Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Grupa WP kupiła system Samito

6
Podziel się:

Wirtualna Polska rozszerza możliwości platformy WP Ads. Spółka kupiła system Samito, dostarczający sklepom internetowym rozwiązania automatyzacji marketingu. Po transakcji do zespołu WP dołączy kilkunastu ekspertów, posiadających know-how w zakresie optymalizacji działań e-commerce.

Grupa WP kupiła system Samito
Siedziba WP Holding (WP)

Platforma Samito uzupełnia portfolio produktów reklamowych Grupy WP. Dzięki tej inwestycji poszerzają się przede wszystkim możliwości marketingowe oferowane sklepom internetowym. Klienci platformy WP Ads otrzymają dodatkowe funkcjonalności związane z automatyczną optymalizacją i zwiększeniem konwersji na stronach sklepów internetowych. Obecni klienci Samito mogą z kolei liczyć na wyższą sprzedaż generowaną poprzez WP Ads, m.in. dzięki łatwemu dostępowi do produktów reklamowych rozliczanych za faktycznie zrealizowaną sprzedaż.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wirtualna Polska posadziła las. Wielka akcja z fundacją Las na Zawsze

Nowa inwestycja Grupy WP

Nasi partnerzy w branży e-commerce zyskają możliwość skuteczniejszego domykania transakcji na stronach sklepów, a także zwiększenia retencji klientów. Rozwiązanie, w które zainwestowaliśmy, ma szczególne znaczenie w nadchodzącym tzw. świecie cookieless, gdzie informacji o użytkownikach będzie dużo mniej niż dotychczas. Cieszy nas bardzo, że jednocześnie do WP dołączają eksperci, którzy od lat z sukcesami wspierają sklepy internetowe korzystające z rozwiązań Samito - mówi Adam Rogaliński, wiceprezes Wirtualnej Polski Holding S.A.

Formalny zakup platformy Samito od dotychczasowego właściciela został sfinalizowany 8 maja 2023 roku. Spółki nie ujawniają kwoty transakcji.

Samito to platforma marketing automation, oferująca szereg rozwiązań implementowanych na stronach klienta, w szczególności silnik rekomendacyjny, odzyskiwanie porzuconych koszyków oraz e-mail marketing. Dostęp do rozwiązania oferowany jest w modelu subskrypcyjnym.

WP Ads to narzędzie do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców zrzeszonych w sieci WPartner. Wyróżnikiem WP Ads jest możliwość rozliczenia w modelu ROAS (Return On Ad Spend). Ponadto platforma oferuje wiele produktów reklamowych takich jak mailingi, kampanie banerowe i natywne w rozliczeniu za kliknięcie.

Grupa WP to holding technologiczny prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w kwietniu 2023 roku z produktów internetowych WP korzystało 22,8 mln Polaków.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
Schulz
rok temu
Będą promować Niemce wielowektorowo. Ps. Pamiętamy o Auschwitz
Jan
rok temu
przypomniał mi się wymyślony przez pis super jacht mający sławić Polskę na świecie, z którego jak zwykle nic nie wyszło, poza pieniędzmi w czyjeś brudne łapy, a zamieszany w ten projekt człowiek jest przewodniczącym KRRiT. Czy nie warto by było poodkurzać stare i zapomniane przekręty?
Bebok
rok temu
Wirtualne brednie będą teraz paciorkami handlować.
adas 39
rok temu
hihi
marcin g
rok temu
poczytajcie w ustawieniach "zaufanych partnerów IAB", scrolowanie kilka minut...