Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Newsweek"-plakaty Kaczyńskiego a firma-krzak

0
Podziel się:

"Newsweek" ustalił, że 90 procent plakatów dla Lecha Kaczyńskiego wydrukowała nikomu nieznana jednoosobowa firma-krzak.

Firma o nazwie Studio Warszawa była, według danych Państwowej Komisji Wyborczej, jednym z najważniejszych organizatorów kampanii prezydenckiej Lecha Kaczyńskiego. Firma wydrukowała blisko 12 tysięcy bilbordów. Za druk zainkasowała ponad 390 tysięcy złotych. Tak wynika z faktur wystawionych sztabowi latem 2005 roku. Pod każdą z nich widnieje pieczątka Studia z adresem - który byl wówczas już nieaktualny od 9 miesięcy.
Niektórych rachunków, jak pisze gazeta, w ogóle nie sposób było zweryfikować. "Trudno określić, jakie wydatki niezbędne są do prowadzenia kampanii wyborczej, a jakie są tylko zachciankami partyjnych działaczy" - czytamy w "Newsweeku".
Dlaczego realizację tak wielkiego przedsięwzięcia sztab wyborczy Lecha Kaczyńskiego zlecił maleńkiej firmie, kompletnie nieznanej w branży poligraficznej i reklamowej - odpowiedź na to pytanie próbuje znaleźć "Newsweek".

IAR/"Newsweek"/płużyczka/K.P.

firma
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)