Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

WZA AMS zdecyduje o przejęciu Akcent Media

0
Podziel się:

Art Marketing Syndicate (AMS) chce połączyć się z Akcent Media Sp. z o.o. przez przejęcie i przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na przejmującą, czyli AMS SA - podał AMS w projektach uchwał na WZA 28 czerwca.

Art Marketing Syndicate SA (AMS) chce połączyć się z Akcent Media Sp. z o.o. przez przejęcie i przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na przejmującą, czyli AMS SA - podał AMS w projektach uchwał na WZA 28 czerwca.

'Połączenie będzie polegać na przejęciu Akcent Media Sp. z o.o. przez AMS SA' - napisała w czwartek spółka.

AMS ma 100 proc. udziałów Akcent Media Sp. z o.o.

'Połączenie Akcent Media Sp. z o.o. z AMS SA będzie przeprowadzone bez podwyższenia kapitału zakładowego AMS. Nie przewiduje się wymiany udziałów spółki przejmowanej - Akcent Media Sp. z o.o. na akcje AMS SA' - napisał AMS. Nie są przewidywane także żadne dopłaty.

Do grupy kapitałowej AMS należą obecnie też: Adpol Sp. z o.o., Aktis Media Sp. z o.o., IDM Serwis Sp. z o.o., Active Media Sp. z o.o., Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej Sp. z o.o.

W poniedziałek Agora zawarła wstępną umowę zakupu pakietu większościowego akcji Art Marketing Syndicate.

AMS jest wiodącą spółką na polskim rynku reklamy zewnętrznej.

Według raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej na koniec 2001 roku AMS miał około 31 proc. tablic typu billboard, 66 proc. nośników typu city light, 52 proc. nośników małoformatowych oraz 16 proc. tablic wielkoformatowych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)