Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Wojciech Grzesiak
|
aktualizacja
Partnerem treści jest organizator I Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki

Liczą się nie tylko wyniki. Jak zbudować markę w sporcie?

Podziel się:

Choć wyniki sportowe są główną wizytówką sportowca, to równie ważny jest jego wizerunek w mediach. Odpowiednia promocja przyciąga kibiców i sponsorów, co pozwala na bycie sportowcem na pełen etat. Rola mediów tradycyjnych i społecznościowych była omawiana w trakcie I edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki.

Liczą się nie tylko wyniki. Jak zbudować markę w sporcie?
Maria Andrzejczyk, wicemistrzyni olimpijska, lekkoatletka (własne)

Dzięki mediom społecznościowym sportowcy zbliżyli się do kibiców, dlatego istotna jest strategia komunikacji nie tylko w klasycznych mediach, ale przede wszystkim w mediach społecznościowych. Dzięki niej kibice mogą być bliżej swoich idoli, co przekłada się na postrzeganie ich oraz na kontrakty ze sponsorami. O roli odpowiednio prowadzonych profili w mediach społecznościowych rozmawialiśmy podczas I edycji EKSiT z Marią Andrejczyk, wicemistrzynią olimpijską w lekkoatletyce.

Zobacz także: Kongres Sportu i Turystyki 2022: Maria Andrejczyk
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Partnerem treści jest organizator I Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl