Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowe serwisy Nissana

0
Podziel się:

Nissan North America uruchomił dwa nowe serwisy sieciowe których celem jest polepszenie relacji z klientami a co za tym idzie dalsza promocja marki.

Nissan North America uruchomił dwa nowe serwisy sieciowe, których celem jest polepszenie relacji z klientami, a co za tym idzie, dalsza promocja marki.

Pierwszą z uruchomionych witryn jest NissanDriven.com. Celem tej witryny jest pomoc klientom w zakupach samochodów. Dostępne są narzędzia umożliwiające 'zaprojektowanie' własnego samochodu przez wybór rozmaitych opcji, a także porównanie własnego projektu za samochodami innych marek i modeli. Za pomocą odpowiednich formularzy klienci mogą także wysłać podanie o kredyt o otrzymać poprzez sieć wstępną jego akceptację. Dodatkowo ciekawi internauci mogą sporo dowiedzieć się o samej firmie, jej historii, filozofii i metodach działania, w tym programach społecznych, ekologicznych i charytatywnych, w jakich koncern bierze udział.

Infinity.com, druga z witryn, także poświęcona jest zakupom samochodów, ale skoncentrowana jest wyłącznie na modelach luksusowych. Z uwagi na rodzaj obsługiwanych klientów, spory nacisk został położóny na personifikowalnośc serwisu, ustawianie własnyc opcji, etc. Dane wymarzonego modelu wraz z wybranym zestawem dodatków można z tej witryny przesłać wprost do jego najbliższego dilera, albo do przyjaciela, by skonsultować z nim zakup. Możma też przejrzeć relacje prasowe poświęcone temu modelowi.

Nowe przedsięwzięcia sieciowe Nissana mają wzmocnić pozycję tej marki w sieci. Oba serwisy zostały przygototwane we współpracy z firmą konsultingową Sapient.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)