Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Trzykrotny wzrost przychodów Infinity Group

0
Podziel się:

Ubiegły rok dowiódł, że agencja Infinity Group wspomagająca firmy w zakresie wykorzystania Internetu do działań marketingowych, dołączyła do grona wiodących graczy na rynku marketingu interaktywnego. Agencja zwiększyła przychody o blisko 200 procent, podwoiła liczbę pracowników i prowadziła projekty dla największych marek i klientów, m.in. dla Citibank Handlowy, Castorama, Cadbury Wedel, Nordea Polska TUnŻ, PTC Era i Polkomtel.

Według Konrada Kudraszowa, Dyrektora Strategii agencji Infinity Group, profesjonalne usługi doradcze i strategiczne, będące częścią prac projektowych mają istotne znaczenie dla powodzenia każdego projektu. Chodzi o to, aby proces kształtowania serwisu i nadawania mu funkcjonalności pozwolił wpisać go w strategię marketingową firmy. Po tym etapie ważną rolę odgrywają technologie informatyczne, która zapewniają realizację postulatów projektu.

W ubiegłym roku Infinity Group pozyskała nowych klientów z sektora finansowego: Citibank Handlowy, Nordea Polska TUnŻ; realizowała projekty dla branży FMCG: Cadbury Wedel, Krüger Polska; administracji i organizacji: Polska Biblioteka Internetowa, Związek Banków Polskich, Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, Polsko-Arabska Izba Gospodarcza; oraz telekomunikacji: PTC Era, Polkomtel. Duży udział w portfelu klientów mają firmy, które agencja obsługuje w ramach długoterminowej współpracy.

Infinity Group drugi rok z rzędu uzyskała akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację projektów z wykorzystaniem unijnych środków pomocowych. Rozwój autorskich technologii uwieńczony został nagrodą Złoty Bit, w kategorii 'Najlepszy wdrożony systemu obiegu informacji', przyznaną platformie IG eRelations wdrożonej na potrzeby zarządzania obsługą akcji promocyjnych agencji merchandisingowej DEMand#8217;a Promotion Polska.

Zdaniem Konrada Kudraszowa rok 2005 będzie dla agencji równie udany. Agencja spodziewa się pozyskać nowe budżety w sektorze dużych firm - głównie w branży finansowej i FMCG - oraz deklaruje utrzymanie dynamiki przychodów na poziomie 200 procent. Infinity Group zamierza w bieżącym roku wydzielić ze swoich struktur wyspecjalizowane podmioty, które koncentrować się będą na poszczególnych elementach oferty. Powiększenie struktur organizacyjnych agencji jest konsekwencją ciągłego jej rozwoju i zdobywania nowych rynków.

http://www.infinity-group.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)