Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Dziennikowi" rośnie, "Wyborczej" maleje

0
Podziel się:

Średnia dzienna sprzedaż "Dziennika" wyniosła w maju 259.039 egzemplarzy. Natomiast średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła 447.699 sztuk i była niższa o 9,4 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia dzienna sprzedaż "Dziennika" wyniosła w maju 259.039 egzemplarzy. Natomiast średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła 447.699 sztuk i była niższa o 9,4 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W kwietniu średnia dzienna sprzedaż "Dziennika", który wychodzi od 18 kwietnia, była na poziomie 253.569 egz., podczas gdy sprzedaż "Gazety Wyborczej" wyniosła wtedy 474.109 egzemplarzy i była niższa o 9,6 proc. niż w kwietniu 2005 roku.

W maju liderem sprzedaży pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, ale jego sprzedaż była niższa niż w maju rok wcześniej o 2,3 proc. i wyniosła 513.373 egzemplarze.

Spadła także średnia sprzedaż innych największych dzienników, "Super Expressu" o 7,1 proc. do 196.432 egzemplarzy, a "Rzeczpospolitej" o 5 proc. do 175.626 sztuk.

Dane te odnoszą się do pozycji z danych ZKDP nazwanej rozpowszechnianie płatne razem.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)