Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Media publiczne tworzą organizację lobbingową

0
Podziel się:

Uczestnicy IV Konferencji Mediów Publicznych w Krakowie zdecydowali, że powstanie nowe stowarzyszenie, które zarówno w kraju jak i za granicą będzie reprezentować interesy publicznego radia i telewizji. Stowarzyszenie będzie skupiać przedstawicieli Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych oraz Telewizji Polskiej i jej terenowych oddziałów.

Przewodniczący Rady Nadzorczej Polskiego Radia Andrzej Długosz powiedział, że stowarzyszenie będzie organizacją lobbingową dbającą o rozwój publicznych mediów na rynku lokalnym i międzynarodowym.

Andrzej Długosz wyjaśnił, że media publiczne nie mają lobbystów, którzy dbaliby o ich sprawy, a sytuacja na rynku mediów po wejściu Polski do Unii Europejskiej skomplikuje się. Dodał, że stowarzyszenie będzie bronić spraw, które łączą publiczne radio i telewizję na płaszczyznach prawnych i ekonomicznych.

W przyszłym tygodniu przedstawiciele Polskiego Radia i Telewizji Polskiej zaczną ustalenia dotyczące powołania nowego stowarzyszenia.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)