Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

s 400 uczniów zginęło w jednej z Indyjskich szkół

0
Podziel się:

s 400 uczniów zginelo w jednej z Indyjskich szkól

TYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS
s 400 uczniów zginęło w jednej z Indyjskich szkół IAR2r 27 11:45 1:26
s 400 uczniów zginęło w jednej z Indyjskich szkół
s 400 uczniów zginęło w jednej z indyjskich szkół

Prawie 400 dzieci zginęło pod gruzami szkoły w
miejscowości Bhuj - (Bchucz) usytuowanej w pobliżu
epicentrum wczorajszego trzęsienia ziemi w stanie Gudżarat
w zachodnich Indiach - poinformowały lokalne władze.

s 400 uczniów zginelo w jednej z Indyjskich szkólTYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS s 400 uczniów zginęło w jednej z Indyjskich szkół IAR2r 27 11:45 1:26 s 400 uczniów zginęło w jednej z Indyjskich szkół s 400 uczniów zginęło w jednej z indyjskich szkół Prawie 400 dzieci zginęło pod gruzami szkoły w miejscowości Bhuj - (Bchucz) usytuowanej w pobliżu epicentrum wczorajszego trzęsienia ziemi w stanie Gudżarat w zachodnich Indiach - poinformowały lokalne władze. Jak powiedział inspektor generalny policji w Bhuj, dzieci przyszły do szkoły, aby uczcić 51-szą rocznicę powstania republiki Indii. Wszyscy uczniowie i nauczyciele zostali zasypani gruzami zawalonej szkoły. Podobna tragedia zdarzyła się w mieście Bachao - usytuowanego około stu kilometrów od epicentrum trzęsienia ziemi. Tamtejsze władze poinformowały, że miasto to praktycznie zniknęło z powierzchini ziemi. Z około 10-ciu tysięcy budynków trzęsienie przetrwało zaledwie kilka. W mieście mieszkało 42 tysiące ludzi. Na razie spod gruzów wydobyto zwłoki 110-ciu osób.
Według indyjskiej agencji Press Trust liczba ofiar wczorajszego trzęsienia ziemi w stanie Gudżarat wzrosła do ośmiu tysięcy. Według innych indyjskich mediów ofiar może być nawet o trzy tysiące więcej. W samym mieście Bhuj zginęło 6 tysięcy ludzi. Liczba ofiar będzie się zwiększać w miarę napływu doniesień z rejonów, z którymi nie ma na razie komunikacji. 11:44 27/01/2001

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)