maestro1234
/ 82.177.55.* / 2008-12-31 09:12
W przypadku Pekao SA przede wszystkim należy uzbroić się w cierpliowść. Od czasu fuzji Pekao z BPH jest tak potowrny bałagan, że nic nie działa jak należy. Ja zamykałem konto i karty kredytowe ponad rok temu i tak co kwartał od tamtej pory odbieram jakieś "grosze", a korespondencję odbieram regularnie co miesiąc :-) pomimo potwierdzeń zamknięcia wszystkich rachunków. W tym banku każdy pracownik ma swoje procedury, inne niż wszyscy pozostali więc ZAWSZE należy brać potwierdzenia lub kopie wszelkich dyspozycji z czytelnym podpisem pracownika i datą. Oczywiście sposób zamknięcia konta czy innego rachunku poprawny wczoraj już jutro u innego pracownika okazuje się niemożliwy do zrealizowania.
Wspaniały jest przykład opisany przez KamilaBD :-) nie wolno dać się odsyłać, jak się nie da to prosić kierownika, zawsze się da tylko trzeba postawić na swoim, a że termin będzie odroczony, to już problem banku, tylko brać potwierdzenia z datą !!
Kata IKM, to głównie ułatwieie dla leni w okienku, którym nie chce się szukać klienta wg innych danych, jeżeli nigdy nie była odebrana to nie jest niezbędna do zamknięcia konta.
Popieram rady żeby zamykać rachunki z zerowym saldem, jakoś bardzo trudno odzyskać wszelkie pieniądze po złożeniu wniosku o zamknięcie rachunku.
Pozdrawiam