Forum Forum dla firmDotacje

Założenie własnej działalności podczas studiów dziennych

Założenie własnej działalności podczas studiów dziennych

lukasz_b7 / 2009-11-25 00:46
Witam jestem studentem studiów dziennych i chciałbym założyć własną firmę, problem w tym że nie mam na to za dużo kasy i chciałbym dostać jakieś dofinansowanie tylko nie wiem gdzie mógłbym się z tym udać na początek.

potrzebuje około 50tys zł, jestem z województwa mazowieckiego,
zatrudniłbym od 1 do 5 osób
Wyświetlaj:
Adrian Lewandowski / 188.33.247.* / 2009-12-21 15:02
Istnieje kilka możliwości pozyskania funduszy na działalność. Świetnie że masz pomysł, nie powinieneś słuchać marudzenia innych osób, tylko skupić się na tym co i jak chcesz zrobić. Ogólnie możesz uzyskać do 80 tys w formie:
- pomocy bezzwrotnej (40 tys. - z programów unijnych POKL)
- preferencyjnego kredytu (40 tys. - z programu rządowego)
Dodatkowo możesz ubiegać się o wsparcie pomostowe - ok. 1100 PLN miesięcznie przez okres 6 m-cy i ewentualnie później przedłużać wsparcie o kolejne 6 miesięcy
Czyli poza 80 tys. na start masz jeszcze możliwość uzyskania ok. 13 tys wsparcia "pomostowego" na rozkręcenie biznesu.
Sam korzystałem z takiego rozwiązania uzyskałem łącznie wsparcie w wysokości 60 tys. PLN
Jeżeli będziesz chciał dowiedzieć się więcej daj znać na maila.

Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Adrian Lewandowski a.lewandowski@bestfinancial.pl
student op / 217.173.194.* / 2009-11-29 11:55
a słyszałeś o Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości? W prawdzie dotacji tam nie otrzymasz (chyba, że wygrasz konkurs na biznesplany), ale za 200 zł miesięcznie nie martwisz się o ZUS, US, księgową i prawnika. Gdy rozwiniesz biznes możesz wyprowadzić od nich firmę bez żadnych konsekwencji. A i co jeszcze ważne. Nie rozliczasz się z prowadzonej działalności tylko składasz normalne zeznanie podatkowe. Bo w sumie oficjalnej nie prowadzisz.
Pozdrawiam i Powodzenia
powodzenia w kryzysie / 94.254.228.* / 2009-11-26 10:39