Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Jak obniżyc koszty prowadzenia firmy?

Jak obniżyc koszty prowadzenia firmy?

Marta1515 / 2010-03-22 13:56
Pytanie banalne, ale pewnie niejedna osoba się nad nim zastanawiała. Na czym można zaoszczędzić prowadząc firmę? Na czym oszczędzić warto a na czym absolutnie nie?
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?
Wyświetlaj:
qwepli / 194.42.116.* / 2020-01-02 12:02
Wybór odpowiedniego oprogramowania dla firmy jest kluczowy dla jej rozwoju oraz możliwości obniżania kosztów jej obsługi. Sprawdź jakie funkcje oferuje Firmao.pl program w chmurze CRM/ERP. Dzięki takiemu oprogramowaniu zaoszczędzisz wiele pracy i czasu. Z kodem UYGDE543 uzyskasz 10% rabatu. Aktualnie dostępne jest 14 dni testowych. Firmao.pl/oferty
Wizka12 / 31.60.42.* / 2019-07-29 14:38
Jeśli chcesz obniżyć koszty prowadzenia firmy, to polecam wirtualne biuro. Ja korzystam z tej usługi i jestem bardzo zadowolona. Moja firma zarejestrowana jest pod ich adresem, a całą poczte dostaje zeskanowana na maila. Raz w miesiacu wysyłaja mi ja listownie. Ja korzystałam z usług tej firmy-https://qcgroup.com.pl
Darka84S / 89.64.34.* / 2018-11-20 22:50
Przy spadku sprzedaży natychmiast zamówiłam ulotki w A3extra i wzięłam się za marketing w sieci.Jedno, czego jestem pewna, to to, że nie powinno się uszczuplać budżetu na reklamę.
Piotr195 / 37.8.231.* / 2018-11-02 08:10
Warto pracować mądrzej a nie więcej.

W Lean Action Plan dzielimy się wiedzą jak to robić:
https://leanactionplan.pl/

Tutaj sporo artykułów: https://leanactionplan.pl/artykuly/

Tutaj konkretne informacje o narzędziach lean:
https://leanactionplan.pl/narzedzia_lean/

Wiele firm bazuje na excelu więc warto czasem usprawnić pracę na arkuszu kalkulacyjnym:
https://leanactionplan.pl/poradnik-excel/

I coś co przyda się każdej osobie która zarządza - poradniki Lean Managera:
https://leanactionplan.pl/poradnik-lean-menedzera/

Powodzenia!
Arek33 / 31.178.167.* / 2018-10-29 20:27
Wydaje mi się, że najlepiej będzie udać się do biura rachunkowego. Tam Ci dobrze doradzą jak obniżyć koszty. Jeśli jesteś z Wejherowa, możesz skontaktować się z www.biurorachunkowewejherowo.com. Korzystam z ich usług od ponad 3 lat i jak dotąd jestem zadowolony.
majki_em / 2017-11-26 19:39
Grunt to dobra organizacja, poczytaj sobie na przykład o lean management.
Andrzej1157 / 185.28.249.* / 2017-11-24 15:50
Ja zaoszczędziłem na programch księgowych, fakturowych, płatniczych, kadrowych itp. W pozytywnym sensie, bo znalazłem dobre produkty od RESET2.
kk_wisniewski87 / 2017-11-22 16:54
Szukaj oszczędności w outsourcingu i zmiany oprogramowania. W przypadku pierwszego zaoszczędzisz na długiej i żmudnej rekrutacji oraz wynajmie dodatkowych pomieszczeń. Z kolei, jeżeli chodzi o softy to wybierz jedna kompleksowa platformę do zarządzania wszystkimi procesami, pracownikami i projektami w firmie. W obu przypadkach pomoże Ci Billennium : )
http://billennium.pl/
Kazik144 / 2017-10-24 12:21
Myśle, że w tym pomogłaby Ci firma deFACTO. Jest naprawdę godna polecenia. Wszystko wykonują z jak największą starannością. Tutaj podaje link do strony: http://www.defacto-rzeszow.pl/zakladanie-firm-i-spolek/
Alan285 / 185.28.249.* / 2017-10-17 16:42
Ja prywatnie zacząłem od zmiany oprogramowania, przez chwilę wykorzystywałem demo od RESET2 a potem wykupiłem licencję.
Krzysztof173 / 94.254.141.* / 2017-09-30 11:46
Wirtualne biuro to bardzo dobra usługa, sam korzystam i polecam każdemu. Tylko warto pracować z dobrą, doświadczoną na rynku firmą.
mcik233 / 94.254.163.* / 2017-01-31 06:54
Wirtualne biuro zamiast "normalnego", na początku dg idealne rozwiązanie. Ja sam co prawda jeszcze szukam jakiegoś sensownego biura, ale kolega ma we Wrocku i sobie chwali. Polecicie jakieś biuro z Wwy??
daniel646464_klicz87666 / 2017-01-24 22:49
Ja jeżeli chodzi o firmy zewnętrzne to korzystam z outsourcingu It i te koszty faktycznie mi się ładnie zredukowały. Nie muszę opłacać zespołu informatyków i potrzebnego im sprzętu wiec można sobie mniej więcej obliczyć ile to do odjęcia. Ogólnie tam gdzie wynajmuję w It Works pracują bardo dobrzy specjaliści (wcześniej sprawdził ich u siebie znajomy i też nie narzekał) więc wiem że poradzą sobie z każdym problemem. No i w razie czego mogą zrobić jakąś skomplikowaną naprawę a informatyk to już nie zawsze ma takie ‘zdolności’ i wtedy trzeba brać kogoś kto się tym zajmie a wszystko to pieniądze. Ważne to żeby przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zrobić sobie porządny kosztorys a nie brać w ciemno outsourcing bo taka moda i bardziej się opłaca. Nie zawsze.
edmunde90 / 89.79.121.* / 2016-09-02 12:17
Outsourcing jest dobrym sposobem na obniżenie kosztów. Np https://ccig.pl/ oferuje usługi w zakresie call center i helpdesk i u nas sie to fajnie sprawdza, można sporo zaoszczędzić a miec na prawde profesjonalną obsługe
Juliabezromea / 185.59.108.* / 2016-06-07 13:11
Chociaż pewnie nie każdy o tym pomyśli, ale można zaoszczędzić na drukowaniu. Wystarczy mieć porządny system, który będzie zarządzał drukowaniem. Dobrym rozwiązaniem jest Documaster Multiaudit, który zbiera informacje o wydruku, kopii i kosztach, co następnie posłuży do analizy. Dzięki niemu można naprawdę sporo zaoszczędzić, szczególnie jeśli się często coś drukuje.
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy