Komisja Europejska planuje zarekomendowanie w maju przyjęcia do Unii Europejskiej z dniem 1 stycznia 2007 roku Bułgarii i Rumunii. Oba kraje zostaną wezwane do kontynuowania reform.
Na Wiśle i Odrze przechodzą fale kulminacyjne, jednak w najbliższych dniach nie należy spodziewać się w Polsce powodzi.
Prawie 15 mld dolarów przejadają amerykańskie zwierzęta domowe. Tyle co roku ich opiekunowie wydają na żywność i odżywki. Gdyby przeliczyć to na jedną osobę to okazałoby się, że każdy Amerykanin wydaje na zwierzaka 250 dolarów. To jednak tylko część wydatków. Znacznie więcej kosztuje Amerykanów dbanie o ich zdrowie.
Microsoft zaprezentował wersję RTM BizTalk Server 2006, nowej edycji oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Finalna wersja serwera odpowiada bezpośrednio na zapotrzebowanie Klientów w zakresie wygodnego wdrażania
i usprawnienia procesów biznesowych. Dodatkowo, dzięki wbudowanym w oprogramowanie adapterom integracyjnym, BizTalk Server 2006 zapewnia zgodność operacyjną
z najpopularniejszymi aplikacjami biznesowymi wykorzystywanymi w firmach na całym świecie.
Exact Software Poland dostarczy firmie MSA-AUER Polska, dystrybutorowi sprzętu dla ratownictwa, rozwiązanie Exact Globe 2003 Enterprise przeznaczone dla 41 użytkowników. Obejmie ono swoim zakresem działy finansów, logistyki, sprzedaży, a także gospodarkę magazynową, fakturowanie oraz sprzedaż eksportową. Zgodnie z założeniami praca ma odbywać się na centralnej bazie danych z możliwością zdalnego dostępu dla pracowników wszystkich oddziałów. Zakończenie wdrożenia przewidywane jest na 1 lipca 2006 r.
Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy.
INTERIA.PL podpisała umowę z amerykańską firmą CD Baby, będącą największym na świecie dystrybutorem muzyki niezależnej. W efekcie, zasoby należącego do portalu sklepu muzycznego Melo.pl powiększyły się do ponad 660 000 nagrań.
Agencja reklamowa Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA (Word of Mouth Marketing Association, www.womma.org). Tym samym Heureka znalazła się w grupie najbardziej profesjonalnych firm, kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań.
Po dwóch latach przygotowań ruszył jedyny w swoim rodzaju internetowy kalkulator - www.Poolicz.pl. Co jest w nim takiego innowacyjnego? Jest to pierwsze na świecie polskie narzędzie internetowe, wspomagające proces
rozwiązywania zadania. Poolicz wyświetla czytelne rozwiązanie prezentując kolejne przekształcenia. Dzięki temu użytkownik nie otrzymuje jedynie wyniku, ale może zrozumieć sposób rozwiązywania zadania oraz ewentualnie odnaleźć fragment, w którym popełnia błąd.