Produkująca tworzywa sztuczne firma, wyprodukowała dla Naszego Dziennika 200 tys. różańców. W zamian dostała nie pieniądze, a reklamy. I nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby nie fakt, że udziały w spółce ma Skarb Państwa.
Kompania Piwowarska obserwuje temat sprzedaży Browaru Ciechan, ale zaznacza, że ma własne możliwości innowacji na rynku piw - poinformował ISBnews prezes Andrew Highcock.
Grupa CCC poinformowała, że nabyła 70 proc. akcji spółki Karl Voegele AG. Szwajcarzy mają w tej chwili niemal 220 sklepów z obuwiem i dwie rozpoznawalne marki - Voegele oraz Bingo.
Wojna pomiędzy Grycanem a Lidlem zakończona. Już niedługo każdy z nas będzie mógł kupić lody Ballino ponownie w dyskoncie. Spór sądowy w sprawie opakowań lodów tej marki zakończył się ugodą.
Marki Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab podbijają kolejne rynki. Punkty tych sieci gastronomicznych często możemy spotkać przy popularnych supermarketach. Teraz chcą otworzyć się na Europę.
Może podkopywać atmosferę i ciągnąć firmę w dół. Narzekający pracownik to problem, którego nie należy ignorować. Nie należy też od razu się go pozbywać.
Folkstar, Folkownia, Sklep Ludowy, Kokofolk, Polski Folk... Sklepy z ludowymi ubraniami i dodatkami powstają jak grzyby po deszczu. Przez lata z ludowym rękodziełem kojarzyła się głównie PRL-owska Cepelia. Teraz młode firmy przyciągają młodą klientelę i proponują im ludowe wzory w nowoczesnym wydaniu. - Długo to trwało, ale wreszcie Polacy docenili klasyczne rękodzieło - słyszymy od właścicielki jednej z firm.
Star-Typ-Sport, znany w Polsce po prostu jako STS, stawia na Afrykę. Trwają już rozmowy, które mają pomóc wystrzelić firmie z zyskami.
Chińskie podkoszulki są raczej niezagrożone, ale odzież robocza, korporacyjna czy bielizna termoaktywna mają poważną konkurencję. Firmy z Polski rozpychają się na zagranicznych rynkach i nie boją się azjatyckiej konkurencji.
Koledzy byli zdziwieni. Doradzali im, żeby lepiej założyli sklep sportowy. Oni konsekwentnie postawili na biznes w branży kosmetycznej i zbudowali markę, która jest liderem w Polsce. Oto historia braci Wojciechowskich - producentów sztucznych rzęs.