Sprzedaż sporo przewyższa wyniki osiągane przez sieć w innych krajach Europy Środkowej.
Dyskonty kuszą klientów cenami, ale i ofertą produktów świeżych i produktami premium.
Cztery kolejne niedziele bez handlu będą poważnym testem dla całej branży handlowej.
Powierzchnia sprzedaży sklepów polskiej sieci handlowej Dino wzrosła do 305,4 tys. mkw.
Sprzedaż w marketach Intermarché wzrosła w ubiegłym roku o 8,5 proc., a w Bricomarché o 14 proc.
Klienci od stycznia do marca wydali blisko 680 mln zł.
Handel podróbkami to nie od dziś biznes wart grube miliardy. Szara strefa przenosi się jednak do internetu. Aż 28 tys. sklepów w Unii może działać w oparciu o sprzedaż falsyfikatów. Wykorzystuje do tego jeden, bardzo prosty mechanizm.
Carrefour chce otworzyć w tym roku sto sklepów osiedlowych i dwa supermarkety. Te proporcje wyraźnie pokazują, że czas wzrostu dla hipermarketów się kończy.
135 ton soli mniej, 502 tony cukru mniej, 429 ton tłuszczu mniej. Biedronka w 2 lata wyeliminowała takie ogromne liczby z produktów dla Polaków. – Świadoma praca z siecią dostawców spowodowała, że oszczędzono nam tych dodatkowych składników, gdzie czasami smakowo tego nie czujemy, a zdrowie na tym zyskuje – powiedziała Irena Pichola z Deloitte w programie „Money. To się liczy”.
Irena Pichola z Deloitte tłumaczy, dlaczego producenci zmieniają składy tysięcy produktów.