Idea Bank w drugim kwartale miał 404 mln zł straty netto wobec prawie 54 mln zł zysku w tym samym okresie poprzedniego roku. Prezes podkreśla, że to jednorazowa sytuacja i w kolejnych kwartałach będzie mógł się pochwalić zyskami.
Wiele znanych marek odzieżowych ma gorsze wyniki sprzedaży niż rok wcześniej. Plany pokrzyżowała m.in. dobra pogoda, która nie zachęcała do chodzenia po sklepach, a wydatki na letnie ubrania są mniejsze. Nastroje w branży nie są dobre, co pokazują notowania akcji na giełdzie.
O blisko 25 proc. spadły zyski Enei i o 40 proc. mniej zarobiła Bogdanka - wynika z najnowszych raportów finansowych obu spółek. Mimo gorszych wyników, akcje obu spółek utrzymują się na plusie.
Buty popularnej polskiej marki obuwia Wojas sprzedają się gorzej niż rok temu. Po pierwszym półroczu firma jest na minusie. Gorsze wyniki to efekt ograniczenia handlu w niedziele i mniejsze zainteresowanie kolekcją wiosenną i całoroczną.
Największa firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności w Polsce i właściciel sieci sklepów ABC i Delikatesy Centrum po półroczu jest na plusie. Eurocash zarobił na czysto 21 mln zł, wymazując straty po pierwszych trzech miesiącach tego roku.
Po fatalnym otwarciu roku i sporych stratach największego polskiego producenta obuwia, drugi kwartał przynosi jedne z najwyższych zysków w historii spółki. Sprzedaż CCC po pierwszym półroczu przekroczyła 2 mld zł.
Popularna na całym świecie "wypożyczalnia" filmów i seriali online w ostatnim kwartale pozyskała o milion użytkowników mniej niż prognozowali eksperci.
Władze tłumaczą to kosztownymi przeglądami samolotów i zapewniają, że w lecie odrobią wynik z nawiązką.
Władze CD Projektu tłumaczą to coraz mniejszym zainteresowaniem nowych graczy popularnym tytułem oraz niekorzystnymi zmianami kursów walut.
Przychody Wirtualnej Polski zwiększyły się w rok o prawie 14 proc. Medialny holding może się pochwalić 32 mln zł EBITDA i zyskiem netto na poziomie 8,3 mln zł.