Teheran obawia się zamrożenia majątku. Z europejskich banków zabrał 75 mld dolarów.
Koncerny z Japonii i Francji pracują nad nową technologią napędu samochodowego.
UE powinna stworzyć flotę wojskowych samolotów transportowych - uważa Francja.
Indeksy w Chinach straciły prawie 8 proc. na wartości. Inwestorzy płaczą, a rząd się cieszy.
W ubiegłym roku świat wydał na zbrojenia równowartość 848 mld euro.
Koncerny motoryzacyjne odczuwają załamanie koniunktury. Najbardziej spadła sprzedaż Mercedesów.
Chiny, Indie i Rosja nie są już najlepszym miejscem dla inwestycji koncernów handlowych.
Osoby wybierające się do USA mają wypełniać w sieci specjalny formularz na trzy dni przed odlotem.
Miliarder rozpoczyna kolejną rozgrywkę o przejęcie portalu przez Microsoft.
Sześć przedsiębiorstw połączy się w trzy duże firmy oferujące usługi telefonii komórkowej i stacjonarnej.
Szef związku pracodawców chce otwarcia rynku pracy w Niemczech dla obywateli nowych państw UE.
Szef agencji ds. bezpieczeństwa w sieci przestrzega przed zagrożeniem cyberterroryzmem.
Menadżerowie dużych firm sprzedają akcje swoich spółek. To sygnał, że indeksy mogą iść w górę.
Po wzroście ceny do 135 dolarów za baryłkę linie lotnicze i producenci samochodowi biją na alarm .
Mario Theissen kieruje umiejętnie sukcesem teamu F1 BMW Sauber.
Dwa lata po rozpoczęciu prac konstruktorzy mają coraz więcej problemów.
Francuzi i Japończycy zbudują pod Moskwą wspólną fabrykę samochodów terenowych.
Europejskie koncerny notowane na giełdach wyprzedziły swoich konkurentów z USA.
Będzie musiał każdego roku rozdać potrzebującym przynajmniej cztery miliardy dolarów.
Finmeccanica zapłaci 3,3 mld euro za DRS Technologies.
W 2010 roku koncern motoryzacyjny z Wolfsburga rozpocznie produkcję we własnych fabrykach w USA.
Naukowcy chcą zastosować żrącą substancję do produkcji prądu.
Po nieudanych próbach przejęcia Yahoo, Microsoft celuje w serwis społecznościowy.
Za odzyskanie pociągów rząd w Wellington zapłaci równowartość 336 mln euro.
Według prognoz do 2020 roku około 10 mln Niemców może stracić status członka klasy średniej.
Każdy zna produkty tej firmy, jednak niewiele wiadomo o jej właścicielach. Nie więcej niż o CIA.
Projektanci mody stawiają na komputerową technologię 3D i wirtualne manekiny.
Coraz więcej firm wyprowadza się z Wielkiej Brytanii. Mniejsze podatki płaci się po sąsiedzku - w Irlandii.
Producent batonów, spółka Mars, z pomocą bogatego inwestora kupiła firmę Wrigley - znaną z m.in. gum do żucia.