Firma SAP AG (NYSE: SAP) przejmuje firme Lighthammer Software Development Corporation, dzięki czemu umocni swoją pozycję na rynku jako dostawca rozwiązań do optymalizacji procesów produkcyjnych. Firma Lighthammer należąca do prywatnego właściciela, z siedzibą w Exton w Pensylwanii, jest czołowym dostawcą narzędzi określanych jako 'enterprise manufacturing intelligence', służących to optymalizacji produkcji oraz rozwiązań z zakresu produkcji kooperacyjnej. Dzięki przejęciu Lighthammer klienci SAP z branży produkcyjnej, których jest przeszło 12 tysięcy, będą mogli poprawić wydajność procesów produkcyjnych i zwiększyć rentowność w krótkim czasie. Zestaw rozwiązań do produkcji kooperacyjnej firmy Lighthammer, oferowany pod nazwą Collaborative Manufacturing Suite (CMS), zostanie udostępniony na platformie SAP NetWeaver, jako aplikacja kompozytowa SAP xApps,.
Firma Intentia Polska zakończyła wdrożenie w TBD SA, oddziale znanego fińskiego koncernu farbiarskiego. Zaimplementowany został system do zarządzania majątkiem trwałym przedsiębiorstwa w zakresie technicznym, organizacyjnym i ekonomiczno-finansowym.
Sage Symfonia - wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie oraz usług informatycznych dla sektora MSP - rozpoczął letnią promocję Systemów SYMFONIAand#174;. Klienci będą mogli nabyć m.in. mSymfonię, mobilne rozwiązanie oferowane wspólnie z Plus GSM oraz pakiet usług, dzięki któremu można oszczędzić rocznie nawet do 40% kosztów związanych z aktualizacją i obsługą oprogramowania. Dodatkowo wszyscy, którzy zdecydują się na zmianę dotychczas używanych aplikacji na SYMFONIĘand#174; premium otrzymają do 30% rabatu. Kampania potrwa do 31 sierpnia.
W czwarty rok swojej działalności serwis informacyjny PRNews.pl wszedł z nowym wizerunkiem. Zmiany objęły nie tylko układ strony, kolorystykę i sposób nawigacji, ale również i logotyp. Dzięki tym zabiegom wortal jest przyjaźniejszy w odbiorze dla swoich odbiorców.
INTERIA.PL stworzyła i wdrożyła nowoczesny system poczty elektronicznej dla Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA. To kolejna instytucja finansowa, która będzie wykorzystywać mechanizmy poczty elektronicznej portalu INTERIA.PL.
Miesiąc temu światło dzienne ujrzała wersja beta serwisu startowy.com. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią o miesięcznej fazie przejściowej autorzy udostępnili serwis oficjalnie.
Kradzież sygnału telewizyjnego generuje dla branży nadawców i operatorów telewizyjnych straty około 60 mln zł rocznie. Stowarzyszenie Sygnał rozpoczęło 7 lipca br. edukacyjną kampanię pod hasłem 'Oglądaj legalnie'. Głównym jej elementem jest spot z udziałem Borysa Szyca, emitowany w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, które bezpłatnie udostępniły czas antenowy.
19 lipca zaprezentowana zostanie kolejna - VII już - fala badań BriefIndex. Ogłoszenie wyników, tak jak zawsze, omówione będzie podczas spotkania prasowego w Polskiej Radzie Biznesu. Tym razem jednak zostaną one zestawione z innymi wskaźnikami gospodarczymi a wynikające stąd tendencje omowi Pani dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek. Dodatkowo, cykliczna publikacja BriefIndex zostanie wzbogacona tym razem wynikami badań dotyczącymi przetargów w branży reklamowej.
Strategia marketingowa marki Zozole firmy Mieszko jest kolejnym przykładem tego, że Internet jest idealnym medium do budowania lojalności młodych odbiorców. Działania rozrywkowe prowadzone przez Internet pomagają przywiązać dzieci do marki, dając jednocześnie możliwość wspierania procesu edukacji i rozwoju najmłodszych.
Z dniem 1 lipca 2005 roku sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozpoczęła współpracę z Biznespolska.pl).
Na organizowanej co roku konferencji dla użytkowników G-Force, firma Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., będąca spółką należącą do koncernu Alcatel (Paryż: CGEP.PA oraz NYSE: ALA), ogłosiła wybór platformy Microsoft dla potrzeb pierwszej oferty Genesys opracowanej specjalnie dla rozwiązań do outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO).
Coraz więcej spamu zawiera złośliwe kody i programy szpiegujące, które instalują się bez wiedzy użytkownika na jego komputerze w chwili otwarcia niechcianego e-maila - wynika z najnowszego raportu 'Spam Index' firmy Clearswift, zawierającego podsumowanie aktywności spamerów w maju tego roku.
IVP.pl będąca serwisem internetowym kojarzącym przedsiębiorców poszukujących kapitału z inwestorami ma pierwszy sukces na swoim koncie.
Codec Systems wprowadził na rynek nowy system klasy Business Intelligence - Inflection Point. Rozwiązanie projektowano z myślą o zmianie wizerunku typowej aplikacji BI, tak by bezpośrednio z niej mogły korzystać obok analityków kadry kierownicze i zarządcze. System jest skierowany do dużych i średnich przedsiębiorstw z rynku europejskiego. Rozwiązanie powstało przy wyłącznym udziale konsultantów i programistów z polskiego oddziału firmy Codec.
Portal Pasażer objął patronatem medialnym wspólną akcję Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego i linii lotniczych Lufthansa.
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, realizując strategię intensywnej ekspansji, poszerzył cztery strategiczne łącza transmisyjne. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na uruchomienie tzw. 'pętli 'północnej', obejmującej swoim zasięgiem Warszawę, Gdańsk, Gdynię oraz Poznań. Uruchomienie pętli o wysokiej przepływności łączy transmisyjnych gwarantuje uniezależnienie operatora od awarii sieci międzymiastowej, zapewniając tym samym zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i stabilności połączeń.
Gdyńska firma Great Plains Polska SA informuje, że od 28 czerwca 2005 roku oficjalnie zmieniła nazwę na Solemis Group SA. Bez zmian pozostaje zespół pracowników, siedziba, numeru NIP. Nie ma również zmian w kierownictwie - prezesem firmy jest Ryszard Sadowski.
BizTech Konsulting S.A. zdobył prestiżowy tytuł Wyróżniony w konkursie Partner Roku 2006, przyznawany corocznie przez dział Microsoft Business Solutions Microsoft Polska.
Serwis minipc.pl specjalizujący się w sprzedaży platform komputerowych takich producentów jak: Shuttle, Solek, Biostar, MSI oraz podzespołów dla mini pc, uruchomił forum dla użytkowników oraz miłośników miniaturowych pecetów.
Portal Yahoo! uruchomił polską wersję serwisu pocztowego. Użytkownicy otrzymują do dyspozycji 1GB na pocztę, portal oferuje również narzędzia antyspamowe.
Emitowany w telewizyjnej 'Dwójce' program 'Biznes' osiągnął 4 lipca rekordową oglądalność. Program obejrzało 3 miliony 650 tysięcy widzów (przy 38% udziałów - dane: TNS OBOP). 'Biznes' realizowany przy współpracy z 'Pulsem Biznesu' ma największą oglądalność wśród wszystkich programów telewizyjnych o tematyce ekonomicznej w Polsce.
home.pl, dostawca usług internetowych, uzyskał od EURid status autoryzowanego rejestratora domen z końcówką .EU.
Za pośrednictwem serwisu mojeprzekazy.pl można przesyłać gotówkę w ten sam sposób jak dzięki usługom przekazów Poczty Polskiej.
W serwisie Wycieczki portalu INTERIA.PL (http://wycieczki.interia.pl/) ruszył wakacyjny konkurs 'Kierunek: Wakacje!'. Na jego uczestników czekają nagrody, mogące uatrakcyjnić letni wypoczynek.
Na zlecenie BPH Leasing S.A. agencja interaktywna IMPartner wykonała serwis WWW przeznaczony dla klientów i partnerów handlowych BPH Leasing. W serwisie użytkownicy znajdą wszelkie niezbędne informacje na temat spółki, oferty produktowej (leasing pojazdów, maszyn i urządzeń, sprzętu biurowego, sprzętu medycznego, nieruchomości oraz zarządzanie flotą), a także bogatą ofertę sprzętu poleasingowego. Specjalnie dla partnerów handlowych został przygotowany osobny, obszerny dział z ograniczonym dostępem (konieczność logowania się).
Głównie z myślą o kobietach Wirtualna Polska uruchomiła internetowe wersje tygodnika 'Przyjaciółka', miesięcznika 'Uroda', najpopularniejszego magazynu dla rodziców w Polsce 'Mamo To Ja' oraz jedynego czasopisma polecanego przez Instytut Matki i Dziecka - 'Twoje Dziecko'.
Spółka NetSprint.pl wdrożyła własną wyszukiwarkę internetową w serwisach TVP.pl i Rzeczpospolita On Line. Umieszczenie wyszukiwarki miało na celu zwiększenie funkcjonalności i oglądalności serwisów.
Dużym sukcesem zakończyła się subskrypcja akcji Travelpalnet.pl, lidera turystycznego e-commerce w Polsce. Zainteresowanie inwestorów niemal trzykrotnie przekroczyło wielkość oferty. Konieczna będzie prawie 80% redukcja zleceń kupna. Redukcja zapisów w book-buildingu wyniesie 59,3%, ze względu na dwukrotnie większą alokację zapisów na akcje dla inwestorów uczestniczących w procesie budowania księgi popytu.
Ubezpieczenia, to nowy projekt internetowy przygotowany wspólnie przez Portal Turystyczny Wakacje.pl i Grupę Ergo Hestia. Dodatkowym atutem jest możliwość zakupu ubezpieczenia on-line.
Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google. Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint.