Forum Polityka, aktualnościKraj

100 dni rządu. Premier spotyka się z ministrami

100 dni rządu. Premier spotyka się z ministrami

Wyświetlaj:
kasza-lot / 83.17.96.* / 2012-02-22 11:39
Niech każde ministerstwo przygotuje sprawozdanie, niech się ludki rozliczą zamiast gadać i pokazywać
Satyr / 83.12.70.* / 2012-02-22 11:30
Tusk ściemnia i pijarzy na całego, ale chyba większość Szczepu Piastowego kuma ,że tak dalej nie będzie cierpliwy w wysłuchiwaniu tych kłamstw. Tusk powinien zapytać Vincenta Rostowskiego co sądzi o swojej wypowiedzi przed wyborami, że nie trzeba podnosić wieku emerytalnego. Następne kłamstwa Donalda T przed wyborami w 2005 , 2007 i 2011 r proszę uprzejmie dopisywać , bo lista jest długa i warto przypominać jak jesteśmy robieni w bambuko.
red light / 83.29.40.* / 2012-02-22 11:29
nikt lepiej nie naprawi zegarka, od zegarmistrza który go popsuł
kasza-lot / 83.17.96.* / 2012-02-22 11:26
Jestem malarzem, prawnikiem, kierowcą - zleceniodawcy nie interesuje jakiego używam pędzla, jaki paragraf zastosuję, jakim samochodem przewiozę towar, mam wykonać skutecznie swoją pracę. Nagle pojawiają się problemy, zę ten człowiek, ten przyrząd jest zły albo dobry - to nie moje problemy.
Adrian12a / 77.252.246.* / 2012-02-22 10:53
Przeczytajcie sobie artykuł Jerzego Jachowicza w "Uważam Rze": ABWehra założyła podsłuch Sławomirowi Cenckiewiczowi podając prokuraturze nieprawdziwe informacje, że chodzi o podsłuch innej osoby. Tuskizacja wzoruje się nawet na poprzednikach Putina.
euroentuzjasta / 81.210.106.* / 2012-02-22 10:00