Forum Polityka, aktualnościKraj

20 lat uczelni prywatnych w Polsce. Raport

20 lat uczelni prywatnych w Polsce. Raport

Money.pl / 2011-07-06 11:25
Komentarze do wiadomości: 20 lat uczelni prywatnych w Polsce. Raport.
Wyświetlaj:
Wapniak / 2011-09-07 21:55 / Tysiącznik na forum
Hmm... najbardziej cennym osiągnięciem naszej rodzimej edukacji jest to, że teraz za uczniem i studentem biega nauczyciel... By utrzymać swój "warsztat pracy". Niedługo nabór do uczelni będzie podobny jak do armii Wuja Sama...
Gorzej. Widzę jak z tego powodu co sprytniejsi z układami realizują z tej okazji nowe i nieraz bardzo kosztowne inwestycje. Oczywiście na nasz i U.E. rachunek, co prawie na to samo wychodzi. Zapewne niedoścignionym wzorem "Polski w budowie" o najdroższym koszcie jednostkowym na świecie.
Dina12345 / 94.251.195.* / 2011-09-07 13:28
Sama jestem studentką uczelni prywatnej - Apeiron w Krakowie i bardzo chwalę sobie moje studia. Poziom jest wysoki. Największym problemem uczelni prywatnych wciąż wydają się być studenci, którzy przyszli tylko po papierek. Ale na szczęście są uczelnie, które nie zaniżają przez to poziomu kształcenia - i moja uczelnia jest tego bardzo dobrym przykładem. Pozdrawiam :)
Teresa00 / 2011-09-07 13:42
Jeżeli z każdej strony naciska się na młodzież , żeby mieli tytuł magistr/licencjat, nie ważne jest to co skończą , ważne żeby mieli papierek!
mirek_ł / 78.8.132.* / 2011-07-07 00:34
jestem budowlańcem (wykańczam mieszkania), mam małą firmę i sporo zamówień, więc i pieniędzy, maturę kiedyś jakoś tam zdałem, pomyślalem sobie, ze skończę studia, studiuję więc politologię na takiej lokalnej wyzszej (?) uczelni, idzie mi kiepsko, choć staram się przykładać do nauki, płacę i przechodzę na kolejne lata, wiem że to parodia studiów, ale też mnie ta politologia do niczego nie jest potrzebna, poza samą radością bycia studentem, cieszą się także moi rodzice z zawodowym wykształceniem i prawie niepiśmienni dziadkowe, dobrze, ze mamy takie uczelnie