2000zł i co dalej ?

Bartek_K88 / 2008-03-18 00:41
Witam
Jestem studentem i mam odłożone 2000zł które jak do tej pory ulokowałem na Koncie Oszczędnościowym BZWBK ... nie wiem czy był to dobry pomysł ale chyba lepszej legalnej inwestycji nie mógłbym wykorzystać a właśnie o taką mi się rozchodzi.
A teraz pytanie do weteranów giełdowych: czy znacie jakiś sposób na dobre zagospodarowanie pieniędzy. Myślałem o giełdzie lecz nie wiedział bym od czego zacząć. Ostatnio naczytałem się o giełdzie i jej spadku. I teraz nie wiem czy dalej podkręcić sobie chęć grania na giełdzie czy też nie.
Wyświetlaj:
jdz / 83.10.192.* / 2008-03-21 13:09
Witam.
Moim skromnym zdaniem naprawde minimalna kwota, z ktora mozna zaczac inwestycje na gieldzie to 5k. Nalezy tylko pamietac, ze nie beda to oczywiscie duze zwroty. Mozna oczywiscie zaczac z mniejsza suma, ale to raczej w celu zdobycia wiedzy. Pamietaj tez o tym, ze obecnie nastroje na gieldzie nie sa najlepsze i wielu sie moze sparzyc (tak jak ja...hehe). Ale jesli ktos chce "wejsc" teraz to moze to akurat dobry moment...
Bartek_K88 / 2008-03-18 09:49
Mam jeszcze kilka pytań zwiazane z inwestowaniem na gieldzie: w co najlepiej zainwestowac na poczatek...akcje fundusze czy moze cos innego? Nastepnie czy mozecie mi podac jakies www z aktualna i w miare szybko aktualizowana GPW. Kolejnepytanie to jaki magazyn kupowac... ktory jest najbardziej oplacalny.
weisse111 / 2008-03-18 14:03 / Bywalec forum
odnośnie stron www, to polecam przed wejsciem na giełdę poczytać informacje, o tym co jest najczęściej wybierane wśród funduszy. takie informacje znajdziesz na money.pl, bankier.pl, parkiet.com, union-investment.pl w zakładce UnionKlub, czy tez biznesforum.pl.
pozdrawiam
Bartek_K88 / 2008-03-18 10:11
Chyba tak co chwile dopytywal... czy trzeba inwestowac przez biuro maklerskie czy mozna samemu ? co sie bardziej oplaca jezeli istnieje taka mozliwosc. Jak narazie gram na witrualnej gieldzie i zobaczymy co z tego wyniknie.