Afera spalinowa. Silnik Diesla w Renault Espace przekracza limit emisji spalin
Money.pl
/ 2015-11-25 06:42
Dla zainteresowanych
/ 178.215.198.* / 2015-11-25 20:39
Autor artykułu twierdzi że te silniki mają za dużą emisję ? No to jest problem bo silniki 1.6 Dci montuje Mercedes i sprzedaje Renault Kangoo pod nazwą Citan. Czyli Mercedes oszustem ?
Szczery
/ 94.40.46.* / 2015-11-25 21:26
1,6 D w wydaniu Mercedesa??? 1,6 i niżej to już korporacyjne zmowy, produkuje marka "X" pod marką "Y" a sprzedaje marka to marka "Z". Mercedes sam w sobie nie robi diesli poniżej 2,0.
pyra79
/ 155.133.87.* / 2015-11-25 15:02
Zamiast zabawiać się w detektywów od emisji spalin niech sprawią, że cena hybryd i aut elektrycznych bedzie odpowiadała cenom aut z silnikami tradycyjnymi. Klient będzie miał wybór czy jeździć autem z silnikiem benz/diesla i płacic większe pieniądze za paliwo czy auto elektryczne o krótszym odcinkach na jednym ładowaniu.......
dax1023
/ 89.174.65.* / 2015-11-25 13:11
NORMY SĄ BEZ SENSU. Unia Europejska je podnosi i udaje że producenci się dostosują a tymczasem każdy każdego okłamuje. Takie silniki z takimi osiągami są nie realne do zbudowanie a napewno były by bardzo drogie.
acotam
/ 46.151.136.* / 2015-11-25 13:09
a ja bym proponował dokładnie przebadać amerykańskie samochody bo to jankesi narobili szumu
listek
/ 193.200.83.* / 2015-11-25 12:47
Tak sobie myślę że za chwilę będzie że BMW,Mercedes i inne marki kombinują z wynikami. Wszystko wina polityków i urzędników .
ccp
/ 89.174.173.* / 2015-11-25 11:54
Niemcy łapią się wszystkiego, żeby odzyskać twarz. Volkswagen to samochód dla osób które mają niską ocenę siebie i chcą się dowartościować, kupując Volkswagena myślą że jeżdżą Mercedesem. Pozdrawiam wszystkich którzy mają Volkswagena - nieźle z was robią głupków sprzedając wam niepełno wartościowe auto.
CX5994
/ 213.5.2.* / 2015-11-25 11:38
Dlatego preferuję japońskie benzynowce , najlepiej wolnossące , bez turbo.
Brrrrrrrrr
/ 212.106.188.* / 2015-11-25 11:10
Mnie to wygląda na pomówienie niemieckich mediów które bronią zajadle VW. Poczekam popatrzę a czas pokaże czy to prawda czy "Gebelsowskie" kłamstwo
realista
/ 46.215.96.* / 2015-11-25 11:33
lepiej zastanow sie czemu inne koncerny nie wyciagaja sprawy VW przy kazdej okazji. przeciez to idealny sposob promocji. ONI OSZUKUJA a MY NIE... wiesz czemu siedza cicho i nawet o tym nie wspominaja bo normy emisji sa doprowadzone do takich absurdalnych granic ze zaden silnik o wspolczesnych osiagach nie jest w stanie ich spelnic. dlatego wszyscy w taki czy inny sposob kantuja na tych normach. i zamiast linczowac VW lepiej zastanowic sie czemu sluza pseudoekologiczne wymysly ktore sluza jedynie wyciaganiu kolejnej kasy z naszej kieszeni...
Piotr807
/ 217.153.6.* / 2015-11-25 13:59
Nie wszyscy oszukują, ale to mało medialne napisać, że ktoś przestrzega reguł:
http://pr.autocentrum.pl/newsy/pr-rynek/oswiadczenie-i-inicjatywa-grupy-psa-w-zakresie-emisji-zanieczyszczen-i-zuzycia-paliwa/
M3
/ 37.190.174.* / 2015-11-25 10:54
Kiedy KE zbada jedną wielką ściemę jaką jest zużycie paliwa małych pyrkawek z turbinkami?
ekopala
/ 188.149.194.* / 2015-11-25 09:25
Eeeeeekolodzy i ich hipokryzja,pryszczate z denkami od butelek na nosie oszolomione pataszony, czepia sie spalin a używa prądu z sieci prosto z opalanej węglem elektrowni ! Popijajac przy tym ekologiczny soczek z kartonu i ogladajac telewizje w bardzo ekologicznym telewizorku z ekologicznych materiałów .
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
buggs
/ 176.97.81.* / 2015-11-25 08:51
nie kupie klekota.
so
/ 188.146.9.* / 2015-11-25 08:47
to co już wcześniej pisałem , wszystkie firmy oszukują co do emisji spalin . Dlaczego nagle urzędnicy złagodzili przepisy co do emisji spalin , bo wszystkie firmy kręcą . Jakiś euromatoł wymyśla normy , a podejrzewam że nie ma zielonego pojęcia o zasadzie działania silnika . To tak jak było z ogórkami , bananami itd.
123dfer
/ 93.93.72.* / 2015-11-25 10:45
Volkswagen oszukiwał, pewnie chodziło o materiały do produkcji głowicy pracującej na ubogą mieszankę. Pewnie to miało kosztować 50 Euro drożej na sztuce. Jak się to wymnoży razy ilość sprzedanych aut to wychodzą niezłe kwoty. I już jest powód do premii dla prezesa. Inne projektują zgodnie z normą, A że norma jest "przypadkowo" niezbyt dobra?
lolo981
/ 79.190.253.* / 2015-11-25 08:39
ha ha ha szwabskie oszusty próbują się mścić na innych, co za paskudna kłamliwa nacja bez godności
avip
/ 83.16.221.* / 2015-11-25 08:36
Jeżeli Komisja Europejska wprowadza przepisy, które nie są spójne z możliwościami technologicznymi to skutki są oczywiste. To samo dzieje się z emisją spalin w energetyce.
marianplateus
/ 83.12.191.* / 2015-11-25 07:59
reakcja łańcuchowa rozpoczęta! Dlatego inne koncerny nie krzyczeli. Za chwilę wyjdzie że hybrydy to jedno oszustwo. Najgorsze jest to że my za to płacimy przy zakupie nowego auta