Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Afera spalinowa. Złe oceny dla Volkswagena

Afera spalinowa. Złe oceny dla Volkswagena

Money.pl / 2015-10-12 18:54
Komentarze do wiadomości: Afera spalinowa. Złe oceny dla Volkswagena.
Wyświetlaj:
jakubowo / 31.61.141.* / 2015-10-13 09:51
Ja Ja. Trabant ist guten auto
Anna714 / 86.150.36.* / 2015-10-13 09:16
Oszustwa spalinowe to zaniżanie podatków, wpływów dla państwa, a co z OSZUSTWAMI WSZYSTKICH FIRM ODNOŚNIE ZUŻYCIA PALIWA NA 100km? Nie ma firmy samochodowej, która by nie zaniżała ilość spalanego paliwa, a tracą na tym jedynie oszukiwani klienci.
Fred * / 194.181.110.* / 2015-10-13 10:52
Zużycie paliwa przeprowadza się na rozgrzanym silniku tzn. prawie po włączeniu wentylatora ,wiec ilość zużytego paliwa nie uwzględnia rozgrzania silnika , który w tym momencie zużywa najwięcej paliwa.
Leon824 / 66.249.93.* / 2015-10-13 09:10
Ciekawa sprawa ciekawe jest to skąd wezmą pieniądze na karę i odszkodowania tym bardziej że na podwyżki dla ludu pracującego nie mieli będą musieli zwolnić mnóstwo ludzi bezpodstawnie którym będą musieli wypłacić odprawy
coswiem / 198.179.204.* / 2015-10-13 08:59
Skoro Niemcy współpracują z Rosjanami to muszą się liczyć z bezwzględnością USA.
Skoro nie są już przyjacielem USA to można ich karać.
Teraz Volksvagen ale oberwały też niemieckie banki: Deutsche Bank 1,5mld kary, Commerzbank też 1,5mld.
A tak poza tym to już od dawna nie wierzę w niemieckie rankingi, testy i jakość szczególnie sygnowaną przez TUV.
FOL / 83.25.237.* / 2015-10-13 09:37
Z niemieckich samochodów poza MB, Zacząłem się nabijać już w roku 1992. Odkryłem wtedy jaki to jest przereklamowany syf . BMW 525i rocznik 1991 w 1993 roku miałem okazje pojeździć . Wniosek: Skoro Honda Civic 1.6 kosztuje polowe tego co BMW 525i, to po co kupować BMW?? Owszem mieli kilka fajnych zabawek jak Porsche czy VW VR6 , BMW M ale to tylko nieliczne rodzynki w kupie zakalcu :-))))
kilkujadek / 46.29.149.* / 2015-10-13 16:57
Chłopie co ty porównujesz ? Samochód wyższej klasy średniej z miejskim kompaktem ?Już ci całkiem rozum zlansowali .Zobacz ile jeszcze jeździ tych BMW a Civików,które już dawno rdza zeżarła .Twojego braku obiektywizmu nie tłumaczy nawet obecna fala hejtu ,to stan psychozy paranoidalnej.
FOL / 79.184.119.* / 2015-10-13 21:24
Czytaj ze zrozumieniem. BMW 525 i, to samochód który komfortem i osiągami porównywalny jest do kompakta. A z wyższa klasą ma tyle wspólnego co Polonez z Ferrari. To jest empiryczny osąd a w przeciwieństwie do gazetowych ekspertów łykających propagandę. Ja w latach 90-tych miałem dostęp do wielu samochodów i miałem więcej do powiedzenia niż niejeden dziennikarzyna ekspert czy osiedlowy łebek brandzlujący się nad plakatem. MB W 124 300 D Turbo to był samochód klasy wyższej a BMW 5 to był paszkwil. Wolne mułowate żrące tony benzyny o komforcie Civica sedan. Audi 100 było duże i szybsze od BMW, VW Passat 1994 tak osławiony to była furmanka z trzeszczącymi plastikami, Peugeot 405 lepszy czy Renault 21. Po prostu aby ocenić trzeba spróbować. Takie są fakty, no ale aby to zrozumieć trzeba było mieć kasę na samochody nie na gazetki.

PS- swoje pseudo teorie psychologiczne i używanie "trudnych słów" nie robi to na mnie wrażenia. Zobacz sobie ile Civiców kupiono 1992-1995 a ile kupiono i sprowadzono BMW. Tak samo w Azji czy USA więcej Civiców jeździ niż wszystkich Niemieckich wynalazków razem wziętych wiec aby mnie zdeprecjonować musisz się bardziej postarać.
Sławko / 77.254.203.* / 2015-10-13 08:59
Niemcy to oszuści a ich firmy sprzedają szajs opierając się na tym że 40 lat temu w RFN jakość była ważna.
robo65 / 37.152.19.* / 2015-10-13 08:39
Dlaczego wszyscy piszą o "wadliwych elementach"?Te części zostały zamontowane z premedytacją i nie ma mowy o żadnych wadach! Tak miały działać!Powinno się pisać o oszustwie Vw ,a nie bzdurach.
Tak przy okazji jestem ciekawy ,jak oni chcą wybrnąć z tego szamba?
mietek67 / 31.1.125.* / 2015-10-13 08:26
NIGDY nie kupię Szmelcwagen'a- miałem Golf'a z podwójnie doładowanym silnikiem 1.4TSI (160KM) i po przejechaniu 30tys. km został wymieniony (szczęśliwie w ostatnim miesiącu 2-letniej gwarancji), bo się po prostu rozsypał. Teraz afera ze spalinami- szkoda słów.
eu / 83.11.175.* / 2015-10-13 08:49
madry po szkodzie , po cos wogole cos takiego uzywal? nic nie kupuje od tego bandyckiego koncernu -zbudowanego na niewolniczej pracy przymusowych robotnikow ,
kirsky / 87.239.223.* / 2015-10-13 11:47
no tak ale do tego trzeba znać historie to sama Puma, Adidas sprawdźcie kto "zatrudniał" niewolników z Polski...
7dh / 193.239.36.* / 2015-10-13 07:55
Bardzo dobrze. Marka aut stworzona przez Prosche/Hitler "Auto dla ludu" powinna już po wojnie zostać unicestwiona. Siła jej w jeńcach wojennych była, a teraz wożą się po A4 Pasatami i Octaviami i puszczają długie jak paniska. :-D
uix / 83.238.211.* / 2015-10-13 07:46
Zamknąć dla vw wjazd do Krakowa.Smog zniknie
Zaczadzony / 195.136.56.* / 2015-10-13 06:22
Mój sąsiad jak odpala rao piec to wytwarza więcej szkodliwych substancji niż wszystkie samochody vw razem wzięte przez 3 lata.
obcokrajowiec / 82.8.25.* / 2015-10-13 04:12
Vieswageny na tory....
A ja mam dwa benzyniaki z Japoni :)
Zona pomyka Accordem a ja 350z
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Piotr813 / 37.248.254.* / 2015-10-13 03:05
A to ciekawe. Tak poważna usterka a usunięcie jej to średnio około 600 euro za sztukę.
zxxx / 164.126.27.* / 2015-10-13 02:28
to koniec firmy nie wyobrazam sobie by koncern dorobic jak ford do 11milionow ,,filtr wypalania czastek stalych ,,ktore zreszta malo co wypalaja przy tym koszt serwisowego wypalenia to okolo 15lit paliwa plus przegrzanie wydechu silnika i do tego 1tys pln ,,co deklasuje wartosc silnikow z filtrem czastek stalych ekologia wykluczyla disla nawet w ciezarowych tylko gaz spelnic moze warunki ale silniki mosialy by byc w innej technologi grube bloki mocne uszczelkienia mocne chlodzenia
ryszard1956 / 164.126.27.* / 2015-10-13 02:20
teraz kazdy kto ma vw wie dlaczego przylorzenie gazu powoduje ze auto pali 18 literkow na 100km przy temp kolo zera ha ha ha i jedza na komputery a ja glupi tlumacze ten typ tak ma
w tym w Polsce
widowisko z katastrofy vw. / 193.0.209.* / 2015-10-12 23:35
Jest problem gwarancji do sprzedanych nowych aut vw-tdi,które winny być wyrejestrowane,pozbawione homologacji techniczno-środowiskowej auta koncernu:vw,seat,skoda,audi.Jeszcze większy problem ,to vw po gwarancji,trujące od 10-15 lat na drodze i rakotwórczo- genne.
Są też zakazy sprzedaży vw nowych tdi w :chiny,australia,włochy,szwajcaria i Usa oraz zapewne następne państwa.Konsekwencją vw jest jego stopniowy upadek.Wydatki,problemy,przeróbki,koszty,faktyczny brak realnej homologacji dla silników tdi koncernu vw ,to albo koniec i bankructwo,albo stopniowe zamykanie vw rozłożone w czasie,a multum problemów dla właścicieli vw-tdi ,też stopniowo z czasem .Bo te silniki nie spełniają żadnej normy emisji spalin i toksyn oraz związków rakogennych-zakaz ruchu w miastach i obszarach zamieszkania i pobytu ludzi,mieszkańców.Konsekwencji i lawiny problemów koncernu vw,to jeszcze nawet nie jest początek. Ponadto całe kierownictwo,właściciele i rada nadzorcza vw ma odpowiedzialność prawno-karną i kryminalną,za te silniki tdi-vw,a to jest b.istotny czynnik,bez wybielenia.To jeszcze nawet nie początek afery,a dopiero lekki jej smrodek przed ujawnieniami praktyk,procederu i faktów w vw. Żadna firma tak pogrążona nigdy nie wybrnęła z takich problemów,to tytanic ,który zaliczył górę lodu i jeszcze nie widzi skutku .
niop / 159.205.228.* / 2015-10-13 01:16
sytuacja w jakiej stoi teraz vw jest spowodowana tylko i wyłącznie negocjacjami usa w UE o wolnym handlu , któremu to przeciwstawiło się lobby motoryzacyjne UE. USA wiedząc że UE to Niemcy , więc nie mogąc wymusić na Merkel odpowiedniej dla nich umowy , przycięło nóżki potentatom motoryzacyjnym UE. Na drugi dzień z protestu przeciw umowie o wolnym handlu wycofały się wszystkie marki motoryzacyjne a nawet druga branża protestująca stwierdziła że jest gotowa na wolny handel z USA ( Branża chemiczna) . Jak jest problem to trzeba patrzeć gdzie leżą pieniądze. Żaden ale to żaden silnik aut z USA nie przeszedł norm europejskich i dla USA nie jest problemem że ich auta kopcą ile wlezie tak samo jak ich gospodarka. Po drugie to nagle usa kontroluje i ogłasza wyniki testów - SAME WYNIKI ! nie metodę ! Nie jestem zwolennikiem niemieckiej motoryzacji - nigdy nie miałem i nie będę miał niemieckiego auta ale boję się tej umowy o wolnym handlu bo teraz w UE jesteśmy monterami za niską płacę a jak usa zacznie przejmować europę to będziemy faktycznymi niewolnikami. Ci co przeżyli na własnej skórze przejęcie Polskiego zakładu przez USA to wiedzą o czym mówię.
redsag / 83.242.127.* / 2015-10-13 00:50
Niemcy pozwolą na podpisanie umowy o wolnym handlu pomiędzy USA i UE i stanie się cud... Problemy VW znikną jak za dtknięciem czarodziejskiej różdżki. Nie przyszlo ci do głowy, że Amerykanie po prostu chcą przymusić Niemców do ustępstw na tym polu, dlatego wyjęli pierwszego asa z rękawa. Problem polega na tym, ćzy to już wszystkie asy z rękawa Amerykanów. Dlatego Niemcy mają dylemat, jak się zachować. Jeżeli chodziłoby tylko o tę aferę ze spalinami, Niemcy by dali sobie z tym radę.

Najnowsze wpisy