Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Afera Volkswagena. Koncern wyda 6,5 mld euro na poprawki w autach objętych skandalem spalinowym

Afera Volkswagena. Koncern wyda 6,5 mld euro na poprawki w autach objętych skandalem spalinowym

Wyświetlaj:
E.U.Geniusz / 78.11.35.* / 2015-09-30 15:11
Samochód jak kazdy towar mozna zwrócić. VV dostarczył towar niezgodny z umową i jesli od sprzedaży upłynęło mniej niż 3 lata do wykrycia poważnej wady, a ta jest poważna, to klient może towar zwrócić.

Mysle, że VV tak łatwo się nie wymiga. Własnie z uwagi na utrate homologacji zawieszono sprzedaż VV w Szwajcarii
fr / 83.28.197.* / 2015-09-30 13:19
No to zmienią ludziom oprogramowanie na takie, jakie chodziło na testach, albo podobne i dołożą jakiś filtr, albo coś - odwalą każdą manianę, żeby tylko samochody się zmieściły w normach. A to, że takie samochody będą słabe, szybciej się posypią i ich serwis stanie się koszmarem, to już ich nie będzie obchodziło. I tak - nie pojedziesz na ten serwis - nie dostaniesz przeglądu, pojedziesz - potem nikt nie będzie chciał od ciebie takiego wózka odkupić, a jeździć on będzie gorzej niż taczki. Czyli kto de facto zapłaci za "innowacyjność" chłopaków z VW? Ano wiadomo... klienci.
and55 / 82.177.137.* / 2015-09-30 09:41
Ciekawe co by było gdyby się bliżej przyjrzeć amerykańskim samochodom ciekawe jakie tam są przekręty. Amerykanie do dziś nie podpisali konwencji odnośnie emisji dwutlenku węgla do atmosfery niech najpierw zrobią u siebie porządek .Uważam że to jest czysto polityczna zagrywka . Oczywiście w tej całej aferze chodzi o zwiększenie sprzedaży samochodów amerykańskich i wyparcie z ich rynku samochodów z Europy
asaasas / 145.237.2.* / 2015-09-30 10:31
W USA królują samochody z silnikami benzynowymi. Niemcy za wszelką cenę chcieli wejść na ten rynek z dieslami. Oszustwo jest oszustwem - znali normy. Silniki WV je spełniają ale tylko w jednym trybie. Wprowadzenie tego trybu na stałe wpłynie na zmniejszenie mocy i momentu obrotowego i już nie będą takie świetne. A znając USA wszyscy się rzucą po odszkodowania, bo nie taki samochód kupowali. I bardzo dobrze - Toyota zapłaciła odszkodowania i sprawa pedału gazu ucichła. Niemcy niech też płacą. Ja swojego golfa nie zamierzam dawać do serwisu - zmniejszenie mocy i momentu mnie nie interesuje.
piotr907 / 185.80.161.* / 2015-09-30 08:24
szkoda ze nie wzieli sie tez za wadliwe silniki TSI te olejozerne
AndrzejPL157 / 79.187.224.* / 2015-09-30 06:40
Bravo VW. Mi to nie przeszkadza, przez te normy Euro auta tracą moc a kierowcy mają kłopoty z filtrami DPF !!!
ewf / 94.240.23.* / 2015-09-29 22:23
skoro test emisji byl oszustwem to nie spelniaja euro6 i powinny zostac wycofane z sprzedarzy , polske na kazdym kroku karaja za emisje co2 itp a im co ma sie upiec ?
ljgda / 31.179.21.* / 2015-09-29 21:46
Przewidywany koszt / ilość samochodów = ok. 600 usd na samochód - wiele za to zrobić się nie da, zwłaszcza, że muszą się w tym zmieścić koszty operacyjne, a nie tylko "naprawy"...
jarekskwarek / 83.24.216.* / 2015-09-29 21:26
fajnie maja właściciele tych kupionych aut -"towar niezgodny z umową" autko do salonu, kasa do kieszeni... :-)
zerro / 188.146.1.* / 2015-09-29 20:06
A kto zapłaci za wieloletnie zanieczyszczanie środowiska oraz fałszerstwo ciągłe? Makrela od Polski za węgiel odbierze?
Proboszcz666 / 89.74.227.* / 2015-09-29 19:36
Wsadzą co najmniej potrójny DPF. Zażegnają problem na 3 lata. Później armagedon.

Najnowsze wpisy