Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Afera Volkswagena znacznie poważniejsza? Eksperci wskazują na skutki zanieczyszczeń

Afera Volkswagena znacznie poważniejsza? Eksperci wskazują na skutki zanieczyszczeń

Wyświetlaj:
5,0 TDI / 89.183.57.* / 2015-09-30 14:09
Afera ?????????? sami zatrowaja swiat do potegi a zucaja sie o pare mg za duzo z malutkiego silnika Diesla.
KacVegas / 195.12.32.* / 2015-09-30 14:08
Tymczasem ubocznym efektem są dołujące ceny platyny i palladu.
A co za tym idzie co raz większe kłopoty finansowe rosji
pcv / 194.75.202.* / 2015-09-30 14:07
A moze teraz przyjzyjmy sie z bliska skodom i seatom z dieslem,przeciez to te same motory!
smilaretrrr / 195.248.226.* / 2015-09-30 14:28
cała grupa vag ma problem nie tylko vw, więc i seat i skoda i inne marki które należą do koncernu
Prowe / 83.14.27.* / 2015-09-30 14:07
Z tego co pamiętam USA nie ratyfikowały protokołu z Kioto. Nie myślą o ochronie środowiska przed emisją gazów cieplarnianych, a tu nagle takie oburzenie na WV :-) Ileż to WV procentowo wrzucił do atmosfery zanieczyszczeń w skali USA? Pół promila, czy mniej? Chyba nie myślicie, że im na ludziach zależy, hehe.
Realista1973 / 95.40.84.* / 2015-09-30 14:05
jakoś amerykanie nie przejmują się zabitymi w wywołanych przez siebie konfliktach zbrojnych...
wolny / 37.152.19.* / 2015-09-30 14:04
Ale w Polsce wszystko OK
30 tysięcy stacji kontroli pojazdów, setki tysięcy badań i ŻADNEGO niedozwoloneo silniczka przekraczającego normy, ktoś tu robi ostrą politykę przeciw WW. Trzeba podnieść z upadku amerykański przemysł samochodowy.
Daro730 / 89.67.48.* / 2015-09-30 14:22
Toksyczne składniki spalin o których chodzi w aferze nie są wykrywane podczas okresowych przeglądów technicznych . W Polsce bada się jedynie tzw. stopień zadymienia spalin i odbywa się to w stosunkowo prymitywny sposób. Afera jest związana z badaniami homologacyjnymi związanymi z wprowadzaniem produktu na rynek. Zakres badań jest przy tym nieporównanie większy niż podczas "przeglądu"
krzysztof959 / 83.230.97.* / 2015-09-30 14:04
Zwykła brudna, hucpa amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego przeciwko konkurencji z Europy.
afdrgaed / 83.4.17.* / 2015-09-30 14:03
hehehehehehehhehehehhehehehehe, a co amełykańscy naukowcy mówią na 4, 5,6 litrowe auta amełykanów, jeżdżące bez żadnych katalizatorów i to obpojętnie czy diesle czy benzyniaki !!!
Michał569 / 217.172.244.* / 2015-09-30 14:02
Nie wiem co brał autor artykułu ale ozon to nie tlenek azotu. Ozon to cząsteczka tlenu trzy atomowa O3.
Paszczako / 95.49.143.* / 2015-09-30 14:12
Oczywście, że ozon nie jest tlenkiem azotu. Natomiast powstaje on w dolnych warstwach atmosfery poprzez fotolizę dwutlenku azotu. Związek powiędzy stężeniem NO2 i O3 nazywa się relacją Leightona i jest znany od lat sześćdziesiątych.
Tedd / 85.232.245.* / 2015-09-30 13:59
ja pin..kolę! To i trzeba wrócić do jaskiń, bo przecież okrutna śmierć czai sie wszędzie! Dalej, zniszczmy elektrownie, auta i wszystkie piece- wtedy chyba pozyjemy ze 200 lat?
Adiczko / 31.61.139.* / 2015-09-30 14:11
Typowy internetowy troll. Twoim tokiem rozumowania pozwalajmy na wszystko. Niech kazda fabryka,elektrowanai i producenci aut robia sa chca i nie maja zdanych norm. Jestes taki mądry to wypier**** do chin i pozyj sobie kilka latek w smodu któregos z wiekszych miast to zobaczysz jaki to jest problem
zibi54 / 77.253.213.* / 2015-09-30 13:57
to nie tylko problem VW,ale również Porsche.Porsche w Ameryce sprzedawało sporo diesli w modelu Cayenne . Audi sprzedawało A6,A7,A8 ,Q5,Q7.VW-Tuareg .To bardzo drogie samochody i zasobni klienci z dobrymi prawnikami.W Europie sprawa rozejdzie się po kościach,bo zaraz stwierdzą,że inne marki też naciągały klientów.W Ameryce nie odpuszczą.
nnbp / 83.19.174.* / 2015-09-30 13:56
Nie ważne czy normy są realne czy nie VW bezczelnie oszukiwał -bo gdyby audi miało 120KM a nie 200 to część by zrezygnowała z zakupu w ten sposób byli w czołówcw w rankingach sprzedaży
choina331 / 194.81.56.* / 2015-09-30 13:54

ok. 28 milionów ludzi, żyje w obszarach zanieczyszczonych przez ozon.

Od kiedy ozon jest uznawany za zanieczysczenie I ajki ma zwiazek ze spalianmi diesla?



Według badań amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska w latach 1980-2014 poziom dwutlenku azotu w powietrzu spadł w USA o ponad połowę. Ten pozytywny wynik to efekt zaostrzenia przepisów dotyczących emisji spalin dla elektrowni i pojazdów, wprowadzony przez prezydenta Baracka Obamę.


To ile to juz on tan tych kadencji sprawuje? od 1980 to chyba z 7- 8?:)
JA32 / 31.63.206.* / 2015-09-30 13:50
Już dawno naukowcy doszli do wniosku, że wyginięcie połowy pszczół to wina silników DIESLA. Z VW ?

Najnowsze wpisy