Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Allior dziwna wycena...

Allior dziwna wycena...

NaberuSS / 2009-09-09 00:08
Witam

Przyznaję jestem zielony w kwestii inwestowania na GPW.
Posiadam RB w Allior.
Od jakiegoś czasu obserwuję notowania, papieru INGBSK równocześnie na Money.pl jak i przez NOL'a (aplikacja Alliora)

Na próbę otoworzyłem tutaj "virtualny" portfel z zakupionym papierem. W czym rzecz, papier stoi na dzień dzisiejszy 08.09.09 za 599,50 (notowania Money.pl). Dziś postanowiłem kupić papier "fizycznie" poprzez Alliora, ku mojemu zdziwieniu wycena papiera jest z 07.09.09 w wysokości 578,00 (do kurs odniesienia)?? To raz, dwa chcac kupić papier ustawienia (OTP=nie, typ ceny=PKC, ważność=DOM) po wyliczeniu 1szt papieru mogę zakupić za 725,50 plus prowizja 3,-
Dlaczego taka kwota? Dlaczego nie można kupić papieru po kursie zamknięcia plus prowizja...

Proszę o wyrozumialość, to moje pierwsze kroki jak wspomniałem wyżej.

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
fazik / 2009-09-09 16:16 / "Gpw-racer"
nie kupisz po kursie zamknięcia bo juz zamknięcie było (przeszłość)
może ci się ewentualnie udać kupić po 578 jeżeli taka cena dziś zostanie osiągnięta.

Chcesz przed otwarciem rynku złożyc zlecenie Po każdej Cenie więc DM musi zabezpieczyć kwotę jaka może maksymalnie zostać dziś osiągnięta (tu akurat 725,50 - nie pytaj o wzór).

Nie znam systemu w Alior ale musisz poczytać i poszukać dlaczego nie widzisz kursu z 8
Ciułacz / 2009-09-10 03:13 / portfel / Mistrz gry: „Najlepsze spółki tygodnia"
NaberuSS, nic się nie odzywasz, wiec dodam że jak składasz zlecenie PKC ( po każdej cenie) to DM wymaga kwoty maxymalnej jak juz ci powiedział Fazik czyli górne widełki około +10%.Po dokonaniu zakupu nadwyżka zabezpieczonej kwoty będzie wolna na inne ewentualne zakupy.
NaberuSS / 2009-09-10 09:39