AMICA

Money.pl / 2007-06-20 17:03
Komentarze do spółki: AMICA.
Wyświetlaj:
użytkownik. / 89.70.79.* / 2012-05-28 11:31
Centrum serwisowe pod psem niekompetentni a obsługa serwisowa z Ul. Pilczyckiej Wrocław UWAGA:
tylko potrafią psuć sprzęt .
kj84 / 83.23.73.* / 2012-05-09 21:15
pralka prawie fajna tylko że od 23 marca czekam za przyjazdem serwisu kontakt z infolinią monologiczny ja do nich a oni nie zauważają problemu . Nie ma części producent do niej. A w odpowiedzi na to,iż w karcie gwarancyjnej mają 30 dni roboczych w 31 dniu usłyszałem ze sprawa poszła do jakiegoś kierownika w celu uzgodnień więc nie polecam. Wspomnę tylko że od 26 marca jestem ojcem i mam małe dziecko w domu, oczywiście ich to nie interesuje. więc jak spodziewacie się dziecka to nie kupujcie bo trzeba będzie z PRANIEM DO TEŚCIÓW w moim przypadku tylko 31 dni roboczych czyli 46 dni kalendarzowych
iglo 700 / 85.115.52.* / 2012-04-20 12:01
Dziadowska firma !!!!!!!!!!
Sa niekompetentni i zycze im szybkiego bankructwa. Na zamowione czesci czekam juz 4 miesiace i ciagle mnie odsylaja z kwitkiem. Mam nadzieje ze w koncu firma ta przestanie istniec bo konkurencja duza.
drguk / 78.156.183.* / 2012-04-01 10:02
Nie polecam zbyt glosna praca lodowki wrecz hałaśliwa i problemy z reklamacja praktycznie firma amica nie uwzglednia reklamacji swojego bublowatego towaru klient kupił niech sie meczy z dokuczliwa praca lodowki tak ze przestrzegam przed zakupem tego sprzetu
Nie zadowolony klijent / 78.156.183.* / 2012-03-24 07:38
Nie polecam moim zdaniem firma niuczciwa chcialem reklamowac lodowke ze wzgledu na jej glosna prace i okazalo sie to niemozliwe jak kupisz martw sie sam. Lodowka ktora zakupilem miala trzy tygodnie chcialem reklamowac niestety nie mozna pani w serwisie zaproponowala mi pozagwarancyjny serwis w sprzecie ktory ma trzy tygodnie to jakas paranoja . no i oczywiscie swiadczy o firmie AMICA jak dba o klijenta
anaonim / 78.156.183.* / 2012-03-24 07:28
Witam a ja kupilem lodowke tej firmy i nie polecam chodzi jak traktor i sa problemy z reklamacja tak ze prosze sie dobrze zastanowic przed kupnem pani w serwisie poinformowala mnie ze te lodowki tak maja glosno pracowac i ze jest wsztstko dobrze
WZBURZONY / 83.28.75.* / 2012-02-28 11:58
mi się stopił włoski palnik w kuchence elektryczno gazowej amica obiecali go przesłać i tak czekam miesiąc.SERWIS JAK W PRL!!!NIGDY WIĘCEJ AMICA!!!
gość2 / 94.42.99.* / 2012-02-25 14:29
Nie twierdzę że Amica ma wszystko do bani,bo mam zmywarkę od nich i okap i od 6 lat nic się nie dzieje(na szczęście) ale chodziło mi o to że jakby byli w porządku to by mi zwrócili choć część kasy za nowy programator bo mimo wszystko jest to podejrzane żeby pralka zepsuła się po równo 2 latach i tydzień.Dlatego będę odradzać wszystkim kupna od nich bynajmniej pralki.
mariovg / 89.230.147.* / 2012-02-20 14:55
http://allegro.pl/system-inwestycyjny-i2153680284.html


wwww.strefa-inwestora.pl
PK76 / 195.117.22.* / 2012-02-20 11:50
Chyba ktoś się naoglądał filmu "postarzanie produktów", nie mówię, że to nie prawa.
Jak przeszukacie fora, to i Whirlpool, Electrolux, AEG itp, się psują. To zależy jak kto trafi i ile ma szczęścia. Tak szczerze, powiem Wam tyle, mam sprzęt Amiki: lodówka, zmywarka, okap, kuchnia do zabudowy (piekarnik, płyta gazowa). Sprzęt kupiony w 2000 r. Dziś mamy 2012, czyli 12 lat, przez ten okres wymieniłem grzałkę i termostat w zmywarce. Wszystko działa bez zarzutów. Właśnie zmieniam kuchnię i również rozglądam się za sprzętem i wybiorę również sprzęt Amiki, bo mi się sprawdził, a po za tym z tym wyposażeniem, designem, i funkcjami nie znajdziecie tak dobrego sprzętu za tą cenę. Pozdrawiam wszystkich, którzy potrafią być obiektywni.
anti / 95.178.69.* / 2012-05-25 05:48
Ja nie twierdze , że nie ma prawa się zepsuć jakiś sprzęt ale chodzi nam o to jak "sprawnie" są załatwiane sprawy serwisowe...to okres kilku tygodni!!!Nigdy nie miałem problemów z naprawą pralki 2-3 dni i sprawa załatwiona a serwis idzie na zwlokę i testuje wytrzymałość klienta gwaranta....a może umrze i problem z głowy!
Nie polecam tej firmy sprzętu części niedostępne nie tylko dla klientów ale także dla serwisantów.
gośc / 94.42.99.* / 2012-02-11 14:24
Kupiłem pralkę z tej firmy, pochodziła 2 lata i 1 tydzień.Zepsuła się najważniejsza część a mianowicie programator.Gwarancja obejmuje 2 lata i niestety mimo reklamacji i próśb nie uwzględnili gwarancji.Za pralkę zapłaciłem ponad 900 zł a za nowy programator + robociznę 400 zł.Nie radzę kupować sprzętu z tej firmy bo tak jak mnie zepsuje się zaraz po gwarancji.Żałuję teraz że nie posłuchałam parę osób przed kupowaniem nowej pralki bo oni mi odradzali żebym tylko nie kupował z amiki.Słyszałem że robią tak specjalnie żeby ludzie kupowali u nich części.Zaprogramują jakąś kosteczkę w module żeby zrobiła ileś tam prań i koniec.DLATEGO ODRADZAM KUPNO SPRZĘTU Z TEJ FIRMY.
TomZie / 46.134.39.* / 2012-02-06 21:58
Firma tragedia, kupiłem okap i okazał się niekompletny, brakowało filtra aluminiowego, po zgłoszeniu na infolinię powiedzieliu że przyślą, ale potrwa to 2 tygodnie.
Po 2 tyg i 3 dniach przyszedł filtr i okazał się za mały. Znowy zadzwoniłem, ale nie chcieli uwierzyć. Trzeba było zrobić zdjęcia na tle okapu i wysłać do Amica.
mija już 5 tygodni a ja nadal mam niesprawny okap.
Gratyluję obsługi, gratuluję podejścia i życzę jak najszybszej plajty abyście wiecej ludzi nie oszukiwali.
margot13 / 80.51.30.* / 2012-01-26 14:44
obsluga do bani najlepiej omijac sprzet z firmy AMICA najwiekszym łukiem!!!
katowice17 / 46.148.153.* / 2012-01-09 13:08
chamska obsługa ze stron konsultanta serwisowego, a gwarancje uwzględniają jak sobie chcą. Oby splajtowała taka firma
JKolski / 77.254.31.* / 2011-09-18 20:46
Patrzcie jutro na transakcje, bo będą ciekawe. Raport za III kwartał już niedługo...
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy