Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Analiza fundamentalna czy techniczna ? Jak grac na GPW ?

Analiza fundamentalna czy techniczna ? Jak grac na GPW ?

Parullo / 2006-07-08 15:42
Witam. Jaka metodę gry preferujecie, stosujecie ? Podobno AT nie sprawdza sie na GPW ... Jakimi systemami, sposobami WY gracie ?

Proszę o komentarze ...
Wyświetlaj:
milczuss / 2007-09-05 15:17
Witajcie,
Jestem początkująca, chciałabym wyliczyć sobie wskażniki z analizy fundamentalnej wybranych spółek np Jupiter czy Instal Kraków np takie jak ROE i ROA i próbowałam porównać swoje analizy z analizą w tym portalu(Money) i niestety mi wychodzą troszkę inaczej i mam pytanie z jakich raportów bierze się dane ze skonsolidowanych czy ze zwykłych i czy podane tutaj wskażńiki to są za jeden kwartał czy za dwa. Bo analizy finansowe podawane przez spółke są podawane kwartalenie i za rok 2007 są dane za dwa kwartały i teraz nie wiem czy biorę tylko sprzedaż netto i zysk netto za ostatni drugi kwartał czy może biorę dane z pierwszego i drugiego i dodaje i wyliczam średnią.
Bardzo was proszę o odp, najlepeij przykład,
paseo / 2006-07-09 08:36 / Bywalec forum
1.Nie zajmuje sie kontraktami.
2.Unikam spolek o malych obrotach dziennych;trudno pozbyc sie ich akcji.
3.Zajmuje sie wylacznie spolkami "przejrzystymi",powszechnie uznanymi za dobre,bez
podwojnej ksiegowosci itd.
4.Nawet jesli spolka nie rosnie,nie pozbywam sie jej od razu.Czasem czekam b. dlugo.
jak dotad to sie sprawdza.Ostatnio tak bylo z Eldorado,trzymalem ponad 1,5 roku,chociaz kurs byl ustawiany i sztucznie zbijany po kazdym podskoku.I doczekalem
sie,zarabiajac teraz ponad 60 %,co calkowicie mnie zadowala.
5.Czesc zarobionych pieniedzy wkladam w fundusze /Arka,DWS/ bo przeciez nie mam patentu na nieomyslnosc.
6.Czesc zarobionych pieniedzy wkladam w obligacje 3-letnie biezacych serii.W ten sposob co 3 miesiace mam podporke,gdy akurat zabraknie pieniedzy.