Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

Wyświetlaj:
Cessna 172 / 83.8.10.* / 2015-10-03 14:29
Na podstawie nowych billingów oraz pozycji i prędkości przemieszczania będzie można do rachunku dołączać od razu mandat. Niemożliwe?
Nowość / 83.8.10.* / 2015-10-03 14:27
To będzie nowa jakość. Billingi+dokładna pozycja geograficzna.
mobilek / 91.231.152.* / 2015-09-22 06:18
.... a bilingi POPtrzebne są do inmigilowania obywateli.
teraz będzie to robione na wyższym poziomie.
mobilek / 91.231.152.* / 2015-09-22 06:17
.... a bilingi POPtrzebne są do inmigilowania obywateli.
teraz będzie to robione na wyższym poziomie.
Migrant hurtowy z Syrii / 82.160.95.* / 2015-09-19 02:56
"Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych".
To po zawracacie gitarę czytelnikom indywidualnym?
klientorangewpolsce / 83.24.80.* / 2015-09-19 00:33

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

jako klient Orange nie życze sobie aby handlowano moimi danymi -co za bezczelnosc tej francuskiej firmy aby danymi obywateli pzrerzucac jak ulegałkami-co na to inspektor d/s dochrony danych osobowych-obce firmy precz z Polski!
PinkaPinka / 88.156.27.* / 2015-09-18 23:55
Jak zmienią firmę sprzątającą biura Orange to też będziecie pisali, że abonentów czekają poważne zmiany?
LOL
knecht / 77.255.39.* / 2015-09-18 23:19
Zmiany bez mojej zgody oznaczaj zerwanie umowy z winy operatora.
kamu67 / 82.28.206.* / 2015-09-18 21:36
Czyli orange po prostu sprzedaje dane osobowe oraz dostęp do podsłuchiwania prywatnych rozmów kolejnej firmie. Pewnie związanej z wywiadem zagranicznym:)
andrzej p. / 88.156.136.* / 2015-09-18 21:30
Zostałem oszukany przez konsultanta z orange,który działał tak na polecenie swoich przełożonych-tak zeznał przed prokuratorem i policją.Napisałem list do prezesa i rady nadzorczej jednak bez skutku.Dostałem pokrętną odpowiedź od jakiejś pani
Pracownik_Orange / 31.61.141.* / 2015-09-18 20:47
Migracja z Serat'a do BRM'a trwa już ok. roku, więc muszę przyznać, że news jest bardzo spóźniony. Póki co migracja odbywa się bez żadnych problemów i dotyczy ona tylko klientów po stronie stacjonarnej. O jakichkolwiek zmianach dla klientów usług mobilnych póki co nic nie słyszałem.
aaa456789 / 83.30.85.* / 2015-09-19 09:29
Nowy system to badziew jakich mało....
PanPiotr / 82.145.221.* / 2015-09-18 18:47
Złodziejska firma. Mam w Orange internet mobilny ( abonament ). Bezpodstawnie naliczyli mi opłaty za sms specjalne przychodzące ( ponad 350zł ). Pisałem reklamacje, olewali mnie, zbywali, pisali, ze to zgodne z ich regulaminem. Oczywiście w ich regulaminie nie znalazłem podstawy do naliczania takich opłat. Nie znalazłem ich również w Prawie Telekomunikacyjnym.
Przez 2 miesiące płaciłem sam abonament ( bez tych dodatkowych bezpodstawnych opłat). Po tych 2 miesiącach zablokowano mi możliwość korzystania z internetu. Musiałem mieć dostęp do netu, więc zapłaciłem mój dług.
Wtedy poradzono mi na jakimś forum napisanie skargi do UKE ( Urząd Komunikacji Elektronicznej ).
Wysmarowałem do nich pismo opisujące całą sytuację i o dziwo ( do tej pory nie za bardzo wierzyłem w nasze urzędy, różne miałem doświadczenia ) dostałem maila od Orange, że ze względu na interwencje UKE oni łaskawie oddadzą mi kasę. Żadnego przepraszam, ani nic takiego.
Oczywiście sprawdziłem kto był nadawcą tych sms specjalnych przychodzących. Okazało się, że to Plus.
A więc firmy wzajemnie nabijają sobie kasę okradając klientów.
Nie bójcie się walczyć z operatorami. Czasem trzeba poświęcić na to trochę czasu, ale warto. Choćby dla własnej satyswakcji i. Że się pokazało palec złodziejowi.
Klient_Orange / 80.238.99.* / 2015-09-18 20:56
Wywalają ludzi na potęgę, bo to strategia Francuzów ;) więc co się dziwisz że jakość usług i obsługi klienta spada ?! Jest to wkalkulowane w strategie, a poza tym szary klient indywidualny "kowalski" przynosi tak małe zyski że szkoda sobie nim głowę zawracać
Piotras734 / 31.61.141.* / 2015-09-18 20:50
Samo z siebie nic się nie włącza. To, że nie znasz się na Internecie i kliknąłeś coś czego nie powinieneś kliknąć to tylko Twoja wina
asss / 89.229.29.* / 2015-09-18 18:08
to ludziska pilnujcie się teraz. W firmie wypowiedziałem usługi na koniec marca. Po 3 czy też 4 miesiącach przyszły faktury z obciążeniem od kwietnia za wszystkie wypowiedziane usługi. Razem wyszło prawie 5 tys. Ciekawe ile takich cudów będzie.
Clara Veritas / 164.126.205.* / 2015-09-18 16:57
A Orange ma prawo przekazywać dane osobowe swoich abonentów obcej firmie ? - ja osobiście nie posiadam umowy z żadną siecią tylko kupuję zestaw startowy i w ten sposób kontaktuję się z kim potrzeba, jest to szybko, tanio, zdrowo i bezpiecznie !
do początku nowsze
1 2 3

Najnowsze wpisy