Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

Wyświetlaj:
jaś / 94.251.185.* / 2015-09-17 23:37
To jeden z kolejnych etapów tzw. "prywatyzacji"(rozkradania) dawnej TP SA, a raczej tego co pozostało. Wydzielenie do firmy podwykonawczej części obowiązków podpisanej odpowiednią umową to sposób Orange na dalszą działalność. Niestety umowy są tak skonstruowane, że część kosztów zostaje w kieszeni, dbają o to kontrolujący od strony Orange i są to tzw. kary umowne, jednak firma (partnerska???) przy podpisywaniu zgadza się na takie warunki.
mądry / 31.11.135.* / 2015-09-17 23:03
Całe szczęście, że NIE MAM NIC WSPÓLNEGO Z TĄ"POLSKĄ: FIRMĄ........
jo44 / 89.67.115.* / 2015-09-17 22:57
Bezemnie migracja się nie uda. Niestety. Klienci nie dostaną rachunków na czas (taka promocja będzie, do odwołania)!. Ot
Adam 12589 / 194.63.132.* / 2015-09-17 22:13
Ta i od razu zapłacą spółce matce 10500000000 zł za usługę oczywiście wyprowadzając kapitał z Polski .
kolos606 / 185.24.196.* / 2015-09-18 00:17
a ta firma Asseco to faktycznie potrafi robić przekręty jak by tylko wyszło na jaw na jak grubą kasę to by od razu się za nich skarbówka wzięła no ale kto bogatemu zabroni robić przekręty bogatego stać
kadr / 87.205.174.* / 2015-09-17 21:57
pierwszą rzecz którą zrobili to zmienili okresy rozliczeniowe dopasowując je do daty wystawienia faktury, a więc pierwszy rachunek otrzymałem za grubo ponad miesiąc - umowa zdaje mi się takich numerów nie przewiduje, ale ta firma jest dla mnie tylko oszustem, zmieniając mi taryfe co innego mi mówili a co innego potem z tego wyszło, ale już niedługo adie pa pa. francuskie oszustwa do francji /celowo z małej litery/
Janek501 / 87.205.226.* / 2015-09-17 21:47
Faktycznie, poprawiają jedynie system zbierania kasy. Reszta ich nie intyererere!!! Jestem ich klientem od początku istnienia (Idea) ale ostatni rok to tragedia!!! Od grudnia przenoszę wszystko do konkurencji (6 numerów)
jerry / 91.197.88.* / 2015-09-18 19:27
Nie wiem dlaczego tak długo czekałeś . Ja swoje trzy numery już przeniosłem . Oczywiście wydzwaniają ze swoimi "wspaniałymi" ofertami raz w tygodniu .
jo44 / 89.67.115.* / 2015-09-17 22:58
Konkurencja powiadasz?! Czyli kto?
alfons 1 / 5.60.51.* / 2015-09-17 21:26
jak przyślą jakieś pisemko,a mnie nie będzie się podobało,to nie przedłużę i finito. Zintegruję z innymi ofertami z ktorych korzystam i niech się bujają.
Jaśko280 / 95.155.115.* / 2015-09-17 21:02
Już się popisali w mojej firmie, dodam tylko że energetycznej.
Cetung / 83.20.103.* / 2015-09-17 20:37
Poprawcie jakość usługi a nie jakość zbierania pieniędzy
1 2 3
na koniec starsze

Najnowsze wpisy