Krzych780918
/ 178.36.167.* / 2011-05-05 13:41
Hej ...
Od dłuższego czasu jestem klientem banku Pekao S.A. (kilku innych również ), ale od jakiegoś czasu zaczynam powoli tracić cierpliwość. W miniony poniedziałek znów miałem problem z logowaniem się do swojego konta internetowego. Niestety informacja o błędzie numer 0 widniała kilka godzin. Po odblokowaniu (usunięciu awarii) konto było dostępne bez problemów. Jednak najgorsze jest to, że to już chyba trzeci raz w tym roku. Statystyki występowania błędów w bankach, szczególnie dotyczące bankowości elektronicznej, są przerażające. Na początku roku miałem ten sam problem w ING i Millenium. Jedynie BPS i PKO BP póki co nie stroją numerów.
Czy w Waszych bankach również zdarzają się takie wpadki ? Jeśli tak, to jak często macie problem z dostaniem się do Waszych pieniędzy ? Czy mieliście z powodu bankowej awarii jakieś nieprzyjemności ? Bardzo mnie interesuje ten temat, bo zaczynam się poważnie martwić o bezpieczeństwo swoich pieniędzy, lokat itp.
Wiem, że jakiś czas temu Infosys razem z Positive Advisory wymieniły system informatyczny w BPS, akurat mam dostęp do takich informacji, bo jestem ich klientem. Powiem Wam szczerze, że nigdy nie miałem tam żadnych problemów z bankowością elektroniczną, a wymiana systemu przeszła "bezszelestnie", nie odczułem kompletnie nic, ale po informacji o renowacji poczułem się lepiej Cieszę się, że są jeszcze banki, które szanują swoich Klientów. Niestety w większości banków nawet głupiego maila z przeprosinami nie ma co się spodziewać :/
Jestem ciekaw Waszych opinii. Może warto byłoby się podzielić nimi z innymi.
Pozdrawiam,
Krzych