Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Bezrobocie to fikcja, chętnych do pracy brak. Tak rynek pracy w Polsce widzą pracodawcy

Bezrobocie to fikcja, chętnych do pracy brak. Tak rynek pracy w Polsce widzą pracodawcy

Wyświetlaj:
honorowy / 193.27.210.* / 2015-11-01 15:22
Pracownicy nie szanują pracy?-dlaczego?- bo pensja, którą dostają ich nie satysfakcjonuje, bo nie starcza najczęściej na życie na poziomie - to proste! Niestety pracodawcy jeśli chcecie mieć oddanego pracownika musicie podzielić się z nim w większym stopniu osiąganymi z firmy zyskami...-takie czasy przyszły :) - nie tylko nabijać sobie kieszeń jak było dotychczas i żyć jak panisko...
koko504 / 62.69.221.* / 2015-11-01 15:22
Nie wiem, nie znam się , żadnej pracy nie wezmę. Zarobiony jestem !
Maja97869 / 88.156.6.* / 2015-11-01 15:20
To prawda. Ludzie nie mają kwalifikacji. Dużo żądają, a malo umieją. Wykwalifikowanych potrzeba, a nie do przyuczania. Od tego są szkoły i kursy kwalifikacyjne, które są przy każdej szkole zawodowej. Do biurowej pracy też trzeba znać perfekt programy biurowe, choćby excela Ludzie chcą najwyższe stawki a nic nie umieją. Poza tym od razu pracownikowi nie placi się najwyzszych stawek, dopiero kiedy awansuje i coś pokaże.. Początkujący zaczynają od najniższych stawek.
-------227 / 79.186.198.* / 2015-11-01 17:10

Wykwalifikowanych potrzeba, a nie do przyuczania.

ŻEBY BYĆ WYKWALIFIKOWANYM TO TEŻ TRZEBA MIEĆ PRAKTYKĘ A GDZIE JĄ ZDOBYĆ? NAWET PO STUDIACH SĄ ZIELONI!! WIEDZA KSIĄŻKOWA MA SIĘ NIJAK DO RZECZYWISTOŚCI!!
liberał 1 / 46.112.204.* / 2015-11-01 15:43