Forum Forum finansoweBanki

bgż optima-opinie.

bgż optima-opinie.

Żyrafa00 / 2011-11-23 15:01
Czy macie jakieś doświadczenia z tym bankiem internetowym? Jaką mają ofertę i czy w ogóle warto przenieść do nich swoje pieniądze?
Wyświetlaj:
Shadowthrone / 149.156.37.* / 2012-01-25 22:50
Nie mogę wejść na stronę banku. W ogóle zniknął serwer. Zaczynam się zastanawiać czy wraz z moimi pieniędzmi czy tylko w sieci. Czy ktoś wie co się dzieje?
xx / 213.134.166.* / 2012-01-15 18:26
Ciągłe problemy są z tym bankiem. Wysyłam do nich wiadomość z konta, i wybieram opcję, że chce otrzymać odpowiedź na adres mailowy, a oni odpowiadają mi na konto BGŻOptima. To po co taka opcja? Brak słów...
erl / 188.47.192.* / 2012-01-08 14:48
Ja tez nie narzekam bo wszystko poszło bez większego problemu.Digipass przyszedł po 7 dniach.Aktywacja i logowanie też przebiegła bez komplikacji.
Infolinia to tragedia - 10minut czekania i to za każdym razem,na e-maila dostałem odpowiedz po ponad tygodniu.
Ja mam tylko nadzieje że będę nadal zadowolony bo niektórzy maja denerwujące problemy zwłaszcza że lokata jednodniowa już się skończyła.
kiki / 213.25.188.* / 2012-01-06 23:43
Bank radzi sobie wyśmienicie.Wszystko działa jak należy.Początkowe problemy związane były z ogromnym zainteresowaniem. Liczba odwiedzin strony przysporzyła nieco problemów .Jednak po początkowej nawałnicy sytuacja ustabilizowała się. Miło patrzeć po każdorazowym logowaniu na systematycznie rosnący kapitał. Szkoda tylko , że lokata jednodniowa z oprocentowaniem 6,48 skończyła się. Bank z całą pewnością nie oczekiwał tak olbrzymiego zainteresowania i stąd te przejściowe problemy debiutanta internetowego.
liberto / 89.72.214.* / 2011-12-29 09:21
Ja jestem zadowolony! Digipass dostałem w miarę szybko i numer też niewiele później. Po około 10 dniach po przelewie inicjującym mogłem już spojrzeć na konto. Moja dziewczyna również dostała dostęp do konta po takim samym okresie. Dwa razy dzwoniłem na infolinię, czekałem z 5 min na połaczenie z konsultantem - nie jest źle. JESTEŚMY ZADOWOLENI!
Jednak widzę, że wielu osobom ten bank nie odpowiada ... hm
Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to:
1. Z Polbanku i podobno z Reifaisena przelewy inicjacyjne są przez ich system odrzucane, przez brak pełnych danych o właścicielu rachunku podawanym przez te banki. Nigdzie nie widziałem informacji o tym, ale na szczęście asekuracyjnie wykonałem przelew inicjacyjny przy pierwszym podejściu do oszczędzania w BGŻOptima tylko za 1zł.
2. Nie można dopłacać pieniążków do założonej lokaty tak jak jest to w kontach oszczędnościowych. Trzeba najpierw lokatę zlikwidować i założyć nową z większą kwotą, przy czym traci się odsetki za 1 dzień.
3. Trochę późno wysyłają informacje na maila o potwierdzeniu wpłaty przelewu inicjacyjnego.
Polecam!
Mietek 321 / 77.254.226.* / 2011-12-28 17:33
Od rana 28 grudnia system banku nie działa nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Złożę skargę na bank do Komisji Nadzoru Finansowego. Namawiam innych do tego samego.
No / 178.217.112.* / 2011-12-25 13:45
Stanowczo odradzam. Konto zostalo aktywowane 22 listopada. 5 grudnia w koncu otrzymalem PIN i DigiPass, ktory okazal sie uszkodzony (zaniedbanie BGZ Optima, czy oni nie sprwadzaja co wysylaja?). Tego samego dnia zglosilem to i obiecano wyslac DigiPass i PIN w pierwszej kolejnosci. Do 15.12 nie otrzymalem nic zatem zadzwonilem jeszcze raz. Okazalo sie,ze nic nie wyslali, bo ktos cos zle kliknal (kolejne zaniedbanie BGZ Optima). Na dzien dzisiejszy 25.12 wciaz nie ottrzymalem sprawnego DigiPassu (pewnie kolejne zaniedbanie BGZ Optima). Od ponad miesiaca nie mam dostepu do aktywowanego konta. To jest najgorszy bank w Polsce!
Zorr / 95.49.179.* / 2011-12-22 20:14
Scenariusz przekrętu:
1. Zanęć leszcza wysokimi odsetkami
2. Namów go na mały przelew, który „aktywuje konto” – ta złótowka zarabia 6,5% rocznie
3. Namów go na przelew całej kwoty
4. Opóźniaj wysyłkę PIN i tokena
5. Zorganizuj beznadziejne call center do którego nie można się dodzwonić
6. Generalnie trzymaj leszcza z dala do jego pieniędzy
7. Gdy po jakimś czasie leszcz się że jego pieniądze leżały na niżej oprocentowanym rachunku pomocniczym – śmiej się z leszcza
q4y / 195.205.238.* / 2012-02-01 10:19
żadnych problemów z kontem orza obsługą widocznie totalny gamon z ciebie
erl / 188.47.192.* / 2012-01-08 14:11
Najpierw spróbuj a potem komentuj- u mnie działa bez zarzutu. Chociaż call center to faktycznie porażka
w******** / 195.62.40.* / 2011-12-20 16:17
Nie niestety... Konto założyłem 4 grudnia, w poprzednim tygodniu otrzymałem DigiPass a dzisiaj 20 grudnia przyszedł PIN - ale co z tego skoro ma INNY NUMER SERYJNY!!! K****, kretyni, założyłem 3 małe lokaty przy aktywacji, nie na dużą kwotę, teraz chciałbym się w końcu wyrobić i wpłacić te 20tys. przed 28 grudnia, ale już wiem że nie zdążę... No i żadnych informacji o możliwości zasilenia konta przed otrzymaniem jeszcze DIGI i PIN'u. Infolinia, o 11, 13, 15, 17 ani ch*** nie odbiera. Jednym słowem ŻENADA...
zomer / 2011-12-22 12:45
nie zdołałem nawet nic założyć, bo tak mieli obciążony serwer że nie byłem w stanie żadnego wniosku złożyć, widzę że chyba nic nie straciłem
asssssik / 188.47.131.* / 2011-12-20 18:51
Niestety moje doświadczenia z tym bankiem są takie same. Digipass przyszedł jak i PIN ale niestety z innym numerem. Widze że jest to tu nagminne. Na szczęście przelałam tylko 1 zł a nie 40 000zł, które mam na innym koncie oszczędnościowym. Infolinia oczywiście zajęta nie ma szans się dodzwonić. Każdy chce zarobić choć troszkę a to oni zarabiają na Nas bo w końcu obracają naszymi pieniędzmi. Nie polecam chyba że ktoś ma mocne nerwy! Pozdr
grzechotnik / 213.25.188.* / 2011-12-21 22:44
To cholerne dziadostwo doprowadza mnie do skrajnej nerwicy.Po co się biorą za coś czemu nie są w stanie sprostać.Kolejne negatywne doświadczenie po wielu początkowych próbach interwencji różnymi kanałami. Tą sprawą powinna zająć się prokuratura. Zadnego odzewu na maile.Tak jak inne osoby moim ostatnim doświadczeniem jest przysłany pin do innego numeru digipass. K...wa jak można tak manipulować!!! Czekam już 19 dni i doczekałem się pinu do innego digipass. Jak można zaufać takiemu bankowi???!!!! Stawiają na bezpieczeństwo , a popełniają tak kardynalne błędy. To jest "postępowanie prowadzące do niekorzystnego rozporządzenia cudzym majątkiem". Żałuję że wpłaciłem od razu całe swoje oszczędności. Kontakt zerowy - bardzo długo odpowiadają na maile ogólnikowo , na odzew telefoniczny wogóle nie można się doczekać. W sprawie tej ostatniej fatalnej pomyłki nie mam odzewu. JAK MOŻNA ZAUFAĆ TAKIEMU BANKOWI !!!??
grzechotnik cd / 213.25.188.* / 2011-12-22 08:40
Minęły mi nerwy.Dzisiaj znalazłem sposób na dodzwonienie się do BGŻ Optima. Jeden telefon i jedna rozmowa.Aż mnie zatkało.Po takiej gehennie ogromne zaskoczenie.Cały problem został załatwiony przy pomocy jednej rozmowy telefonicznej.Miła Pani krok po kroku pomogła mi naprawić błąd (banku). JAK JUŻ SIĘ ZALOGOWAŁEM - (o dziwo bez żadnych zgrzytów) UKAZAŁA SIĘ DOBRZE ZAŁOŻONA , PROCENTUJĄCA LOKATA. Gniew mi minął. Bank powoli zaczyna sobie radzić
monika1117 / 89.71.156.* / 2013-11-11 20:37
mam konto już od dłuższego czasu, wszystko działa bez zarzutu, jestem bardzo zadowalona z BGŻoptima, polecam
domink18 / 178.37.181.* / 2011-12-19 22:18
Ja nie wiem co wy piszecie?! złożyłem zamówienie we wtorek w piątek miałem już digipasa a dzisiaj dostałem pin jestem już po pierwszym logowaniu i jest ok. a co do opinii jacka s przecież nikt cię nie zmuszał do przesyłania nie wiadomo jakiej kwoty przecież mogłeś wysłać tylko 1 zł. a rachunek miałeś już otwarty jak wykonałeś przelew inicjujący.także zastanów sie i głupot nie wypisuj!!!!!!!!!!!!!
Jacek S... / 87.207.62.* / 2011-12-20 14:09
dominiku 18 - pracujesz chyba w bgz albo nie masz pojęcia o ofercie i wprowadzasz ludzi w błąd. Jak nie wiesz co piszemy to czytaj POWOLI 2,3 razy - I ZE ZROZUMIENIEM!Zgodnie z ofertą BGZ OPTIMA, przelew inicjujący może być dowolny (np.1 zł) a także może opiewać na zadeklarowaną w momencie otwierania rachunku sumę lokat. I tak też zrobiłem. Bank zamiast natychmiast otworzyć lokaty z niewiadomych, a może i wiadomych powodów tych lokat nie otwiera-dopiero kontakt z infolinią sprawił, że z kilkudniowym opóźnieniem (z utratą zysku dla klienta) rachunek i lokaty zostały otwarte - oczywiście z późniejszą datą. Strata na odsetkach przy maksymalnej kwocie 1 lokaty to 2,40 dziennie, pomnóż to przez 8 lokat to prawie 20 pln i przez tydzień to prawie 150 pln!!!Tak więc kolego SAM NIE WYPISUJ GŁUPOT!! bo jest to oczywiste wyłudzenie i brak wywiązania się z warunków umowy. Nawiasem mówiąc złożona w systemie reklamacja pozostaje bez odpowiedzi!!! mają 30 dni?:-)
erl / 188.47.192.* / 2012-01-08 14:19
Napisz reklamacje bo tak nie powinno być-powinni ja uznać
Jacek S.... / 62.69.220.* / 2011-12-19 21:10
BGZ OPTIMA to amatorszczyzna bo trudno to nazwać nawet błędami wieku dziecięcego. Nic nie ma wspólnego z reklamowanym szybkim kontaktem i zerowa biurokracją. Broń boże nie przesyłajcie srodków przeznaczonych na lokaty na wygenerowany rachunek bankowy!!!Bank nie kwapi się z otwieraniem rachunku (dopiero autoryzują po pyskówce i interwencji w BOK - dodzwonienie się graniczy z cudem),a przez kilka dni środki giną gdzieś w przestrzeni wirtualnej- choć de facto zapewne są już zarachowane w banku.Gdyby nie interwencja to nie wiadomo kiedy rachunek i lokaty byłyby otwarte.Składam własnie reklamację na taką okoliczność. Zobaczę co odpowiedzą. Przed otrzymaniem DIGIPASSU złożenie reklamacji jest wyjątkowo trudne - kontakt telefoniczny prawie niemożliwy ("wszyscy konsultanci są zajęci"), a klasyczny kontakt mailowy nie jest uznawany przez "automatycznego odpowiadacza" na wysłane reklamacje. Żałuję straconego czasu i nerwów tym bardziej, że promocja lokat "na rybkę" już się kończy.
prawie użytkownik / 89.73.116.* / 2011-12-19 18:11
Jak dla mnie jest to pierwszy bank który przysłał token (digipass) z innym numerem jak pin. Wydaje mi się, że ludzka pomyłka tutaj nie miała miejsca, bo zapewne nie człowiek generuje piny...
Kontakt z obsługą klienta.... powodzenia, nie mam tyle czasu by 24h siedzieć na telefonie bo konsultanci są zajęci
boruvva / 2011-12-20 06:49 / WrocLove
ja opisze swoje doswiadczenie z tym "bankiem";
Pierwsze konto otworzylem bez jakichklwiek problemow w miare szybko otrzymalem Digipassa i PIN. Ze wzgledy,ze szybko doszedlem do limitu lokat :) postanowilem otworzyc kolejne konto tym razem na malzonke. No i tutaj juz nie poszlo tak gladko. Po wyslalniu przelewu 4 grudnia do wczoraj zero jakiejkolwiek przesylki (16 dni) jak i kontaktu ze strony BGZ. Po tym czasie postanowielem wyjasnic co sie dzieje i tutaj najlepze! Bank odstapil od umowy poniewaz dane z przelewu (konkretnie adres zameldowania) nie zgadzaly sie z danymi podanymi przeze mnie. Dobra moj blad, malzonka w miedzyczasie zmienila meldunek. Ale najlepsze na koniec!
Bank przetrzymywal wplacone srodki przez ponad 2tygodnie i ma mi je dopiero zwrocic.
A do tego NIE ZOSTANĄ NALICZONE ZADNE ODSETKI bo przeciez konto nie zostalo otwarte. Paranoja jakas, jakby nie mogli sie skontaktowac ze mna i poinformaowac,ze dane im sie nie zgadzaja. Na koniec chcialem tylko dodac,ze BGZ juz wycofal sie z lokat na 8%. Jezeli chodzi o mnie to z koncem kwietnia dziekuje tym Panstwu za wspolprace i zamykam swoje konto.
paragwaj / 147.154.235.* / 2012-05-11 05:23
powodzenia, znajdz sobie lepszy bank
pit58950 / 213.25.91.* / 2011-12-19 11:50
Mam wrażenie że większość komentarzy jakie tu się pojawiły to albo czarny PR pracowników innych banków, albo komentarze osób które nie potrafią czytać ze zrozumieniem, albo nie potrafią obsługiwać w stopniu podstawowym komputera, albo też nie mają zielonego pojęcia o bankowości elektronicznej i ogólnie finansach.

Żadnych problemów z założeniem lokaty internetowej nie miałem, choć nie jest to może tak proste jak w idea banku / getin banku czy open finance (ten sam system).
mkmk / 93.181.138.* / 2011-12-18 22:03
A co sądzicie o:
§3 Realizacja Dyspozycji Pieniężnych; pkt 7 i 8 w Umowie Ramowej.
Ograniczenie jednego przelewu na rachunek powiązany do 250€, oraz ograniczenie jeden przelew na miesiąc.
Mam nadzieję, że ja to po prostu źle interpretuję.
Hrabia 1 / 89.77.148.* / 2011-12-12 23:44
Strona "SUPER". Mniej czasu straci się na założenie konta idąc na piechotę przez Kraków do Szczecina niż w BGŻ Optima przez internet.
antttek / 2011-12-19 11:11
co racja to racja, próbowałem już wielokrotnie, a za każdym razem tak samo im stronka się wieszała, mam wrażenie, że nie przewidzieli takiego obciążenia serwera, widać że duże zainteresowanie wzbudzili

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: