Forum Forum finansoweBanki

bgż optima-opinie.

bgż optima-opinie.

Żyrafa00 / 2011-11-23 15:01
Czy macie jakieś doświadczenia z tym bankiem internetowym? Jaką mają ofertę i czy w ogóle warto przenieść do nich swoje pieniądze?
Wyświetlaj:
maciek12 / 95.160.204.* / 2011-12-06 00:17
Potwierdzam zerową możliwość kontaktu przez infolinię czy maila. Do tego ten durny digipass musi być używany do wszystkiego: zakładania lokat, likwidowania lokat, przelewania pieniędzy na moje konto powiazane. Mam go nosić w portfelu?? co za idiotyczny przerost formy nad treścią. Do tego dzisiaj zlikwidowałem lokatę i już kilka godzin moich pieniędzy nie ma na koncie: przecież to z automatu powinno po chwili być zrobione....
032578769876 / 178.36.32.* / 2011-12-05 21:00
Witam

Mi się właśnie udało założyć trzy lokaty. Próbowałem od godziny 17tej. Wyskakiwały mi takie same błędy jak u przedmówców. Początkowo próbowałem dodzwonić się na infolinię, ale bardzo długo był sygnał zajęty. Po jakimś czasie udało się trafić na otwartą linię gdzie posłuchałem sobie muzyki przez 15 minut i w końcu się udało. Miła dziewczyna powiedziała mi, że mają właśnie jakieś przejściowe trudności z którymi walczą ich informatycy i sytuacja jutro powinna wrócić do normy.
tomasss1 / 87.206.50.* / 2011-12-05 19:44
Z natury jestem wyrozumialy, czekalem lacznie tydzien na digipass i pin, no nic wiadomo poczta plus start z oferta. Ale jak w dniu dzisiejszym tj. 05.12.2011 przelalem srodki i nie moge zalozyc lokaty bo serwery sie wysypuja, to szlag czlowieka trafia. No nic dam szanse do czwartku, jak sie nie poprawi to beda mieli jednego klienta mniej.
irv / 178.73.28.* / 2011-12-05 18:12
Ja już jestem krok przed niektórymi tzn. mam Digipass'a i PIN ale co z tego. Przy probie założenia kolejnych lokat moje oczy widzą co następuje:

"Wystąpił błąd:

WARNING KCERROR : The Tp could not be called correctly.

Wybierz transakcję w lewym oknie"

albo
"Wystąpił błąd:

WARNING File "/screen/.template.jsp" not found

Wybierz transakcję w lewym oknie"

No mistrzostwo świata !!!
Oczywiście na infolinii można wisieć do usr..nej śmierci słuchając muzyczki.
Chyba wycofam swoje środki - bo coś tracę zaufanie do tej instytucji :(
gbb / 89.76.201.* / 2011-12-05 21:15
to samo mi się pojawia...

amatorka.
86luki / 85.89.162.* / 2011-12-05 19:19
Mam tak samo, chciałem założyć lokatę i wyskakuje:

WARNING KCERROR : The Tp could not be called correctly.

Co jest???
Oczywiści pomijając szybkość działania systemu.
Wczytanie strony Głównej 3 minuty, chomiki napędzają ten system?
swe / 89.73.87.* / 2011-12-05 16:23
przetrzymuja pieniądze. Pieniądze przekazane pierwsza sesją eliksiru nsa niewidoczne przed 16;30. Oznacza to, że nie można założyć lokaty. Totalne chamstwo.... to moje wrażenia .. z praktyki
neatus / 109.243.38.* / 2011-12-05 12:20
U mnie wszystko jest tak jak napisali, tzn. wszystko działa poprawnie i terminowo przysłano wszystko. Lecz jednak zdecydowanie nie mam umowy prowadzenia rachunku. To co mam, to oferta umowy ("zwana dalej umową" - jak jest napisane). Ale co to mnie obchodzi jak jest zwana. Umowy NIE MA. Napisałem do nich w tej sprawie ciekawe kiedy odpiszą i czy coś wnoszącego do sprawy
waaawa / 89.77.176.* / 2011-12-04 20:43
Nie rozumiem jednego punktu.

Oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji, równowartości kwoty 2 000 Euro, wczoraj jak chciałem podpisać było 3 000 Euro, coś mi tu nie gra?

o co chodzi z tym poddaniem się i co trzeba spełnić żeby zostać ukaranym?
alice / 83.24.134.* / 2011-12-03 22:07
założyłam konto mam już digipass i pin ale generalnie nie wiem co robić, bo mam tylko ofertę banku napisałam do nich wiadomość w tej sprawie a oni mi odpowiedzieli, że to jest umowa jak umowa jak na każdej stronie jest napisane oferta umowy ramowej
więc generalnie nie wiem co dalej robić
Łukasz___ / 213.134.166.* / 2011-12-02 22:16
Stanowczo odradzam. Ponad tydzień już czekam Digipass i kod PIN i nic. Oczywiście dodzwonić się na infolinię w ogóle nie można. To niewyobrażalne w dzisiejszych czasach. Napisałem maila i od ponad 72h zero odpowiedzi. Nigdy więcej BGŻ Optima.
~oazaspokoju / 89.78.137.* / 2011-12-03 14:10
Mają 14 dni na przesłanie tego dziadostwa i pinu do niego od dnia przelania przez ciebie na wskazany rachunek choćby złotówki,tak więc masz jeszcze tydzień-kup se nerwosol i czekaj!
Ł / 213.134.166.* / 2011-12-03 15:49
A to jest według ciebie normalne, że nie można się dodzwonić od 3 dni z rzędu? Także zero odpowiedzi na maila od 72?. Żaden bank w tym kraju nie traktuje tak klienta. Zero profesjonalizmu. Nie wspomnę, że ich strona internetowa ma problem z ładowaniem. Jak można proponować coś klientowi i nie będąc przygotowany, na niego. Żenada. Nerwosol mi nie potrzebny, ale widzę, że ty już chyba stosujesz. Po dostaniu się do konta od razu zlikwiduję tą lokatę.
~ed / 89.78.137.* / 2011-12-02 14:06
Po prostu przerosło ich zainteresowanie ludzi lokatami i nie wyrabiają a do tego niekompetentna,niedouczona,niedoinformowana OBSŁUGA KLIENTA itd.itp......
bgzporazka / 149.156.38.* / 2011-12-02 10:25
Ten bank to mega szit. Wszystko wysyłają zwykłym listem zamiast polecony żeby zaoszczędzić złotóweczkę. PIN dostałem, ale token nie doszedł. Dodzwonić do nich się nie można, a na e-maila przez 3 dni nie odpowiadają. W rezultacie nie mam dostępu do konta, więc wysyłam dziś papierowe wypowiedzenie umowy. Na szczęście wpłaciłem tylko 1zł do tego szitu.
~nigdywięcejbgż / 89.78.137.* / 2011-12-02 07:57
Sposób na tych cwaniaków?Jest jeden!
Załóż lokaty i zadeklaruj kwotę np.60 tyś ALE wpłać tylko ZETA słownie 1pln i czekaj!Oni nie mogąc maglować twoją forsą bardzo szybko wysuną Cię na pierwsze miejsce załatwienia wszystkich formalności czyli.
1.weryfikacja danych
2.przysłanie tego śmiesznego urządzenia
3.przysłanie pinu
W 3 góra 4 dni masz wgląd do rachunku i teraz dopiero przelewaj kasę,ja zrobiłem odwrotnie-przelałem wszystko od razu i teraz ta lokata musi pracować przynajmniej miesiąc żeby wyrównał mi się rachunek za telefon do nich o rachunku z apteki za nerwosol nie wspomnę a i już drugi tydzień nie mam dostępu do rachunku bo teraz mają mnie w głębokiej du..ie ale mają jeszcze 3 dni na przysłanie pinu w/g regulaminu i wtedy kasuje wszystko od razu.Pozdrawiam pracowników tego dziadostwa.
niedoszły klient / 178.56.55.* / 2011-12-02 00:44
1. Nie mogę ściągnąć umowy na mój komputer.
2. W zasadzie to nie jest umowa tylko oferta umowy, co napisano na każdej stronie. Oferta i umowa to zupełnie inne sprawy.
3. Nie mam żadnej kontroli nad wpłaconymi na lokatę pieniędzmi, kiedy nie mam nawet umowy u siebie!
amator1274 / 83.8.122.* / 2011-12-01 22:43
A ja się zastanawiam jakim cymbałem trzeba być i od razu przelewać 100 tys na nowo otwarty rachunek bankowy, skoro jak wół napisane jest jaka jest procedura zakładania konta i ile czasu to trwa. Przelałem zyka, digipasa już mam czekam na pina. Jak będzie wszystko git dokonam większego przelewu. Pozdro
~olo / 89.78.137.* / 2011-12-02 09:08
Tylko cymbale moje pieniądze już pracują a ty czekasz (i jeszcze poczekasz na pin a potem na weryfikacje drugi tydzień)bo na jakimś gu-nym rachuneczku trzymasz tę nie oprocentowaną kasę z której ich maklerzy giełdowi robią majątek,i kogo rąbią po du....ie?A cierpliwość jest cnotą.
pepit / 2011-12-01 15:14
przekonam się na własnej skórze, zamierzam otworzyć tam jednodniową lokatę, oferta wygląda kusząco

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: