Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Wyświetlaj:
tado1951 / 83.25.155.* / 2015-02-02 21:06
To są skutki tego że PO ma za koalicjanta PSL a nie np.SLD.
tado1951 / 83.25.155.* / 2015-02-02 21:05
To są skutki tego że PO ma za koalicjanta PSL a nie np.SLD.
IS3456 / 89.174.214.* / 2015-02-02 21:00
A CZEMU NIE WYJDZIEMY WSZYSCY NA ULICE TYLKO SIĘ GRYZIEMY. TO RZĄD NAS OKRADA, NIEWAŻNE KIM JESTEŚ I CO ROBISZ OBALIĆ RZĄDY ZŁODZIEIJ
ktoś1061 / 83.11.213.* / 2015-02-02 20:56
Jestem rolnikiem . Rząd okrada nas na każe mozliwy sposób, podatek od wszystkiego . Kupisz cielaka - podatek , odchowasz dwa lata dostaniesz 6 -6.50 za kg sprzedasz za 3.500 - 4000zl i znów podatek odlicz jeszcze koszt cielaka plus utrzymanie i k**** masz gowno nie pieniądz ... To samo przy świniach itp ... Gdyby pomogli to nie ma sprawy .. A dotacja do cielaka 65 eur rocznie .... Co za to kupie - wielkie nic .. A tu sie jakiś za przeproszeniem p********* wypowiada ze kurde najwięcej dostajemy .. Ja mu mogę wstawić 20 byków i niech nad nimi z*********** bez przerwy , urlopów i niech z tego wyjdzie na czysto to mu flaszkę postawię...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
miloner z tira / 213.238.114.* / 2015-02-02 21:15
Nie wiem po co ten szum.
Rolnik przecież ma wyjście, sprzedać maszyny , ziemię, kupić Ciągnik siodłowy (tira) i po roku będzie milionerem. Zapłaci miesięcznie 1100zł ZUSU, 6 tyś zł opłat za Ciągnik plus VIATOL kilkanaście tysięcy rocznie.W kabinie ma wszystko: kuchnię sypialnię nawet kibel.
Jak będzie wracał do domu po tygodniu pracy, to życzę mu aby na drodze spotykał takich samych palantów z traktorami po 200tyś zł, którym się nic nie opłaca.
BLOD2609 / 77.253.134.* / 2015-02-02 21:02