Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Wyświetlaj:
hajdh / 87.147.128.* / 2015-02-02 18:55
Chyba 99% Z Uni i 1% z państwa!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
okl / 77.254.31.* / 2015-02-02 18:55
sam jestem rolnikiem, i jest mi jednak wstyd, no jak można strajkować i blokowac drogi ciągnikami, za setki tys zł kupionymi w większości za unijne pieniądze, a jeśłi nawet nie zanie to dzięki dopłatą stac rolnika na pięknego i Fendta czy John Deera, bo gdyby nie te pieniądze to jeździli by dalej ursusami z lat 70. Ja tam jestem daleki od zdania że rolnicy dużo więcej teraz zarabiają przez dopłaty- nie to nie to dopłaty spowodowały że rolnicy byli w stanie wymienić stary sprzęt na nowy i tym samym unowocześnić produkcję, a większość kasy z tych dopłat i tak poszła do producentów maszyn czy nawozów (bo taki jest sens tych dopłat, inaczej to rolnik mógłby dalej tłuc zborze cepem i nikt by się tym nie przejmował) tymsamym wiekszośc kasy i tak trafia do miast, bo stamtąd ludzie pracują w fabrykach. Inna sprawa, że przeważnie niemieckich miast ale to juz nie wina rolników, że w Polsce nie ma produkcji maszym wysokiej jakości
kolko / 217.67.203.* / 2015-02-02 18:55