Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Blisko 54 mld złotych dla rolników. Z kasy państwa i z Unii dostają najwięcej

Wyświetlaj:
sde / 83.26.2.* / 2015-02-02 18:22
Coś tu nie gra PSL prawie wygrała wybory ich pupilki są w Rządzie o d 7 lat a tu nagle nie pasi.Minister was obraża a wy na nich głosujecie , co się wam nie podoba powiedzcie po prostu nie rozumiem.
malorolny / 217.99.163.* / 2015-02-02 18:22
Polskiego rolnika nikt nie zniszczy - nawet Stalin nie dal rady. Ja jestem rolnikiem 4ha i wam powiem ze tez chce zeby wprowadzili ZUS a jaki to problem? , ja odrazu zawiesze dzialalnosc i nic niebede placil nawet krusu a ci co maja 20ha i wiecej to moze ich bedzie stac . Jak ZUS no to i bedziemy rozliczac WAT bo jak narazie to nie mozemy odliczyc tylko placimy kazdemu. Atak na marginesie - ci co wykupili mieszkania w miescie za symboliczna zl. no 50m mieszkanie x 4000 zl za metr daje 200000 zl sprzedaj to mioeszkanie i za to kupisz takie gospodarstwo jak moje razem ze sprztem i budynkami i do dziela - na co czekasz?
Rolnik666 / 37.152.18.* / 2015-02-02 18:22
Dlaczego o rolnictwie wypowiadają się MATOŁY które nie mają zielonego pojęcia o rolnictwie??? Przed wejściem do unii cena żywca wynosiła ok 6zł za 1kg a zeszło na 3zł , paliwo około 2zł za litr a wzrosło do 5zł,cena nawozów poszła o 400% w górę. więc jak komuś chce się dotacji i tych miliardów to są do kupienia całe gospodarstwa z ziemią,budynkami i sprzętem... można wziąć pożyczkę i spróbować tego miodu gospodarowania a dopiero ten ktoś zrozumie jak to wszystko wygląda...
Robol1155 / 178.42.200.* / 2015-02-02 18:28
Można też zostawić gospodarstwo i iść do prywaciarza za 1600 zł pracować i opłacić mieszkanie i super żyć,bo fabryki unia POlikwidowała.
70 ha1 OSOBA / 91.236.4.* / 2015-02-02 18:22