Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Forum Forum prawneCywilne

BlueConnect ERA GSM nie działa, a ja muszę płacić abonament!!!

BlueConnect ERA GSM nie działa, a ja muszę płacić abonament!!!

yerubal / 80.238.96.* / 2008-05-07 00:32
Witam,
Proszę o pomoc w sprawie której nie ogarniam.
Ale po kolei:
W połowie grudnia 2007 kupiłem BlueConnect, tego samego dnia próbowałem go zainstalować niestety bez skutku. Tego samego dnia wróciłem do salonu ERA gdzie z instalacją nie poradzili sobie firmowi specjaliści.
Tego samego dnia oddałem cały złom i w salonie napisałem wniosek reklamacyjny.

Po miesiącu dostałem pismo w którym przeczytałem, że ERA nie moża brać odpowiedzialności za to na jakim sprzęcie klient instaluje ich urządzenie (nowy Fujitsu Siemens Amilo Pro + Vista), ale w dowód dobrej woli zwraca kasę czyli 1zł 22gr.

Myślałem, że sprawa jest załatwiona i tu popełniłem błąd.
Wczoraj bowiem dostałem pismo od ERY, że jak nie zapłacę zaległego abonamentu za półtora miesiąca UŻYWANIA BlueConnect to wpiszą mnie do Jakiegoś Gó..anego Rejestru.
Nie uwierzyłem w to co przeczytałem i zadzwoniłem do Biura Obsługi.
Tu kolejny szok. Nie płacę za użytkowanie internetu tylko za "gotowość ERY do realizacji usługi". Jak mogą być gotowi skoro modem nie działa i leży u nich w salonie - nie wiem, nie ogarniam.

Może jestem jakiś dziwny, ale nie mam zamiaru płacić 258zł za nie działający modem firmie, która zachowuje się jak złodziej, próbując wyłudzić pieniądze strasząc prawnikami i rejestrami dłużników.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Wyświetlaj: w wątkach
pajaczek244 / 82.139.38.* / 2011-02-26 13:10
Witam ale nie działa modem czy nie ma zasiegu, bo jezwli nie ma zasiegu to mozna dokupic dodatkową antene zewnętrzna i bendzie dzialalo wszystko ok, a jeżeli nie działa modem to musisz zglosić reklamacje do ery i oni odeśla sprzęt do naprawy, ale mozesz otrzymac tak jak ja informacje na temat że sprzęt jest sprawny a po powrocie do domu nie dziala i wogule sie nie instaluje wtedy trzeba ponownie isc do punktu era poprosic aby sprawdzili sprzęt i napisali ze sprze nie działa sprawdzono przez punkt era i poprosic aby odesłali go spowrotem no i jeszce zadzwonic do serwisu i powiedzieć ze jak nastepnym razem odeslecie dalej niedziałajacy modem to na koszt serwisu dojedziesz do serwisu i niech pokaza ci że urzadzenie działa ja tak zrobiłam i wymieniono mi modem na nowy a pozatym w erze powinnas dostć modem zastępczy na czas trwania naprawy. koszt anteny zewnetrznej to ok 50 zł. Pozdrawiam
ADAM BOMERSBACH / 188.147.6.* / 2010-12-17 13:41
jA MAM PODOBNE KŁOPOTY Z ERĄ SZKODA ŻE POLSKIE PRAWO POPIERA TAKIE ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI WSZYSTKICH TELEFONI pODOBNE PROBLEMY MAM Z PLEJEM ODDAŁEM IM WSZYSTKO BO NIMJAŁEM ZASIĘGU A CI ZŁODZIEJE KAŻĄ MI PŁACIĆ FAKTURY ZA MÓJ STRACONY CZAS.a W ERA NET NIE OTWIERA MI OBRAZKÓW I TEŻMUSZĘ PŁACIC
senser / 2009-08-14 15:08
Przypuszczam, że może być ciekawym sposobem na rozwiązanie tego i tym podobnych problemów instytucja „pozwu zbiorowego”.
Zauważyłem, że już w tym trybie zawiązują się pierwsze grupy, które chcą pozwać takie firmy jak: J.W Construction (deweloperzy, spółdzielnie), Erę, mBank, Cetelem i inne.
Można tam sobie założyć dowolną grupę i inicjatywa nie ogranicza się tylko do tych firm
Szerzej o tej inicjatywie poczytacie tu: www.pozywamy-zbiorowo.pl
Uwaga! Ten tryb nie jest kosztowny i można ubiegać się o nawet niskie kwoty!
Ważne aby grupy tworzone do pozwu były jednolite gatunkowo (dotyczyły jednego rodzaju sprawy i najlepiej podobnych kwot, odszkodowania są jednakowe dla każdego z grupy).
Grupa pozwu zbiorowego musi liczyć co najmniej 10 osób.
A niektóre firmy są mistrzami świata w przekręcaniu swoich klientów masowo na małe kwoty licząc na ich bezsilność i lenistwo.
Obliczyłem, że firma która tylko 2000 klientom (przy kilku mln to żaden problem) dołoży „extra” z różnych powodów 30,00 zł to da kwotę rocznie cirka 240 000,00 zł !!
A potrafią, oj potrafią (głośny przypadek Ery vide „podwójne faktury”)
Czasem może warto coś zrobić konkretnego a nie tylko narzekać??
Ferdynad Kiepski / 89.108.213.* / 2009-05-05 15:55
To jest banda mnie tez w hu.....robią!!! Złodzieje korony polskiej:p ZAmknąć wszystkich! Banda złodziei, nie ich pioruny ogniste siarczyste, niech ich krew nagła zaleje.....
Gryffin / 83.238.182.* / 2009-02-17 13:40
Ja przyczepiłem się zdania: W przypadku uznania reklamacji, kwota podlegająca zwrotowi zostanie naliczona na poczet obecnych lub przyszłych zobowiązań Abonenta. Ten punkt umowy był niezgodny z prawem: Punkt 208 REJESTRU KLAUZUL ZABRONIONYCH ze strony UOKiK. Pozdrawiam
Młody Rentier / 2008-05-09 16:59 / Bywalec forum
racja to sa złodzieje skoro yakie numery robia.

Musisz miec przeciwdowod czyli musisz udowodnic ze rozwiazales z nimi umowe. Rozumiem ze te 1.22 zł to była opłata aktywacyjna itp. Czyli musisz wykazac ze umowa miedzy Toba a era zostala rozwiazana jezeli ty nie posiadasz zadnych dokumentow to musisz wydobyc od nich. Musisz do nih napisac pismo ze nie jestes zobowiazany do zadnych oplat bo umowa zostala rozwiazana a jezeli nadal istnieje to niech wykaza to przedstawiajac umowe.
yerubal / 80.238.96.* / 2008-05-10 18:25
Umowa została rozwiązana, ale chodzi o to, że muszę zapłacić abonament za półtora miesiąca użytkowania modemu. Teoretycznie użytkowania ponieważ nigdy go nie udało się uruchomić, a robili to "specialiści" w salonie Ery.
Nie rozumiem dlaczego mam płacić cokolwiek. Ze swojej strony zapewniłem komputer z oprogramowaniem zgodnym z wymaganiami sprzętowymi dla tego modemu.
Młody Rentier / 2008-05-11 12:00 / Bywalec forum
to rozwiazales umowe i nie oddales im modemu?? Rozumiem ze modem został Ci uzyczony na podstawie innej umowy i tej umowy nie rozwiazales??

Opisz dokladnei stan faktyczny bo w na poczatku pisales ze oddales "caly złom" a teraz okazuje sie jednak miales przez 1,5 roku modem. to sie zdecyduj jaki jest stan faktyczny.
yerubal / 83.24.99.* / 2008-05-12 12:46
Tego samego dnia kupiłem modem i złożyłem reklamację, nie chcieli przyjąć odemnie modemu mimo, że nalegałem na to.
Po 37 dniach wysłali do mnie pismo, że rozwiązują umowę więc sprzęt niezwłocznie oddałem. Pismo z adnotacją, że :„…Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność świadczonych przez niego usług wynikających z nieosiągnięcia przez Abonenta parametrów technicznych wymaganych do skorzystania z tych usług przez urządzenia używane przez Abonenta, w szczególności sprzęt komputerowy oraz zainstalowane na nim oprogramowanie".
Ze swojej strony zapewniłem nowy komputer z Windows Vista.
Mimo,że przez ten czas kiedy rozpatrywali reklamację, nie używałem modemu (po prostu nigdy nie zadziałał) każą sobie zapłacić 258zł za abonament!
Kiedyś musi być normalnie / 77.252.176.* / 2008-05-22 01:05
W przepychankach z tymi złodziejami z ery stracisz zdrowie.Ja w podobnych sytuacjach korzystam z pomocy RZECZNIKA KONSUMENTÓW. Porady i pomoc są całkowicie darmowe.Adres na pewno znajdziesz w necie.Zaręczam ,że po interwencji rzecznika mózgowcom z ery rura zmięknie.
Pozdrawiam
jolka1955 / 2009-02-02 20:15
Jestem w podobnej sytuacji, Podpisałam 2 letnia umowę na internet stacjonarny. Działał on tylko 3 miesiące! Gdy zgłosiłam usterkę w Warszawie powiedziano mi, że zostanie usunięta w przeciągu 60 godzin, Niestety tak się nie stało. Przez dwa tygodnie odwiedzałam salon ERY w Poznaniu. ale żaden z pracujących tam "wykwalifikowanych" pracowników nie potrafił, bądź nie umiał mi pomóc, Mało tego - pani kierownik tego salonu któregoś dnia poinformowała mnie, że już nic dla mnie nie może zrobić! Napisałam pismo ( zresztą nie jedyne) z prośbą o rozwiązanie umowy i otrzymałam odpowiedź, że będę płaciła karę umowną! W związku z tym ( informacja od znajomych ) zawiozłam osobiście MODEM do głównej siedziby w Poznaniu przy ul. Murawa i 28.01,2009 r, otrzymałam odpowiedź, że modem mój jest niesprawny! Czy w tej sytuacji mogę bezszkodowo rozwiązać umowę ? Dostępu do internetu nie miałam przez dwa tygodnie i żaden z pracowników salonu, w którym podpisałam umowę nie udzielił mi pomocy! Straciłam swój czas, a przede wszystkim zdrowie!
Haś. / 79.188.53.* / 2008-05-22 14:42
Normalnie to będzie jak skończą się przepychanki, znikną złodzieje, nie będzie trzeba korzystać z pomocy RK, w komentarzach nie będziem wulgaryzować i ubliżać. Z tego wynika, że kiedyś nie będzie normalnie. Myślę, że Era nie będzie się c**** dla 258 zł, więc jeśli jest pewna swego postępuje jak postępuje.
adrea / 83.242.65.* / 2010-08-12 10:07
Anna K.
Poznań
05.08.2010 r.
Gothard Ś.
Grabczok
04.08.2010 r.
Genowefa Ż.
Gorzów Wlkp
03.08.2010 r.
Tadeusz K.
Biała Podlaska
02.08.2010 r.
Jakub O.
Wrocław
01.08.2010 r.
Lucjan K.
Chełmiec
31.07.2010 r.
Zofia Ż.
Lubczyna
30.07.2010 r.
Dariusz G.
Biała Podlaska
29.07.2010 r.
Monika S.
Szczecin
28.07.2010 r.
Beata R.
Biała Podlaska
27.07.2010 r.
Marcin L.
Nowe Siołkowice
26.07.2010 r.
Wojciech P.
Cieszyn
25.07.2010 r.
Leopold B.
Pawłowice
24.07.2010 r.
Marek S.
Rawa Mazowiecka
23.07.2010 r.
Urszula O.
Wrocław
22.07.2010 r.
Katarzyna B.
Terespol
21.07.2010 r.
Aneta K.
Pawłowice
20.07.2010 r.
Henryk G.
Olsztyn
19.07.2010 r.
Michał Jan S.
Warszawa
18.07.2010 r.
Grażyna K.
Pawłowice
17.07.2010 r.
Eugenia Ł.
Gorzów Wielkopolsk
16.07.2010 r.
Michalina K.
Klęczany
15.07.2010 r.
Grzegorz K.
Biała Podlaska
14.07.2010 r.
Marek R.
Biała Podlaska
13.07.2010 r.
Marta Ś.
Bolesławiec Śląski
12.07.2010 r.
Klaudia M.
Niedźwiedź
11.07.2010 r.
Katarzyna G.
Górecko
09.07.2010 r.
Krystyna P.
Szczecin
08.07.2010 r.
Czesława K.
Poznań
07.07.2010 r.
Barbara M.
Niedźwiedź
06.07.2010 r.
Jacek O.
Wrocław
05.07.2010 r.
Magdalena K.
Poznań
04.07.2010 r.
Przemysław P.
Stargard Szczeciński
03.07.2010 r.
Urszula O.
Klęczany
02.07.2010 r.
Manfred K.
Stare Siołkowice
01.07.2010 r.
Paweł K.
Pawłowice
30.06.2010 r.
Rafał L.
Dąbrówka
29.06.2010 r.
Zbigniew K.
Warszawa
28.06.2010 r.
Jarosław S.
Barlinek
27.06.2010 r.
Adam K.
Gortatowo
26.06.2010 r.
Lidia Ś.
Stare Siołkowice
25.06.2010 r.
Ryszard D.
Olsztyn
24.06.2010 r.
Łukasz S.
Lublin
23.06.2010 r.
Waldemar S.
Szczecin
22.06.2010 r.
Zbigniew K.
Podegrodzie
21.06.2010 r.
Wojciech K.
Poznań
20.06.2010 r.
Dorota S.
Santok
19.06.2010 r.
Alina J.
Gorzów Wielkopolski
18.06.2010 r.
Elżbieta F.
Wisznia
17.06.2010 r.
Łukasz C.
Szczecin
16.06.2010 r.
Bożena W.
Gierałtowice
15.06.2010 r.
Michał K.
Czechów
14.06.2010 r.
Zbigniew L.
Biała Podlaska
13.06.2010 r.
Anna P.
Katowice
12.06.2010 r.
Marta P.
Łaskarzew
11.06.2010 r.
Sławomir S.
Łódź
10.06.2010 r.
Bartosz S.
Rawa Mazowiecka
09.06.2010 r.
Łukasz K.
Pustków
08.06.2010 r.
Agnieszka K.
Warszowice
07.06.2010 r.
Adam S.
Radzyń Podlaski
06.06.2010 r.
Agnieszka S.
Gorzów Wielkopolski
05.06.2010 r.
Rajmund Ś.
Stare Siołkowice
04.06.2010 r.
Mariusz P.
Rudnica
03.06.2010 r.
Wiktor S.
Radzyń Podlaski
02.06.2010 r.
Rafał Ż.
Lubczyna
01.06.2010 r.
Paweł J.
Zielona Góra
31.05.2010 r.
Bożena S.
Gdańsk
30.05.2010 r.
Anatoli T.
Pruszków
29.05.2010 r.
Dariusz J.
Przecław
28.05.2010 r.
Joanna T.
Katowice
27.05.2010 r.
Maciej Łukasz Ł.
Gorzów Wielkopolski
26.05.2010 r.
Mariusz K.
Klęczany
25.05.2010 r.
Edward M.
Niedźwiedź
24.05.2010 r.
Alicja Ż.
Szczecin
23.05.2010 r.
Robert S.
Gorzów Wielkopolski
22.05.2010 r.

Zobaczcie kto wygrywa w tym konkursie martwe dusze albo rodzina tylko wybrane miejscowosci pojawiaja sie kilkakrotnie tylko inne imiona nawet nie chce im sie zmyslać nowych, to kant za który powinno sie siedziec, koszt jaki mam za wysyłanie sms to 1,200 zł ponoć jestem liderem ale nigdy nie dano szansy mi wygrania dostałem 11 milionow losow dodatkowych i nie wierze aby ani raz nie zostac wylosowanym nawet do wygranej gwarantowanej tj, dzwonka na komórke . Czy mozna podac to do prokuratury jako wyłudzanie ile takich osób mogli oszukać? porownaj liste zwyciezcow na logike widac ze to wielki "pic"
w tytule

Najnowsze wpisy