Forum Forum inwestycyjneFundusze

BPH Żywności i surowców

BPH Żywności i surowców

stingeros / 2011-05-13 12:09
Po tym co się ostatnio dzieje na runku surowców zastanawiam się czy jest sens jeszcze trzymać jednostki tego funduszu. W ciągu tygodnia straciłem więcej niż zarobiłem od momentu zakupu. Myślicie, ze taka sytuacja na rynku surowcowym (głównie ropy) może jeszcze długo się utrzymać? Może wartro zrobić konwersję jednostek na inny rodzaj funduszu wewnątrz parasola? (Jeśli tak to czym warto się zainteresować przy obecnej sytuacji?). Jestem dopiero początkujący w tych sprawach dlatego pytam tutaj żeby mieć jakieś większe rozeznanie i podjąc jakąś decyzję...

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Daxik / 83.238.171.* / 2011-05-31 11:06
Biorac pod uwage, ze oplata za zarzadzanie w tym funduszu wynosi 4% rocznie to dobrze zrobiles, ze z niego wyszedles.
Ten fundusz jest dla zarzadzajacych a nie dla inwestorow.
giana / 83.28.53.* / 2011-05-27 20:15
A ja jestem pewny że BPH obligacji 2 to bardzo zły wybór w 2011.W surowce wchodzi się na długi czas a na krótki są lokaty.
privy / 2011-05-13 15:49 / Tysiącznik na forum
Tu masz 75% jego benchmarku

http://stockcharts.com/freecharts/gallery.html?$CRB

Teraz wystarczy liznąć trochę Analizy Technicznej i mniej więcej będziesz wiedział kiedy wchodzić, a kiedy wychodzić z funduszu. Trochę nauki przed Tobą, ale bez tego na tym rynku bardzo ciężko.
stingeros / 2011-05-13 16:07
Zdaje sobie z tego sprawę i muszę się za to zabrać. Tyle tylko, że teraz jestem w sytuacji, w której szybko muszę podjać jakąś decyzję dlatego też pytam osób które się na tym znają na tym forum.
inny. / 87.205.201.* / 2011-05-14 12:49
Szkoda, że wczesniej nie czytałeś forum. Najlepiej wątków z datami. Bo ja już 13 kwietnia ostrzegałem tu o korekcie na surowcach:

"Na surowcach możliwa dłuższa korekta (kilkutygodniowa).
Sugeruje to wykres CRB. Zauważcie, że 1 fala trwała 11 miesięcy