Monika643
/ 213.241.25.* / 2016-04-19 16:57
Witam. Mam taki problem. Do konca 2014r pracowalam w pewnej firmie. Umowa wygasala mi z dniem 31.12.2014 r. Jeszcze nie wiedzialam czy umowę będę przedłużać, dlatego w 2015r byłam jeden dzień w pracy, a potem zrezygnowałam. Teraz przy rozliczeniu PIT US upomina się o druk za brakujący druk (domniemam, że chodzi o ten jeden dzień z 2015r). Nie wiem czy pracodawca wysłał mi ten PIT ponieważ zmieniłam adres do korespondencji w tym czasie, więc możliwe, że PIT został cofnięty do siedziby firmy. Zadzwoniłam więc do centrali spółki i mieli wystosować mi pismo mailowo. Nie otrzymałam dokumentu, więc skontaktowałam się ponownie z biurem, ale miła Pani poinformowała mnie, że trzeba czekać, ponieważ to jest księgowość zewnętrzna i nie dysponują nawet numerem telefonu do tejże. Maila nie otrzymałam do dziś, a do końca miesiąca muszę się rozliczyć. Co zrobić? Czekać? Czy można jakoś wyegzekwować potrzebny mi dokument. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam. Monika