Forum Forum inwestycyjneSpółki

BTL Point Group przygotowało wystawę Rashida w Domotece

BTL Point Group przygotowało wystawę Rashida w Domotece

rob484 / 2008-10-15 00:17
BTL Point Group organizuje wystawę Karim Rashid: From 15 minutes into the future w warszawskiej Domotece. Projekty ekscentrycznego artysty designu będzie można oglądać od 7 do 30 października. Poniedziałkowy wernisaż uświetni obecność projektanta, którego przyjazd zorganizowało również BTL Point Group.

Na wystawie znajdzie się 100 prac Rashida, wśród nich najbardziej znany kosz na śmieci - Umbro Garbino oraz buteleczki na perfumy m.in. Issey Miyake i Kenzo Amour, lampy Kundalini Bokka i plastikowe buty Melissa. Eksponaty przyjadą z całego świata - od Japonii i Chin poprzez Turcję, Wlochy i Francję po Brazylię i Stany Zjednoczone.

Wernisaż wystawy odbędzie się 6 października podczas Domoteka Design Night - wydarzenia, podczas którego Domoteka zaprezentuje najnowsze trendy we wzornictwie przemysłowym.

Karim Rashid był jednym z bohaterów wydawanego przez PMPG magazynu „Machina Design" - w drugim numerze pisma można było obejrzeć jego najbardziej znane projekty - flakony do perfum, konsole DJ-skie i... kosze na śmieci. Rashid uchodzi za jednego z najbardziej cenionych projektantów sztuki użytkowej na świecie. Najbardziej charakterystyczne cechy jego projektów to zdecydowana kolorystyka, geometryczne wzory i obłe formy. Projektuje niemal wszystko - od wnętrz hotelowych po oświetlenie, flakony perfum, kolekcje ubrań i butów.

Karim Rashid to kolejna gwiazda światowego formatu, w której sprowadzeniu do Polski uczestniczy BTL Point Group. W ubiegłym roku agencja przeprowadziła negocjacje i doprowadziła do podpisania kontraktu dotyczącego wykorzystania wizerunku znanego aktora - Pierce'a Brosnana w jesienno-zimowej kampanii marki Vistula.

*****

Domoteka to jedyne w Polsce centrum tematyczne poświęcone wyposażenia wnętrz. Proponuje klientom produkty renomowanych polskich i światowych marek - rzeczy stworzone przez wybitnych projektantów i sprzedawane w najlepszych salonach. To jednoczesnie największa w Polsce galeria sztuki użytkowej, do której chętnie zaglądają projektanci wnętrz i styliści ciekawi branżowych nowinek oraz osoby ze świata mediów, kultury i sztuki szukające niebanalnych rozwiązań do swojego domu.

*****

BTL Point Group jest agencją reklamową świadcząca usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej, od strategii przez kreację i produkcję po wdrożenie. Dzięki skoordynowanym działaniom, unikatowym i nowoczesnym narzędziom komunikacji oraz strukturze obejmującej cały kraj, agencja realizuje kompleksowe działania TTL (Through-the-line). BTL Point Group pracuje dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, Bols, Jack Daniels, Jamesom, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Vistula, Żywiec.
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy