Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Budowa trasy S17. Siedemnaście firm zaproszonych

Budowa trasy S17. Siedemnaście firm zaproszonych

Wyświetlaj:
Gmerek / 89.75.59.* / 2015-04-02 10:21
A kiedy się ruszy Poznańska DDKiA z budową S-5, Bo na razie nie widać aby coś robiła.
Tomek z Oświęcimia / 78.10.163.* / 2015-04-02 10:11
A co z S1 śląsk-małopolska ???? TYLE LAT NA PAPIERY....to choroba Tego kraju!!!!!
kierowcaBombowca / 83.22.236.* / 2015-04-02 13:24
budowa brakujacego odcinka przewidziana jest na lata 2028-2034. nie okreslono nawet dokladnego przebiegu trasy. w kazdym wariancie, ktoras z gmin zostanie przecieta na pol co tamtejsi mieszkancy odbieraja bardzo negatywnie. zdecydowanie poprawilo by to przepustowosc dk86(1)
keyser498 / 79.133.203.* / 2015-04-02 10:02
Przecież tam codziennie jest 2 km korka.
swiatowid / 77.252.124.* / 2015-04-02 11:30
Kołbiel to jest tak zwany węzeł regulacji natężenia ruchu w Warszawie...gdyby chcieli tam zrobić bezkolizyjne szybkoprzejezdne skrzyzowanie to już by to zrobili jak był remont tego rondka - remont tez był celowy żeby ograniczyc i wyregulowac przepływ pojazdów do Wa-wy...

Dopoki nie będzie wschodniej części obwodnicy Warszawy nie zobaczymy tez ekspresówki z Garwolina do stolicy...
UProad / 83.11.77.* / 2015-04-02 09:55
70% Polski to słoiki, ale są takie miasta, gdzie odpływ na powrót na obszary podmiejskie jest duży. Najgorsze było poprzednie pokolenie, które zaludniało masowo miasta racząc je swoją pazernością, zachłannością i prostactwem. Wcześniej tez nie było wiele lepiej, ale mieli lepszą prasę i kiesę. Temat słoików trąci infantylnością, bo Warszawa jest przesączona azjatyckimi wpływami i dobrze jej z tym, nam zamieszkałym w części zachodniej jest średnio do śmiechu, ale problemy podobne. My już mamy obce wpływy (genetyczne), Francja się ich dopiero "dorabia". Wygląda na to, że w Polsce zmagają się dwa ugrupowania - jedno chce zbudować ze strony wschodniej mur albo zasieki a drugie kombinuje jakby tu na cudzych plechach dorobić się na Ukrainie i Rosji i buduje, przy okazji musi także wybudować dla słoików. Pamiętam jeszcze takie opcje, że Polska jest tylko do Wisły. Te rozgrywki na Ukrainie (na razie) zamknęła na razie usta różnym niedorozwojom intelektualnym, ale ciągle próbują jakby tu oskubać, zając krzesło. Trasa wyjątkowo prosta, ludzie mili, tylko ta cała reszta !
wow699 / 217.99.59.* / 2015-04-02 13:34
Na Zachodzie Polski I na Północy mieszkają ludzie zza Buga....to ci dopiero słoiki...sorry oborniki...
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Awtor / 31.61.129.* / 2015-04-02 13:22
Znając życie to pewnie na Woli się urodziłeś - znana XIX-wieczna wieś podwarszawska ;) hehe ... znam ja takich wielu ... hehe
gregory385 / 2015-04-02 09:18
co to za zachwyty? biora sie za najmneij problematyczny odcinek s17... kazdy jezdzacy tą trasą wie ze potrzeba tu: obwodnicy Kołbieli oraz obwodnicy Ryk. i juz byłoby ok i mozna by było przystapic do kolejnych odcinków, ale najpeirw te co wymienilem. tylko ze na tych odcinkach co wymienilem zapewne jest burdel i syf i dletego najgorsze zsotawia na koniec czyli powstanie po naszej smierci.
takietam / 77.252.124.* / 2015-04-02 11:38
Kołbiel i Ryki to są tak zwane węzły regulacji natężenia ruchu w Warszawie, Lublinie i Puławach...gdyby chcieli tam zrobić bezkolizyjne szybkoprzejezdne skrzyzowania to już by to zrobili jak był np. remont tego rondka w kołbieli - remont tez był celowy żeby ograniczyc i wyregulowac przepływ pojazdów do Wa-wy...

Dopoki nie będzie wschodniej części obwodnicy Warszawy nie zobaczymy tez ekspresówki z Garwolina do stolicy...
hamtaro / 83.24.187.* / 2015-04-02 09:11
A co z droga E-30 z Warszawy do Terespola ? jest to największa najruchliwsza droga dla ciężarówek w tranzycie wschód -zachód ?? dodam jeszcze że za przejazdy tą drogą łupią kolosalne pieniądze od przewoźników ze wschodu za tranzyt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAS / 89.230.206.* / 2015-04-02 09:05
A CO Z KOŁBIELĄ , ZROBITA WIADUKT CZY EEEEEEETAM >
Aj / 94.254.133.* / 2015-04-02 08:57
Zasieki postawić....
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
asdfgh970 / 195.238.71.* / 2015-04-02 08:37
Ta droga powinna powstawać od Warszawy w kierunku do Lublina, a nie odwrotnie. Każdy wie, że największe korki i problemy są w Kołbieli i na wyjeździe z Warszawy. Tą trasa nie jest tylko dla mieszkańców Lublina, ale też dla ludzi spod Warszawy. Dobrze, że w końcu coś się dzieje, ale w takim tempie to za 10 lat pojedziemy ukończoną S17.
Kisiorek / 185.15.0.* / 2015-04-02 08:22
Była Gierkówka, bedzie Słoikówka
17i50 / 83.9.223.* / 2015-04-02 08:12
Dopóki w Kołbieli drogi numer 17 i 50 będą się krzyżowały na jednym poziomie, dopóty nic się nie zmieni w kwestii dojazdu z Lublina do Warszawy.
juzzek / 79.191.196.* / 2015-04-02 07:22
A co z odcinkiem od Garwolina do Warszawy, kiedy to ruszy? Kiedy zrobią obwodnicę Kołbieli?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Andrew 9 / 37.30.8.* / 2015-04-02 05:32
A co z A1 ?
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
stande / 84.189.128.* / 2015-04-02 00:40
będzie niezła balanga na 17 mord prezesów
1234567890 / 185.40.115.* / 2015-04-01 23:47
niech ktos mi powie tylko jedno: dlaczego przetarg zawsze wygrywa najniższa kwota oraz czemu i tak o 50% drozej niz w niemczech za km
b tlumaczenie ze badania rodowiskowe wykup gruntu utwardzanie itp mnie nie przekonuje bo w niemczech tez to trzeba zrobic o metrze nie wspomne :D
Michał_WAW69 / 178.73.8.* / 2015-04-02 09:02
Od tego roku zmieniły się przepisy i już nie można dawać kryterium 100% cena.
Slavko472 / 193.46.186.* / 2015-04-02 07:47
nie wygrywa zawsze najniższa cena, na obwodnicy Ostródy odrzucono DWIE najniższe z kolei oferty, niestety bez sądu się nie obeszło

Najnowsze wpisy