Doradzam wszystkim klientom BZ WBK sprawdzenie, jak wygląda to w ich przypadku. 17
czerwca dokonałam wpłaty własnej na indywidualne konto osobiste w I Oddziale BZWBK w
Łodzi. Konto zakładałam w ubiegłym roku u doradcy mobilnego, wyłącznie na mnie, nigdy nie
dodawałam do niego żadnego współwłaściciela czy osoby upoważnionej. Proszę więc wyobrazić
sobie moje zaskoczenie, gdy zauważyłam, że na potwierdzeniu wpłaty oprócz mojego widnieje
też inne nazwisko. Zgłosiłam nieprawidłowość pracownikowi oddziału, a ten odmówił
dokonania korekty, ponieważ nie miałam przy sobie dowodu osobistego. Odmówił również
wykonania telefonu do XIII Oddziału BZWBK w Łodzi,w którym znajdują się moje dokumenty,
by tam dokonano poprawki zgodnej z dokumentacją. Błąd doradcy poprawiono dopiero 28
czerwca, po wielu bezskutecznych telefonach na infolinię, do XIII Oddziału i wreszcie do
rzecznika klienta, grożeniu sądem i prasą. Sprawa dopisania osoby trzeciej do mojego
konta nie została wyjaśniona do dziś, choć właśnie mija 20 dni.