CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
EMMI / 87.96.23.* / 2008-12-30 22:24
Witam.My też po nowym roku idziemy do PIP,dość MILCZENIA!!![ŚLĄSKIE]Pozdrowienia dla starych Pracownikow
kupujacy / 77.87.140.* / 2008-12-29 09:58
ccc wymaga ciągłych wizyt PIP.albo tvn (UWAGA )po prostu ccc to druga bied...ka.
CCC Lublin / 87.207.246.* / 2009-01-02 20:43
Cześć.
Pracuje w CCC już albo, aż dwa (drugi) rok. Jest tak sobie, tzn tyrać trzeba, grafik na Styczeń dostałem dzisiaj. Kierownictwo jest na-nic!! Dostałem propozycję awansu na "STARSZEGO" ALLLLEE !! Dowiedziałem się że muszę olać współpracowników. Pracuję jako sprzed-kasjer. TO są minusy!! Mam nadzieję że Nowy Rok przyniesie normalizację. Na kase nie narzekam, chociaż w naszym mieście są sklepy, które ruch mają jak TV RELIGIA w nowy rok! :
PIP?
Życzę powodzenia, choć wiem, iż prawnicy NG2 wiedzą co robią.
Wygrajcie parę Euro, może Nam będzie lepiej. ?
Pozdrawiam
Lublin
!!!!! / 195.60.240.* / 2008-12-29 23:02
pip już mają na karku tylko trzeba bardziej to nagłośnić tvn górą!!!!!!!!!!!!!!
wlkp! / 80.55.83.* / 2008-12-30 20:28
juz za kilka dni bedziemy zeznawac w PIP przeciwko CCC (wielkopolska)
- za ten mobing!
- za te przekrety!
- za lamanie praw pracowniczych!

szkoda ze nie wszyscy maja odwage walczyc o swoje prawa!
nie bojcie sie!
nikto / 2009-01-05 07:41
- za zastraszanie
- za nielimitowany czas pracy:(
- za wykańczanie dobrych pracowników
- za zwolnienie bez powodu
no chyba że "Cię nie lubię" to jest powód
Mam nadzieję ze trochę ludzi się zbierze i napsujemy im krwi, tak jak oni nam.
Kostucha / 79.186.60.* / 2009-01-06 13:30