CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
salon / 83.6.169.* / 2008-10-21 08:05
chcialam tylko powiedzeec ze dzis znou przerzut POZDRAWIAM CALY ZARZAD NG2
I ZNOWU TRZEBA .... NIC NIEDZA TAKIE KOMENTARZE TRZEBA PROSTO DO PREZESA PISAC-TYLKO DAJCIE MEILA BO PEWNIE NIE MA STANDARDOWEGO Z FIRMY, DYREKTORZY CHCA BY DO NICH PISAC A MOZE LEPIEJ PROSTO DO SZERYFA? CO WY NA TO?
Monarii / 2008-10-20 23:49
Po przeczytaniu tylu negatywnych komentarzy jest mi naprawdę w wstyd ze pracuje w takiej firmie. Paca w tej firmie od zawsze nie była moim mszeniem już od samego początku chciałam się wyrwać, potem jak los chciał i tak zostałam. Pracuje już ponad 2 lata i jak zawsze było ciężko tak przez ostatnie 6 miesięcy jest masarka. Ludzie nie mogą się wyrobić z niczym, biegamy jak debile od regałów po wyspy i wystawki jest ciągły zapie*** co dzień cos jak nie przerzut, zwózka, przecena nowe ułożenie( zresztą co nowsze to śmieszniejsze) to z******** dostawa i najlepiej żeby do 14 było to zrobione a na sklepie ooo przepraszam Salonie (buhahaha) 3 laski. Bo nikt nie chce się zatrudniać w tym syfie a jak już przyjdzie to po tygodniu jak nie wcześniej podziękuje
Najbardziej w tej firmie uwielbiam to, w jaki sposób traktują pracowników, bo w zasadzie codziennie czuje się jak śmieć zwłaszcza, gdy robimy wszystko żeby wykonać plany zadania a nie dostajemy nic w zamian, kierownik regionalny tylko wpada i opier**** nas z góry do dołu a odpowiedzialne za zmianę katuje psychicznie efekty tego widać i słychać, przykre. Już nic nie wspomnę o nockach, kiedy 34h byłyśmy w pacy. Prawie 24 w pacy 2h do domu i dalej „do pacy rodacy”. Ogólnie sama nie wiem, co mnie trzyma w tej firmie już nawet nie pieniądze bo sa takie śmieszne ze w biedronce na kasie dostaje się więcej. Pewnie gdyby nie, zgrane dziewczyny, które kocham i nasz rodzynek:) to dawno by mnie nie było... Ale trzeba się zastanowić czy chcemy być dalej tak wykorzystywane jak to jest obecnie, a już na pewno rzucę wypowiedzenie, kiedy wprowadza 8-h czas pracy.


Może jakiś ogólno polski sabotaż na firmę NG2 ??!!

Pozdawiam
M.Oleksy / 78.8.23.* / 2008-10-20 23:22
nie zgadam sie z tym ze nie mówi się rgionalnemu o tym co nas boli bo my mamy normalną kierowniczkę,ma fochy czasem,ale ogólnie jest normalna:)i jak mam problem albo mi się coś nie podoba to mówię to jej zazwyczaj bez cenzury:)ona przyjmuje to dzielnie na klatę i co robi z tym dalej mnie nie interesuje ważne że ja sobie spuszcze ciśnienie.
Firma powinna się pozbyćstanowisk bez sensu jak trener czy dekorator i ich pensje podzielić między nas.taki trener na przykład-ja go na oczy nie widziałam u siebie w salonie,zresztą co on mnie nauczy?pracujew handlu 10 lat i też dużo gadam tyle że za frajer.co taki trener nawet po rocznym szkoleniu mnie nauczy?
jak otwratą postawę do klienta mam miec?kiedy?
w między czasie jak spisuje reklamację,robię przerzut plakatuję salon i próbuję zrobic limit?albo na przykład taki dekorator.
po co taka figura w firmie skoro wszystkie salony i wityny mają wyglądać tak samo,a modelowa witryna w internecie nie wali raczej na kolana,zresztą taką witrynę można samemu napocic i nie potrzeba specjalnych zdolności.jednym słowem można by było te pieniądze dać nam bo to my ten bajzel nakręcamyfirma wydaje miliony na plakaty,kartoniki i inne nikomu nie potrzebne gówna,które idą do śmieci,chyba ktoś tam sobie za mocna wziął do serca że reklama dzwigną handlu.reklama telewizyjna w takim czasie antenowym kosztuje kupę szmalcuzresztą widać tam tylko kalosze których na oczy nie widziałam podobnie jak trenera:)osoba która wymyśla w kółko przestawianie to tez się chyba zgniłej clary na magazynie nawąchała,bo nawet klienci się w tym gubią,wczoraj stało tu,dziś stoi tam,bezsensu zmarnowany czas.dajcie nam wiekszy procent i motywacje do pracy bo teraz czy się stoi czy się leży od podstawy się należy.
praca jest po to żeby żyć a nie życie po to żeby pracować.więc dajcie nam godnie żyć bo Wy żyjecie godnie dzięki nam.
pażdziernik zawsze był dla nas najlepszym miesiącem,teraz będzie płacz i zgrzytanie zębami,bo nie sądze żeby wiele salonów zrobiło 100%limitu.
ja chcę tu pracować ale nie za bóg zapłać.
kasiaaa / 87.99.61.* / 2008-10-20 23:47
bardzo mądre słowa:) popieram;]
kierowniczka śląsk / 213.238.85.* / 2008-10-20 22:26
Obserwuję komentarze codziennie i wierzcie jest mi wstyd,że pracuję w takiej firmie a stażu mam dobre pare lat.To co ludzie piszą z całej polski to święta prawda.Mam nadzieje że wróci do NAS NORMALNE CCC!!!!!!!!!
KAJOKA / 87.105.34.* / 2008-10-20 20:55
Witam...czytając ostatnich kilka komentarzy wnioskuję,że piszą to osoby pracujące w sklepie, czy salonach.Pracowałam w CCC jako pracownik magazynowy ...pracowałam 27miesięcy na umowę -zlecenie i dostawałam 6 złoty na godzinę.....i cierpliwie czekałam na umowę którą obiecano mi ,gdy mnie przyjmowano...wreszcie przyszedł upragniony dzień....ha ha ha dostałam umowę na czas określony (6 miesięcy)....Przez cały ten czas źle się działo,a że potrzebowałam pracy znosiłam to...a raczej ten OBÓZ PRACY...jak niektórzy nazwali ta firmę po imieniu...po 4 miesiącach od kiedy dostałam umowę zaszłam w ciążę i co??... Właśnie .... w 9 tygodniu poszłam na chorobowe ,bo na hali gdzie pracowałam ówcześnie były przeciągi i było bardzo zimno (był to listopad) i zaczęło się chorobowe dostałam 80% a nie 100%,bo potem jak się tłumaczyła pani księgowa nikt jej nie powiadomił,że ma naliczyć dla ciężarnej...ale jak zwróciłam uwagę,że na zwolnieniu jest zaznaczone to pani mi powiedziała,że ona nie musi sprawdzać.Sądzę,że ona jest tam tylko po znajomości i dobrze nie zna przepisów....Zwolniłam się sama będąc w ciąży nie chciałam więcej się stresować.....To była bardzo dobra decyzja....mam synka ,jestem szczęśliwa.....no i znalazłam lepszą pracę..Teraz pracodawca mnie szanuje i docenia ,bo już minęły czasy (jak w CCC) jak pracodawca mówił nie podoba się...na Twoje miejsce 10 chętnych osób czeka za bramą...
Życzę wszystkim powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniu lepszej pracy...
$$$ / 78.88.179.* / 2008-10-23 19:58
ja wiem że teraz a raczej już od dawna tak jest tylko oczywiście o tym sie nie mówi ale za kazde zwolnienie nie koniecznie dla ciężarnej należy się 100%wynagrodzenia.trzeba tylko napisać pismo do naszej firmy i potem zus wyrównuje wszystko,słyszałam już o takich przypadkach tylko ludzie o tym nie wiedzą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nie dajcie sie zrobić w konia dowiedzcie sie wszystkiego a jak ktos ma znajomości w zusie to już wogóle extra!
ccc1 / 2008-10-20 10:50
jezeli ktos nawet to zglosi do interwencji czy uwagi to pyt sie nasuwa czy bedziecie mowic o tym glosno i na zywo ??? czy nie bedzie tak ze nikt nic niewie??? bo jednak zaczniecie bac sie o prace????co duga osoba pisze adresy telefony zeby zglosic ale nie zglasza!!!
pozdrowionka dla wszystkich pracownikow ccc
ANNA CCC / 94.251.133.* / 2008-10-21 10:06
TEŻ UWAŻAM ,ŻE TRZEBA TO ZGŁOSC TYLKO MOŻE NAJPIERW WSZYSTKIE SALONY CCC POWINNY NAPISAC EMAILA DO PREZESA ZASYPAC GO EMAILAMI CO O TYM WSZYSTKIM SĄDZĄ I DOPIERO DALEJ.........
Olaaa / 91.94.25.* / 2008-10-20 14:13
Na pewno mówili by ci, którzy juz nie pracują w CCC albo ci, którzy zamierzają odejsć. Nie jest głupim pomysłem to ,sprawa znalazła się w telewizji. Być może wtedy wszyscy dyrygujący tą firmą oraz sam pan Miłek doszedł by do w niosku, że to między innymi dzięki ludziom , którzy u niego pracują doszedł do tego do czego doszedł i powinien to szanować.
hihi / 80.54.168.* / 2008-10-20 09:56
Witam!
Nie jestem pracownikiem waszej sieci -
Są pewne rozwiązania jakie mogą usprawnić Wasz system pracy -

1.-Inwentaryzacja
może byc przeprowadzana w godzinach pracy w godzinach otwarcia sklepu ja pamietam że kiedyś tak w sklepach było i w niektórych tak jest nawet w sieciach ( media markt dwa dni był market nieczynny z powodu inwentaryzacji)

2. Praca nocna.
W sklepach gdzie jest mega przepływ ludzików i są wielkie obroty można wprowadzic nocną zmianę która to zmiana będzie dokładała towar i porządkowała sklep na otwarcie skończą się Wam problemy z nadgodzinami i po 12 godzinach ciężkiej charówy wrócicie do domów by odpoczywać.
W sklepie gdzie sa duże utargi często na zmianie jest 7-8 pracowników i po niedzieli np zostaja Oni do 3 godzin czyli 3x8h = 24 h tj tak samo jak by 3 pracowników przyszło na noc i ułożyło sklep i umyło podłoge
Jest wiele rozwiązań aby usprawnic prace.

z innej beczki - ostatnio u Was w sklepach pojawiły sie torebki które sa pięknie eksponowane na takich regałach.
ktoś za to powinien u Was beknąć ponieważ w rewelacyjny sposób torebki ograniczają widoczność i przy malej ilośći pracowników na sklepie jest to duże pole do popisu dla złodzieji którzy was wynosza
Torebki powinny byc wprowadzone do sklepów nierentownych może przy okazji ten towar wspomoże utarg dzienny a nie do sklepów o dużych obrotach bo tylko Wam te torby przeszkadzają
Są to lużne moje uwagi ale powinniście zwrócic na to uwage
Pozdrawiam
K.R / 87.207.7.* / 2008-10-19 22:29
Wszyscy pracownicy CCC postawmy się w końcu zróbmy ten strajk !!! Miejcie swój honor i odwagę oraz swoją godność !!! Ktoś tu już dzisiaj napisał firma upadła do rangi "Biedronki",ale i tam przyszedł kres niewoliczej pracy i wyzysku.bo ludzie się w końcu postawili.Teraz zarabiają więcej niż my po przyjściu nowego Dyrektora .Skandal i nadaje się do Uwagi !!!! Panie Prezesie niech się Pan otrząśnie bo na razie ma Pan dobrych pracowników i chcemy pracować, ale chcemy też godnie zarabiać. I chcemy aby nasza praca nam dawała satysfakcje, proszę zwrócić uwagę na to co robią Dyrektorzy odpowiedziali za zwózki,przeceny i inne sprawy bo my Cyborgami nie jesteśmy...Większości z nas to kobiety które nie boją się ciężkiej pracy,ale bez przesady macie nas chyba za nic bo robocie w tej firmie cuda na kiju,żeby nam uprzykrzyć tą pracę i nas do niej zniechęcić. Pozdrawiam wszystkich pracowników CCC
ccc end / 212.106.21.* / 2008-10-20 09:16
Proponuję sprawę skierować do TV

Interwencja
ul. Ostrobramska 77
04-175 Warszawa
(0-22) 514 41 26
interwencja@polsat.com.pl
nnnnnnn / 87.205.181.* / 2008-10-21 20:30
wszyscy chcą wszystko zgłaszać do prasy i telewizji ale jak do tej pory nikt nic w tym kierunku nie robi. wszyscy tylko duzo gadają a z gadania nie ma efektów. zróbmy z tym w koncu cos na poważnie bo tak dalej byc nie może.
ccc2 / 213.136.236.* / 2008-10-20 08:13
Witam wszystkich pracowników, może także inwestorów prpponuję jeszcze lekturę poniżej.

Forum gazetalubuska.pl > O WSZYSTKIM > O WSZYSTKIM
Kp-ral / 91.94.164.* / 2008-10-19 19:59
Wiara i tylko wiara , że zaczną nas szanować albo wszystko padnie.
autor batc / 87.207.173.* / 2008-10-19 22:12
Ale jestescie wszystcy naiwni....
Nie wiem jak dlugo ka|da z was pracuje w tej firmie,ale zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie...,która z was tak naprawe ma odwage powiedziec swojemu kierownikowi czy regionalnemu o problemach jakie was dotycza? Nie mowiac juz o naszych szefach wyzej...,
Oni nie lubia sluchac krytyki.Tylko wymogi,wymagania...tylko szukaja powodow by obcinac premie.
Ile bylo juz takich co mialo ta odwage-i gdzie teraz sa?
Obudzcie sie i nie dajcie soba pomiatac.Wkoncu to nie jedyna firma,praca jest wszedzie...
Wiem bo sama pracowalam w ccc,piec lat,znalazlam prace gdzie indziej.Bez trudu.
ng2 / 212.87.244.* / 2008-10-19 18:37
To co pisze ,, kierownik "jest prawdą.Regionalni przesiaduja z kierownikami na zapleczach i obgadują niepokornych .wypisuja bzety typu ,, wyrównać pudełka, czy buty'.
My wiemy co mamy robić , tylko kiedy.Jak nie zwózka , to przerzuty , albo przestawianie salou , bo marketingowcy tak sobie wymyslili.Za czasów Pana A.CH. mówiono nam że to my pracownicy sklepow pracujemy na górę , bylo to w jakis sposob docenienie nas .
Przykre jest, że ludzie zaangażowani powoli wypalają się.To Firmie powinno zależeć na takich ludziach i zrobic wszystko zeby ich zatrzymac.Czas pokaże czy Dyrekcja wyciagnie z tego wnioski.Mam cichą nadzieję że tak , bo kazdy z pracownikow zapracował w mniejszym lub większym stopniu na pozycję firmy na rynku.DYREKCJO - proszę o przemyślenie.
kierownik / 2008-10-19 16:27
"WASZ KLIENT" MA RACJE TRZEBA ZASTRAJKOWAC TO MOZE KTOS OTWORZY OCZY!!!!! ,ALE NIE BO REGIONALNI TO TCHORZE UMIA TYLKO OBGADYWAC A TAK SZCZERZE TO NIC NIE ROBIA NIE POMAGAJA SIEDZA CALY DZIEN NA JAKIMS SKLEPIE I UDAJA ZE PRACUJA!!!!! ŻLE SIE DZIEJE W FIRMIE NIECH GÓRA OTWORZY OCZY A NIE ZWALA ŻE ONI NIC WSPÓLNEGO Z NICZYM NIE MAJĄ, LUDZIE PRZECIEZ TUTAJ NIE PRACUJĄ SAME BLONDYNKI CZY PAN MIŁEK WIE CO SIE DZIEJE W JEGO FIRMIE !!! CO PIP ROBIŁ W POLKOWICACH ????? CZY KTOŚ WIE JAK BĘDZIE TERAZ WYGLĄDAC INWENTARYZACJA ???? JAK BEDZIEMY ODPOWIADAC , TAK JAK DO TEJ PORY ???? PRZECIEZ FIRMA JEST UBEZPIECZONA OD KRADZIEZY DLACZEGO MY PŁACIMY , GDZIE NASZE 14-STKI ??????? GDZIE NASZE PODWYŻKI ????? GDZIE PRZEDE WSZYSTKIM SZACUNEK DO PRACOWNIKOW???? TAK NAPRAWDE TO MY WYPYCHAMY KIESZENIE TYM NA GÓRZE A KTO TO SZANUJE ??? W TEJ FIRMIE NIC TYLKO MOBBING " JAK SIE NIE PODOBA TO DOWIDZENIA " TAK WŁASNIE WYGLĄDA ,A KTOS TAM NAPISAL ZE JESTESMY TCHORZAMI ZE NIE ZMIENIMY PRACY WALSNIE TAK SIE DZIEJE ZE ZMIENIAMY ZE JUZ SIE KADRA CALEGO NG2 KRUSZY ZACZYNAJAC OD POLKOWIC PO SALONY!!!!! NIECH MIŁEK OTWORZY OCZY I ZACZNIE ROZMAWIAC Z PRACOWNIKAMI A NIE TYLKO REGIONALNYMI- ,NAJWIEKSZYMI OSZUSTAMI !!!!!!!!!!!!!!!
kesel / 2008-10-19 19:48
HEJ KIEROWNIKU. Jak byłabym regionalną to w pierwszej kolejności bym Cię zwolniła, a dlaczego?Podważasz autorytet swojego przełożonego ,który tak naprawdę zaakceptował Twoją kandydaturę na stanowisko ,które zajmujesz. Joko szef powinnaś walczyć o swoją załogę i ją wspierać ,a nie podjudzać. Co Ty jeszcze robisz z takim negatywnym nastawieniem. Domagasz sie szacunku to szanuj przede wszystkim innych i nie wyzywaj od tchórzy. Kompetentny kierownik broni swoich pracowników i nie boi się sprzeciwić i powiedzieć"nie", ale musi mieć konkrety. A Ty tylko dużo gadasz i nic więcej. Jak Twój regionalny tylko obgaduje to powiedz mu ,że to Ci się nie podoba i już. Ale pewnie boisz się konsekwencji i tyle.A więc kto jest TCHÓRZEM
kierownik / 2008-10-20 13:53
Wiesz co to znaczy podważac autorytet ??? Chyba Ci sie coś pomyliło! A co do zaakceptowania stanowiska na którym jestem to mój regionalny nie miał nic wspólnego!!!! Walcze o swoich pracownikow i zawsze to robic bede,bo gdyby nie oni to gówno by z tej firmy bylo !!!!!!!!!! Negatywne nastawienie mam od kiedy to nastały zmiany po P.Prusie i P.Świątek !!!!

A jeżeli chodzi o obgadywanie przez regionalnego to właśnie mam wrażenie że to ty nim jesteś i sama wiesz co komu mówisz i gdzie kogo z kim obgadujesz mało sie zawiodłaś ostatnio -(chyba za mało)więc otwórz na oczy i zejdż na ziemie,niczego nie widzisz !!!!!
MIŚKA / 83.4.221.* / 2008-11-04 23:55
POPIERAM KIEROWNIKA KIEDY BYŁ P.PRUS I P.ŚWIĄTEK NIE BYŁO TAKICH PLOTEK I OBGADYWANIA CO SIĘ DZIEJE NA INNYCH SKLEPACH A TERAZ WSZYSCY WSZYSTKO WIEDZĄ GDZIE CO SIĘ DZIEJE I U KOGO NA SKLEPIE .KIEDYŚ KAŻDY SKLEP ZAJMOWAŁ SIĘ TYM CO SIĘ DZIAŁO NA DANYM SKLEPIE ,A NIE PLOTAMI I REGIONALNI NIE PLOTKOWALI O TYM CO SIĘ GDZIE DZIEJE ALE NIESTETY TAK TO JEST JAK SIĘ ZATRUDNIA LUDZI NIEODPOWIEDNICH I ROZNOSZĄCYCH PLOTKI.
SOSNOWIEC ASKA / 83.23.42.* / 2008-10-19 18:47
jedyne co mam do powiedzenia na ten temat to : LUDZIE SPIEPSZAJCIE Z CCC to będzie jedyna nauczka dla nich, zdajecie sobie sprawę że jeśli na sklepie zostaną sami nowi to wszystko zacznie się sypać, dokumenty nie będą należycie wypełnione, harmonogramy tak samo a co za tym idzie totalny nieład w kadrach, nie będą umieli wystawiać kw, kp, popiepszą coś w kasie i kolejny segment- księgowość się sypie. Nie mówiąc już o ułożeniu sklepu czy akcjach promocyjnych czy zwózkach. Już nie jest tak ciężko z pracą jak kiedyś, a za takie pieniądze praca jest wszędzie, jedyne co możecie zyskać odchodząc z firmy to : SPOKóJ, SZACUNEK ,SPRAWIEDLIWE ZAROBKI, I SATYSFAKCJE że nie dacie się nikomu gnoić ! Ja na to postawiłam i jestem szczęśliwa, odważyłam się odejść i jest superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Trzymam kciuki za tych co już są po i za tych którzy jeszcze się wachają
c.... / 83.26.212.* / 2008-10-20 22:11
Pabianice sie wahają:((((
PAAAAAAAAULA / 91.94.162.* / 2008-10-19 14:07
Dużo by tu pisać a miejsca mało. Pewne jest jedno kierujący firmą powinni docenić ludzi którzy pracują w tej firmie dłuższy czas za ich oddanie. Starać się zatrzymać ich w firmie, ponieważ bardzo ważne jest to żeby mieć godnych zaufania ludzi na których zawsze mozna polegać. Puki co zmienił się dyrektor i zapewne będzie chciał wymienić personel na inny model niekoniecznie nowszy. Źle się dzieje. Ludzie albo zaczną sami uciekac tam gdzie ich docenią i lepiej wynagrodzą albo nas wszystkich pozwalniają i się dopiero narobi jak masowo zaczniemy opowiadać jak się w firmie pracuje. Co wtedy będzie oznaczać logo CCC? Nikt tam nie będzie chciał pracowac bo jak się ludzie zrazą to firma nie prędko odzyska zaufanie . Chyba, że Ng2( między innymi CCC) zmieni nazwę ...chociaż też nie bo właściciel ten sam:P

CCC

Olaaa / 91.94.162.* / 2008-10-19 13:53
Witam. Ja pracuję w CCC od 1,5 roku i często jest zapieprz ,że nie wiadomo w co w pierwszej kolejności ręce wsadzić ponieważ bywa tak , że dane wytyczne w ciągu dnia potrafią zmieniać się kilka razy.Nie wiem co jest powodem tych wszystkich ciągłych zmian.Być może regionalni chociaż oni niewiele maja do powiedzenia gdyż kieruje nimi "góra".Być może to wina ludzi usadzonych na stołkach w głównej siedzibie firmy. Naprawdę ciężko to stwierdzić ale wiem jedno ,że to my sprzedawcy i kierownicy salonów dajemy z siebie bardzo wiele.Pracuję, ponieważ chcę pracować i chciałabym być godnie wynagrodzona za swój wysiłek, trud i oddanie firmie.Wierzę w to że wszystko będzie miało swój kres ,że wszystko da się jakoś ustabilizować. Przecież właściciel tej potężnej firmy Pan M został odznaczony tytułem "Przedsiębiorca roku". Mam nadzieję, że znajdzie sposób aby w jego firmie nie działo się źle i że nie będzie się to działo poprzez grupowe zwolnienia (gdyż inni ludzie, którzy przyjdą odczują to samo), ale poprzez docenienie pracownika i godne wynagrodzenie. Zapewne będzie chciał uniknąć faktu ,że jego dobrze rozwijająca się firma zaczyna być porównywana do sprawy z Biedronką i nie dopusci do tego ,żeby dyskusje na ten temat znalazły się w programach telewizyjnych bądź co gorsza na łamach tanich brukowców.
Wasz klient / 79.184.162.* / 2008-10-19 12:26
Jeżeli WSZYSCY w danym dniu wezmą urlop na żądanie to być możne coś to da. Przecież WSZYSTKICH nie zwolnią. Ja tylko proponuje takie rozwiązanie. Jeśli ktoś ma inny pomysł to nie się wypowie.
I dlaczego?! / 195.114.186.* / 2008-10-19 11:41
Myślisz,że strajk coś da?
Wyrzucą Cie i zatrudnia nowego naiwnego, takiego który myśli że CCC jest obszerna firma wiec dobra.
Powiem tak: Praca jako taka praca nie jest trudna.Chodze do niej z przyjemnościa, ale jak pomyśle, że np w danym dniu jest zwózka i mamy jednoczesnie obsługiwac klientów i obserwować sklep zeby nie kradli to tego siła rzeczy nie da się wykonać, zadziwa mnie fakt, że tak dobrze presperującej firmie nie ma KAMER badz BRAMEK, dlaczego??
I drażniące jest to, że pracuje tam nie całe 2 miesiące a wciąż TYLE sie zmienia, człowiek który ma rodzine on nie wie w danym miesiącu na czym stoi i ile zarobi?! niepewnośc powoduje, że co raz bardziej źle się pracuje, bo nie wiadomo za co i za ile!?
Nie jest to MIŁE, że aby bronić swoich prawd najpierw trzeba wyprówać "flaki" i może coś w zamian się dostanie...
Czekam na ustabilizowanie tego ŚMIETNIKA i mam OGROMNA NADZIEJE,że powróci CAŁY etat pracy a nie 3/4! Bo obawiam się,że wypłata na etacie 3/4 będzie ogormnie żenująca, jak dostaliśmy aneks do umowy na kwote 1200 brutto i było mniej wypłaty niż na wczesniejszej umowe na której kwota widniała 950 brutto! to aż strach pomyślec o wypłacie na 3/4 ?!
Pozdrawiam :)
sad:( / 89.77.129.* / 2008-10-19 13:18
Moja Droga, krótko pracujesz i widzę, że do końca nie wiesz o co nam naprawdę chodzi.Zawsze było i będzie duzo pracy.Jest to nieuniknione, że jest kilka rzeczy do zrobienia, czyli np zwózka lub przerzut,uporządkowanie salonu i jednoczesnie obsługa klienta (lub jak to teraz ma miejsce pilnowanie klientów). Nam teraz chodzi o to aby wszystkie elementy były ze sobą zgrane. Jeżeli jest zwózka lub przerzut to jednocześnie powinna pojawić się prawidłowa instrukcja ułożenia salonu, a nie kiedy ułożymy salon to po dwóch dniach przychodzą wytyczne i okazuje się że wszystko trzeba przestawić. Po drugie w tej chwili tak się dzieje, że jednocześnie jest przerzut lub zwózka (a co za tym idzie przełożenie salonu) i do tego przecena, duża dostawa i jeszcze akcja i oczywiście obsługa klienta.
Z doświadczenia wiem, że bramki ani kamery nie są konieczne jeżeli jest odpowiednia liczba pracowników na salonie (i oczywiście nie ma tego łańcuszka zadań o którym pisałam wcześniej) Faktem jest że redukcje etatów i ten jednoczesny nawał zadań uniemożliwiają odpowiednie dopilnowanie salonu. Zgadzam się z Tobą w kwestii przywrócenia całych etatów i powrotu godziwego wynagrodzenia, gdzie premia motywuje do pracy, a limity są do osiągnięcia. Pozdrawiam.
wasz pracownik / 83.14.59.* / 2008-10-19 14:36
i tu widac komentarz osoby ktora nigdy nie pracowala w sklepie jako sprzedawca i nie realizowala takich absurdalnych pomyslow wychodzacych z "gory", gdy tacy ludzie zamienili sie z nami miejscami to moze, powtarzam MOZE zauwazyliby niedaciagniecia i bledy decyzji ktore od nich samych wychodza. nie trzymacie sie regulaminow, przyklad? sklep ma byc ulozony najpozniej do godziny 15.00 a instrukcje ulozenia go w tym samym dniu przychodza notorycznie grubo po godzinie 15. kolejny? dlaczego swistki z wyplat przychodza pod koniec miesiaca? a Pani z plac tlumaczy sie glupio ze sie nie wyrabia bo ma za duzo ludzi pod soba? moze my zaczniemy stosowac taka wymowke skoro nikt z tym nic nie robi? kamery i bramki? owszem sklep trzeba zabezpieczyc bo ludzie zawsze beda kradli, a mydlenie nam oczu ze jest odpowiednia liczba pracownikow na sklepie zapewne tlumaczy ostatni decyzja Pana Dyrektora o zmniejszeniu liczby personelu w sklepach. to jest to bezpieczenstwo? nie oszukujmy sie zarabiamy marne pieniadze na stanowisku, jak to w umowie zostalo zawarte "sprzedawca", chociaz ja uwazam ze to czysta praca fizyczna. zacznijcie doceniac pracownikow bo sa wytrwali skoro JESZCZE znosza takie sytuacje
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy