CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
rita:-) / 213.158.196.* / 2008-10-19 01:00
buty lasockiego są fenomenalne:-)
Wasz klient / 79.184.105.* / 2008-10-19 00:57
Proponuje zrobić strajk jedno dniowy poprzez wzięcie urlopu na żądanie. Proponuje którąś najbliższa niedzielę. Co Wy na to? Najlepiej wszystkie sklepy na raz. Ci co i tak szukają nowej pracy to nic nie tracą a ci co jej nie szukają to pewnie są dupolizami kadry kierowniczej albo mają inne pobutki by siedzieć cicho (kredyty, chore dziecko itp). Ale myślę, że warto spróbować. Im więcej osób weźmie urlop na żądanie tym lepiej. Tylko w ten sposób "góra" otworzy oczy!!!
kaga / 78.88.189.* / 2008-10-20 22:12
Pracowałam krótko w tej firmie i zauważyłam że najbardziej poraża fakt, że w niektórych sklepach panuje spoufalanie kierownictwa ze starą brygada, jeśli jesteś nowym pracownikiem nie masz nic do powiedzenia jesteś od tej czarnej roboty, zresztą to żadne odkrycie............
SZCZUREK / 91.94.86.* / 2008-10-19 00:25
Ja nierozmiem tylko tego?????????
5 salonow regionalej uczęszcza do bracy na 3/4 etatu,a druga połowa nie????????albo jest tak ze cała polska wchodzi na system od danego miesiac-albo nie!co za nieporzadek!regionalni sa prezesami naszej firmy i robia jak chca!nierozumiem-oczywiscie wspomne ,ze był to przymus,albo sie zgodzacie jak nie to dowidzenia nam zalezy na pracy i pełnym etaci e najgorsze jest to ze nasze szefostwo stwierdziło,ze nie ma nic z tym wspolnego???????????cyrk i dom wariatów.Panie D.O CO CHODZI????????
PAAAAAAAAULA / 91.94.162.* / 2008-10-19 14:12
Ja przychodziłam do pracy na innych warunkach a mianowicie zatrudnienie na cały etat jesli chcą wprowadzać jakieś zmiany to niech zatrudniają nowych ludzi na 1/2 bądź 3/4. Jeśli komuś nowemu oczywiście będzie odpowiadać a etaty starym pracownikom niech zostawia w spokoju.
follow me / 91.94.98.* / 2008-10-19 00:02
ktoś nie do końca przemyślał pewne decyzje..niekoniecznie mają one taki skutek jak w zamyśle tych wymyślających:)))
Jak się mają obecne promocje męskiego i dla chłopca???? gdybym była klientką,to pomyślałabym:pod plakatami -30% cena:79.99-to znaczy tyle kosztują po rabacie!!! nikt nie widzi żadnych napisow,że od ceny detalicznej..................Myślę,że klienci będa się dowiadywali o promocji jak zwykle przy...kasie...że taniej! Ot,niespodzianka!!!
on1 / 91.94.98.* / 2008-10-18 23:52
a czego tak ostatnio tak spadły utargi??????????????
decyzje co do instrukcji są nieprzemyslane do końca!! jak klienci mogą dostrzec NOWĄ OFERTĘ na mąskie i chłopięce,jeśli na witrynie nadal jest cena 79,99!!!! Im się wydaje,że pod plakatem -30% ta cena jest już aktualna!!! NIE WIECIE O TYM SZANOWNI OD DEKORU?????????????????????????
rozczarowana / 78.88.189.* / 2008-10-18 23:51
Kochani czegoś tu nie rozumiem przy podstawie 950 brutto otrzymywaliśmy 1500(czasami mniej lub więcej), to po cholerę mi ta super podwyżka na 1400 brutto skoro otrzymuję dużo mniejsze wynagrodzenie Z PODWYŻKĄ WYNAGRODZENIA TO NIE MA NIC WSPÓLNEGO acha a cóż takiego mamy sobie teraz zaplanować wydatki pytam jakie wydatki skoro tu nie ma co wydawać pracownikom obcina się pensje a zapycha kieszenie dyrekcji w takim razie dziękujemy serdecznie za nowe zmiany i super pomysły, ja już mam pomysł szukam nowej pracy
nic zbednego / 83.14.59.* / 2008-10-19 17:46
dokladnie przed podwyzka zarabialam wiecej niz po jej odtrzymaniu.. jak zajrzalam po wyplacie na wydruk z konta to mi rece opadly... a w tym miesiacu szykuje sie jeszcze mniejsza bo nasz sklep za cholere nie wyrobi minimalnej realizacji planu sprzedazy (kosmiczne kwoty)... a co za tym idzie dla premii sprzedazowej mowimy zgodnie "pa pa" ..
sad :( / 89.77.129.* / 2008-10-18 23:27
Nowe zasady (miedzy innymi często bezsensowne przekladanie salonu) to wg Nowej Dyrekcji sposób na zwiekszenie sprzedaży. Nowa teoria marketingu CCC: nie obsługa i klient w centrum zainteresowania ale towar i jego ułożenie.Taki narcyzm zachwycamy się ułożeniem salonu, a reszta jest nieważna. Ludzie: czy to klienci czy też pracownicy są dodatkiem, najważniejszy jest TOWAR - szczególnie syntetyk. A tak naprawdę nowe wytyczne są przeciwieństwem polityki jaką prowadził wcześniejszy Dyrektor. Szkoda, wielka szkoda że tamten wysiłek nie został doceniony i potraktowny jako dobry fundament do budowania jeszcze silniejszej firmy. :((
sisi / 91.94.98.* / 2008-10-18 23:23
sama nie wiem gdzie coś stoi..przychodzę do pracy ,pytam klienta-gdzie stał ten but??? aż głupio mi samej:(((((
zawiedziona / 85.89.190.* / 2008-10-19 21:12
słuszna prawda - ma to samo.
A według zasad marketingowych to wydaje mi sie, ze najtańsza marka powinna stać w końcu salonu, nie musi być szczególnie wyeksponowana - klient i tak znajdzie najtańszy produkt. Hej marketingowcy - obudzcie się. Przód salonu tak jak było buty drogie i skórzane.
Westa / 83.30.159.* / 2008-10-18 23:32
Dokładnie,pracowałam kiedyś na 700-metrowym sklepie i nie miałam najmniejszego problemu ze znalezieniem wskazanego buta,w tej chwili "gubię się" w towarze na 300 metrach.I tak jak mówisz -przeważnie to ja pytam klientki "a gdzie ten but stał?"
To głupie,ale tak właśnie jest po tych ciągle nowych instrukcjach.
Pozdrawiam wszystkich pracowników,tych byłych i tych bardziej wytrwałych.
hhmm / 83.2.8.* / 2008-10-21 16:04
fgjhlgjkl
violletta / 78.8.71.* / 2008-10-21 15:57
trzeba tez powiedziec ze kierownicy tez nie szanuja ludzi, wszystkiego sie czepiaja, a sami kadna buty np. taki "BIMBO"
pozdrawiamr
xxl / 217.76.116.* / 2008-10-18 22:52
przecież to jest sprzeczne z zasadami marketingu
Ja np. kilka razy wszedłem do salonu i obglądnołem sobie buty chciałem kupić na drugi dzień a tu dupa bo butów niebyło
Okazalo się że byly ale w zupełnie innym miejscu.
Przecież powinno sie klientów przyzwyczajać do ustawienia sklepu, bo i tak łatwiej wam się pracuje ponieważ klienci stają się samodzielni i klientom łatwiej coś obgladnąć.
A chcialem coś zapytać pracownika a on z pudlami jeździł po calym sklepie i nie bardzo wiedział gdzie były moje wymarzone buty.
jennifer@@@ / 89.108.217.* / 2008-10-18 23:02
dokladnie to mamy na codzien same sie juz gubimy gdzie co stoi a jezcze jedno zeby w okresie jesiennym nie bylo kaloszy. po co je reklamuja????/
xxl / 217.76.116.* / 2008-10-18 22:48
nie jestem pracownikiem tylko klientem i moja żona pracuje u was w firmie.
Ale chciałem się dowiedzieć?
Po cholere wy ciągle przestawiacie sklep
jenifer@@@ / 89.108.217.* / 2008-10-18 22:58
pewnie po to zebysmy mieli co robic. bo jak sie obsluguje klientow to kier.uwaza ze stoimy i nic nie robimy.uwielbiam obslugiwac klientow szkoda ze tak malo mamy na to czasu.a dzis znowu puste kartony:( lubilam bardzo ta prace a teraz jestem zalamana zadnej motywacji do pracy nie chce myslec o kolejnej wyplacie
limonka30 / 2008-10-18 21:53
Sluchajcie w ilu sklepach i ilu pracownikow zostalo zwolnionych przez firme?czy to nie sa aby zwolnienia grupowe.?
pracownik ccc / 194.126.165.* / 2008-10-18 22:17
popieram, co was obchodzi co robi regionalna na zapleczu , może wypić nawet 100 kaw ,ale prace swoją zrobi ,jesli by tak było źle to rozlicza ją jej przełożony .Ty za nią pracy nie wykonasz ,więc nie piszcie takich głupot pilnujcie własnej du..y a nie czyjes . jak wam źle to czemu sie nie zwolnicie ,albo jak przyjedzie regionalna to nie stawiajcie kawy , tylko powiedz jej co ci sie nie podoba .Pracuje tyle lat ale takiej obłudy to jeszcze nie było .
nikt taki / 87.96.124.* / 2008-10-18 20:04
Mnie też nie podobają się obrzydliwe komentarze na temat regionalnych-chodzi mi o ich prywatne sprawy...Co was to obchodzi do cholery z kim sypiają!!! Jeśli macie jakieś uwagi co do ich pracy-to piszcie w tej sprawie do prezesa.Rozumiem rozgoryczenie jakie ostatnio się pojawia wśrod większości pracowników,ale takie chamskie komentarze "kto z kim" i kiedy sa nie na miejscu.
mat01 / 85.14.123.* / 2008-10-18 22:59
Wdaje mi się,że chyba w tym całym zamieszaniu zaponmieliśmy tak naprawdę o co walczymy,wyciągacie jakieś brudy a tak maprawdę trzeba za dupę brać tych co siedzą na górze a nie oczerniać regionalne i kierowniczki czy ktoś zna na tyle dobrze te osoby że pozwala sobie na takie żeczy .....myślę że nie, wiele z nich są fajnymi i wartościowymi ludźmi .
bozena_radlin / 2008-10-19 21:42
dokładnie,tu nie chodzi o oczernianie ludzi,ja mam wspaniałe kierownictwo i regionalna też jest ok.mamy za dużo zadań do wykonania a zapomina się o klijencie,przecież to z niego jest kasa
jeszcze wierząca / 213.158.196.* / 2008-10-18 22:40
Bardzo podoba mi się Twoja wypowiedź.Zgadzam sie z nią.Niesmacznie się czyta wypowiedzi związane z życiem prywatnym.To nie nasza sprawa.Natomiast wszystkie sprawy dotyczące spraw zawodowych ,utrudnień ,stresów,trudności w ostatnich czasach jak najbardziej opisujcie.To jest forum.Nasze prawo.Ale nie rubcie tu ,,szamba,, to naprawde niesmaczne.
aga ccc / 83.30.213.* / 2008-10-18 20:49
popieram , praca jest pracą a życie prywatne życiem prywatnym
Niezadowolona / 79.186.158.* / 2008-10-19 21:02
Ale to nie ważne z kim sypiają tylko niech nie sypiają w godzinach pracy a inni muszą zapieprzać.
kesel / 2008-10-18 18:25
Czytam z zainteresowaniem wszystkie wypowiedzi i wniosek jest jeden: Wielkie rozczarowanie ,oburzenie i zniechęcenie wśród pracowników CCC. TYLKO CZY MAMY PRAWO KOGOKOLWIEK OCENIAĆ ? Jeśli macie odwagę pisać na forum takie oszczerstwa pod adresem niektórych swoich przełożonych to proponuję popracować nad sobą . Zadać sobie pytanie -dlaczego nie mam odwagi powiedzieć prosto w oczy, tylko anonimowo.
Praca nasza jest ciężka ,ciągłe zmiany , przekładanie , zwózki są męczące i z tym się zgadzam ,ale ubliżanie ,wyzywanie od ułomnych to lekka przesada NAFTAMAR . RADY ZACHOWAJ DLA SIEBIE, bo długo nie popracujesz w swojej 4 firmie ( trochę samokrytyki ) kolego wszechwiedzący .
pracownik CCC / 83.26.207.* / 2008-10-19 13:12
Piszemy meile do regionalnego, do dyrektorów o tym co się dzieje w naszym salonie, ale to nic nie daje!!! Zefo interwencji albo zamydlanie oczu, jak ostatni list Pana Iwańskiego. Może jak zamkniemy któregoś dnia wszystkie salony, to Prezes Miłek w końcu otworzy oczy!
CCC000 / 212.106.26.* / 2008-10-18 12:18
.."Nie prowadzimy agresywnej sprzedaży"..być może w Waszym salonie tak jest.U nas jak wchodzi regionalna to każe nam natychmiast "wchodzić" na klienta,KOMPROMITACJA!!!ludzie nie lubią nachalnych sprzedawców,i takie zachowanie ich wystrasza,nasza regionalna nie pozwala nam wchodzić w dyskusje z klientem\,przecież ludzie tego potrzebują,....a nie tylko podać buty i NARA.

W PEŁNI ZGADZAM SIĘ Z NAFTAMAREM!!!
ALE JEŻELI CHODZI O PRZERWY TO TEŻ PODPISUJE SIĘ POD "KIERO" BO DOKŁADNIE TAK JEST RÓWNIEŻ I U NAS I PEWNIE W WIĘKSZOŚCI SALONÓW.!!!!!
Koleżanka M. / 78.8.20.* / 2008-10-18 17:52
Czytam te komentarze i bierze mnie coraz większe zdumienie nad niektórymi osobami,które je piszą.Powiedźcie mi jak można wyzywać kogoś na forum,ludzie czyta to cała Polska,brak Wam po prostu kultury!Przede wszystkim brak Wam odwagi żeby sprawę zgłosić bezpośrednio do firmy,że Wasza regionalna"leci sobie w kulki".Wyzwiska w jej kierunku umacnia jej pozycje,bo stawiacie się w złym świetle.Można to przecież załatwić inaczej,a znaleźliście w sumie niegonny sposób na rozwiązanie swojego problemu.
Niektórzy z Was chwalą się fakultetami inni go za to wyśmiewają...dopóki nie bedzie między nami porozumienia nic nie zwojujemy.Jestem kierownikiem i wiem,że bez współpracy mozemy ewentualnie sobie tutaj poklikać i tak z tego nic nie będzie!A Wy najpierw piszecie o dyrekcji,potem o kierownikach regionalnych,na salonach i ich zastępcach!Nie pasuje Wam coś to zmieńcie ten stan rzeczy.Jesteśmy chyba inteligentym gatunkiem!Ja osobiście nie narzekam na swojego zastępcę,czy kierownika regionalnego.Gdyby nasza współpraca z firma układa się równie dobrze,to forum nie byłoby potrzebne!
Nikt tutaj nie pisze jacy są sprzedawcy?????Tak naprawdę znajdzie się też taki,który ma wszystko w d.... a jego iloraz inteligencji pozwala tylko na zamieszczenie obrażającego komentarza! Ludzie chcecie zmian zacznijcie od swojego salonu,regionu(chodzi tu o kierownika regionalnego) będzie Wam się pracować lepiej,a wtedy przystąpcie do zmian na skalę całego kraju!
Mało zarabiamy...to fakt,zwłaszcza sprzedawcy o nich trzeba w szczególności zadbać w tej chwili,system 8 godzinny wykańcza nasz personel i nas fizycznie,taki sposób pracy sprawdza się tylko w biurze.Możemy pracować 2/2 a dodatkowo obsadzić weekendy.
Uważam,że przywrócenie przynajmniej premii uznaniowej i systemu dwa na dwa zamknie całą sprawę!
Panie Dyrektorze proszę o tym pomyśleć przed kolejnym zebraniem.
Pozdrawiam wszystkich.
zawiedziona / 78.88.208.* / 2008-10-19 08:36
Witam!pracuje w naszej firmie, już ponad 8 lat i wiele zmian przeszłam,zgadzam się z Tobą w 100%, a w szczególności co do pracy w systemie 2/2 i premii uznaniowej.
koleżanka m / 89.228.79.* / 2008-10-18 20:57

ystem 8 godzinny wykańcza nasz personel i nas fizycznie,taki sposób pracy
sprawdza się tylko w biurze.Możemy pracować 2/2 a dodatkowo obsadzić weekendy.
Uważam,że przywrócenie przynajmniej premii uznaniowej i systemu dwa na dwa zamknie
całą sprawę!
Panie Dyrektorze proszę o tym pomyśleć przed kolejnym zebraniem.
naftamar / 2008-10-18 09:36
Hehehehe przypomnialo mi sie jak kiedys wpadla mi w rece instrukcja z CCC (Wytyczne )Obslugi KLienta, myslalem ze sie normalnie poloze ze smiechu na podlodze.
"Klientowi podajemy buta" itp Buachachacha .
Przekazcie tej swojej regionalnej ( nie wiem komu) ktora to opracowala ze klientowi to podaje sie BUT tak samo jak nie podaje sie klientowi Telewizora tylko podaje sie Telewizor.
A juz te teksty "mowa ciała", "parafraza" itp to mi normalnie rece opadły. Zero stylistyki, logiki, zielonego pojecia o sprzedazy, obsludze klienta.( i do tego uzywa zdan i wyrazow ktorych po prostu nie rozumie. W mojej firmie nawet by 5 minut nie pracowała a u was zajmuje kierownicze stanowisko, porazka. Do klienta nie podchodzi sie od razu z jakims wyznaczonym czasem. Tylko w przypadkach nawiazania kontaktu wzrokowego. Wiekszosc ludzi przychodzi poogladac towar a nie znosi nachalnych sprzedawców. Jesli widzi sie jego zapytanie w w oczach , zagubienie itp, wtedy owszem nastepuje procedura kontaktu klient - sprzedawca.
NIe rozumiem u Was braku zabezpieczen, monitoringu kamer ( koszt jakis 1000 zl na 4 kamery + DVR Rejestrator drugi tysiac na 4 kamery = lacznie koszt 2000 zl) . Naprawde nie stac waszej dyrekcji na cos takiego ?
NIe sadze.
Pracujac ponad 12 godzin , lamia ewidentnie prawo u Was. Co latwo wychwycic, napewno ochrona obiektu w ktorym jest wasz sklep spisuje codzienie wasze wejscia i wyjscia w nocy. System wasz RCP zapewne jest falszowany juz w drodze do waszego systemu kadrowo- placowego lub w ogole zapewne jest tam falszowany. Proponuje te listy w jakis sposob uzyskac od ochrony.
Sprawe naglosnijscie w mediach a to ze piszecie na tym forum to bardzo dobrze. Potencjalnie im nikt do pracy nie przyjdzie a jesli pojdzie to w mediach typu telewizja to juz kompletnie nie maja na co liczyc.
Sadzac po tej instrukcji pracuja u was jacys ludzie ułomni nie mjaacy pojecia i speyfice pracy, prawie marketingu, zarzadzaniem zasobów ludzkich. Jest z Wami . A najlepiej to wszyscy na raz wypowiedzenia walnijcie na biurka i proponuje szukac normalnej pracy. Pozdrawiam
kryska / 78.88.177.* / 2008-10-18 11:53
DO naftamar.....tak z ciekawości to gdzie ty pracujesz?i jakie masz doświadczenie pracy w CCC? bo wiesz czytając ciebie też chce mi się śmiać-nie znasz wogóle szczegółow a się wypowiadasz...........co do obsługi klienta to nie prowadzimy agresywnej sprzedaży.....nawet niekiedy czasu na śniadanie nie mamy hahahah poczytaj poprzednie posty dziewczyno.....
naftamar / 2008-10-18 15:30
NIe jestem kobietą. A doswiadczenie w handlu jak najbardziej mam pracujac w 4 firmach na raz . Doskonale wiem czym jest zarzadzanie zasobami ludzkimi ,interpretacja danych , badanie zachowań klientów , systemy CRM , wymiana i standaryzacja danych , systemy jakosci ISO , co to jest motywacja pracowników , w jakis sposób projektuje się i powinno ukladac towar jaki jest obrót , gospodarke magazynową i wszelkie z tym zwiazane dokumenty , znam przepisy prawne i mam porównanie jak to powinno wyglądac.
A tak a propos skoro nie wiem nic o CCC to skad mialem w rekach ta instrukcje ? Wasze wewnetrzne procedury sa do wgladu dla kazdej osoby z ulicy ? A moze przypadkiem sie o nią potknalem jak kupowalem buty i mi sie ją przypadkowo przeczytało ? A moze po prostu sam tak odczulem jako klient ?A kwestia wypowiedzi dotyczyla dokladnie tej procedury , nawiazalem wypowiedz tylko do niej , nic dodac nic ująć.
N.M. / 83.9.51.* / 2008-10-18 23:01
swietna wypowiedz pozdrawiam:)
kesel / 2008-10-18 17:58
Skoro jesteś takim znawcą i mam wrażenie samochwałą na tematy szkoleń to powinieneś wiedzieć ,że nie ocenia się ludzi i nie obraża.Co z Twoją asertywnością?
Pomysł z rzuceniem podania masz zapewne przećwiczony , skoro pracujesz w 4 firmie.
naftamar / 2008-10-19 04:24
ja chyba snie , ja pracuje w 4 firmach na raz a nie w 4 firmie , to lekka roznica , ...i nie obrazam ludzi tylko oceniam jedno pismo, a moze ty wlasnie jestes ta osoba ktora to wyplodzila i tu jest pies pogrzebany , jesli tak to wielkie przepraszam za twórczosc i bardzo blyskotliwe ruszenie grzechotką w mózgu ale w koncu ci za to płacą a moze to twoja znajoma ?
kryska / 78.88.177.* / 2008-10-18 16:19
no złośliowość twoja nie zna granic .....ale to nic... ja napisałam ,że nie znasz szczegółow a nie, że nic nie wiesz o CCC a to jest róznica.........nie wnikam też skąd miałeś te procedury-nie interesuje mnie to .Uważam też ,że nie na miejscu jest afiszowanie się kto ile wie ...ile fakultetów skończył...temat tu raczej jest inny-PRACOWNICY CCC .Także kolego miło było......
naftamar / 2008-10-19 04:25
a z tobą to juz mi sie nie chce rozmawiac
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy