CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
Zniesmaczona / 95.171.96.* / 2013-06-04 17:52
Mój chłopak kupił sobie w CCC w Focusie buty za 90 zeta i po równych dwóch miesiącach przy jednym z nich odkleiła się prawie cała podeszwa, bo tylko raz dostała wody z deszczu. Paranoja. Zaniósł na reklamację, kazali mu czekać dwa tygodnie po czym nie uwzględnili reklamacji. Stwierdzili, że "wszelkie uszkodzenia są wynikiem niewłaściwej konserwacji obuwia i wielokrotnych przemoczeń" oraz "niezaprzestanie użytkowania w momencie pojawienia się pierwszych oznak rozklejenia doprowadziło do stanu odklejenia", a także "sprzedawca jak i producent nie ponoszą odpowiedzialności". Czyli wychodzi na to, że jeśli już się kupi tam buty to trzeba je postawić na półce w ramce i w nich nie chodzić. I oczywiście oni wiedzą lepiej ile razy się przemoczyło buty. Kto w takim wypadku ponosi odpowiedzialność? Klient, który został zrobiony nie powiem w co, bo sprzedali mu badziew za taką kasę?? Lepiej to zostawić bez komenarza. I dodam jeszcze, że w niemarkowych butach z pchliego targu za 50 zł przechodził całą zimę i dały radę, a one to dopiero były moczone. Jaki z tego morał? Nie kupujcie "butów" w tym szajsowatym sklepie.
lubieccc / 87.204.251.* / 2013-05-31 20:24
Do wszystkich pracowników CCC :)
Podoba mi się pewien utwór w którym kobieta krzyczy "hello? anybody out there?" Jest tylko jedna taka piosenka. Bardzo proszę o tytuł i wykonawcę tych, którzy wiedzą. Gonia
kitada jones / 79.190.86.* / 2013-07-02 13:03
jason walker
ccc* / 81.190.100.* / 2013-06-04 23:14
MK1 :)
lubieccc / 87.204.251.* / 2013-06-05 12:13
To niestety nie jest ten utwór :(
ccc* / 81.190.100.* / 2013-06-05 20:13
mimo tego polecam ten posłuchac :)
ccc* / 81.190.100.* / 2013-06-05 20:12
mimo tego polecam ten posłuchac :)
lubie ccc / 87.204.251.* / 2013-07-11 09:37
Posłuchałam raz i teraz słucham non stop :P
ccc* / 81.190.85.* / 2013-07-11 13:34
super :) pozdrawiam
KUKULUKU / 77.254.178.* / 2013-05-28 22:06
Kupiłam buty dla dziewczynki za 39zł. Następnego dnia zapięcie na rzep oderwało się, a drugie naderwało. Pomimo, że reklamacja została rozpatrzona pisemnie przez pracownika sklepu! w dniu jej zgłoszenia, odpowiedź oczywiści negatywną otrzymałam po 14 dniach (termin na odwołanie był 14 dni). Rzeczoznawca obuwniczy poinformował mnie, że takie sytuacje są nagminne w przypadku sieci CCC. KOSZMAR.
GOŚĆ634 / 195.24.249.* / 2013-05-24 23:56
NARZEKAJĄ TYLKO CI CO BUTY CHCĄ WYMIENIAĆ CO SEZON ALE TAK SIĘ NIE DA
TE SAME MORDY PRZYCHODZĄ WYMIENIAĆ BUTY A POTEM WYPISUJĄ BZDURY NA FORUM JAK MAJĄ NIEZASADNĄ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / 95.160.184.* / 2013-06-26 20:23
BZDURY DZIŚ ODEBRAŁEM BUTY KUPIŁEM JE W GRUDNIU NA ZIMĘ SZEŚĆ NAPRAW KAŻDA 1 MIESIĄC DOBRZE ŻE MIAŁEM NA KOLEJNĄ PARĘ BO ZIMĘ BYM SPĘDZIŁ W DOMU TAK PANI /PANIE KIEROWNIK ZŁODZIEJSKIEGO CCC TAK OKRADACIE LUDZI A TE MORDY TO SĄ Z DRUGIEJ STRONY LADY
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! / 95.160.184.* / 2013-06-26 20:22
BZDURY DZIŚ ODEBRAŁEM BUTY KUPIŁEM JE W GRUDNIU NA ZIMĘ SZEŚĆ NAPRAW KAŻDA 1 MIESIĄC DOBRZE ŻE MIAŁEM NA KOLEJNĄ PARĘ BO ZIMĘ BYM SPĘDZIŁ W DOMU TAK PANI /PANIE KIEROWNIK ZŁODZIEJSKIEGO CCC TAK OKRADACIE LUDZI A TE MORDY TO SĄ Z DRUGIEJ STRONY LADY
oszuk@na / 83.8.32.* / 2013-06-26 22:12
tak, pracownicy to są tam jak za karę!
Miny też maja super, a o prędkości obsługiwania przy kasie to nawet nie wspomnę.
ale w sumie to się nie dziwie też nie chciałabym reprezentować swoim wizerunkiem takiego chłamu!
magda1982 / 109.243.146.* / 2013-06-14 09:07
Słuchaj "mordo" do sza
jasu (w którym zapewne pracujesz)trafił mój mąż (chodź szczerze odradzałam)kupił buty ,które w jego mniemaniu miały mu służyć przynajmniej dwa sezony. Wytrzymały 4 mies. Oczywiście reklamacje zostały odrzucone. Nigdy tam nie wrócimy szkoda kasy,nerwów.Co myślę o pracownikach ccc - PRL , co myślę o obuwiu CRL.
weż coś na uspokojenie / 188.33.121.* / 2013-06-14 22:13
Są takie ziołowe tabletki uspakające Psze Pani..... :D
caga / 83.29.44.* / 2013-05-23 12:36
Witam chcialam wszystkich ostrzec że firma ta nie uwzględnia reklamacji rozklejenia butów-przerobiłam dwa takie przypadki na sobie a po rozmowach ze znajomymi okazało się że ich rekalamacje w CCC też nie zostały rozpatrzone!!! Proszę UWAŻAĆ chyba że kupuje się buty na jedno wyjście!!!Reklamacja do 2 lat to totalna bzdura!!!
klient233 / 83.27.102.* / 2013-05-24 19:26
Mi tam uwzględnili. I to kilka razy
gtrdtrdr4ere / 37.190.192.* / 2013-05-22 01:32
i tak kierownik bolek jest naj naj lepszy
en gie dwa sra tata / 86.111.108.* / 2013-07-13 16:30
Ha ha ha :D kierownik Bolek??? To dopiero koleś :D Bolo niezły kolo :D sra we wlasne gniazdo, próbuje siać terror, a i tak wszyscy za jego plecami sie z niego smieją. Ekspedientka nie ma na czym stanąć żeby klientowi podać buty z najwyższej półki, bo na pufie jej nie wolno stawać pod żadnym pozorem. Niech taki pan Bolesław ze swoim "gigantycznym" wzrostem spróbuje dosięgnąć bez stołka najwyższego regału!!! Nie moge patrzeć na tego człowieka!!!!!!!!!!!! Tą firmą rządzą ludzie, którzy nie mają pojęcia o handlu i obsłudze klienta! Klient kupuje klapki a ja musze mu zaproponować paste do butow, albo moze sznurowadła, albo łyżke do butow!!! No smiechu warte, paranoja!!! Ekspedientki mają obowiązek robienia z siebie idiotek przed klientami! Taka to jest firma proszę Panstwa!!!!!! O reklamacjach juz nie wspomne kto je rozpatruje. Drodzy klienci: żebyście tylko wiedzieli co Wy kupujecie ... ręce opadają!
Długodystansowiec / 89.78.176.* / 2013-05-23 12:21
Ty jesteś Bolek!
melko / 84.10.183.* / 2013-05-20 12:46
Myślę,że powinniśmy w końcu rządać podwyżek !
szkoooooda / 83.22.11.* / 2013-05-20 09:07
A moze by tak ''kochana'' nasza dyrekcja bardziej przyjrzala sie pracy kierownika sklepu - niestety ale coraz wiecej osob wykorzystuje prace swoich podwladnych - co to ma byc- praca za kierownika placa za sprzedawce - opinia reklamacji, tworzenie harmonogramow, tus'y i inne a to ze druki naszych ''paskow'' widzi i drukuje nie tylko kierownik to juz z pewnoscia przesada! A nawet czesto zdarza sie ze ktos odwala prace za kierownika a wyslanym meilu ma sie podpisac jako kierownik - co to ma byc!!! Rece opadaja - a niestety czasem odmowa zle sie konczy - kto ci uwierzy! A praca czasem nawet fajna i ekipa ok tylko ... czasem wystarczy jedna taka/taki i juz sie nie chce do pracy chodzic: (
asdfgh971 / 62.61.35.* / 2013-05-22 15:12
dobrze że w ogóle dostajecie paski od wypłaty bo ja swojego nie widziałam chyba z rok ;]
Długodystansowiec / 89.78.176.* / 2013-05-21 08:32
Drogi Sprzedawco, zamień się z kierownikiem i zobaczymy, jak będziesz śpiewał.
asdfgh971 / 62.61.35.* / 2013-05-23 13:58
kierownik sam sobie winien, sam chciał awansować ;]

każdy powinien wykonywać SAM SWOJE obowiązki
jupiju / 178.219.125.* / 2013-05-21 21:25
A może zmień pracę !!!!
handlowiec z zamiłowania / 89.75.90.* / 2013-05-11 09:38
do tomaszknapik
Chłopie czuć Cię nowobogackim snobem i lewusem....., wspinającym się na nie swoich osiągnięciach....
nieeee / 31.175.132.* / 2013-05-14 22:21
Nie! To od Ciebie czuć ten smród pożal się Boże handlowcu!!!
Z powrotem na salę sprzedaży, to się nauczysz szacunku dla ludzi bez względu na to jaką pracę wykonują! Sama się lepiej doszkol z savoir vivr-u specjalistko od pomiatania ludźmi!!!!
676 / 188.137.90.* / 2013-05-10 22:04
może by tak zrobić strajk... i domagać się podwyżki.
Roboty za 2-ch,a wypłaty... masakra
QWESQDWE / 95.160.184.* / 2013-06-26 20:28
A MOŻE BY TAK LUDZI PRZESTAĆ OSZUKIWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!
tomaszknapik / 2013-05-10 21:49
Witam,
handlowiec z zamiłowania pracuje 13 lat u jednego pracodawcy - gratulacje - chyba się Pani juz wypaliła, bo frustracje "czuć" z daleka. Proszę napisać, w jakiej firmie szkoli Pani tych pracowników, bo chętnie sprawdzę profesjonalizm Pani szkoleń i tak zachwalanego doświadczenia handlowego.
Pozdrawiam,
NIE NADGORLIWY / 95.160.184.* / 2013-06-26 20:34
JUNACY ZA PRL-U TAK NAZYWANO TAKICH PRACUSIÓW JAK TY PRACOWALI WYRABIALI PO 300% NORMY I WYSTARCZAŁO IM TYLKO CHLEB I CZARNA KAWA
tomaszknapik / 2013-05-10 21:31
A ja lubię robić zakupy w CCC i nie mam zastrzeżen do obslugi:):):)
QSWDEFEFRGRT / 95.160.184.* / 2013-06-26 21:00
kupione buty nosisz pewnie w plecaku to długo je ponosisz no chyba że zgłupiejesz i założysz na stopy to wtedy się rozczarujesz i wtedy powiesz co mnie k...a podkusiło żeby kupić buty w tym j.....m CCC
QSWDEFEFRGRT / 95.160.184.* / 2013-06-26 21:00
kupione buty nosisz pewnie w plecaku to długo je ponosisz no chyba że zgłupiejesz i założysz na stopy to wtedy się rozczarujesz i wtedy powiesz co mnie k...a podkusiło żeby kupić buty w tym j.....m CCC
jupiju / 178.219.125.* / 2013-05-13 22:07
Handlowiec hehe,który większość czasu spędza w aucie i zbiera zamówienia o ile je zbierze ? nie mając do czynienia z klientami więc o czym ta gadka...,wszyscy wiemy jak pracują tak zw. handlowcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cicha77 / 78.8.242.* / 2013-05-15 11:57
I jestem pewna, że właśnie tacy "handlowcy z zamiłowania" zostawiają bajzel jak wpadną w półki inblu i basano!
Handlowiec z zamiłowania / 89.75.90.* / 2013-05-09 20:34
Witam.



Mam ogromną nadzieję, że ta wiadomość dotrze do właściciela firmy.



W dniu wczorajszym , w godzinach popołudniowych udałam sie do Pana sklepu CCC w Lesznie- Galeria Leszno, aby kupić obuwie na sezon letni dla dwójki swoich dzieci i dla siebie. Jako, że sklep mieści sie w galerii handlowej- różne zakupy przy jednej okazji, a mój trzyletni syn jest bardzo żywym dzieckiem więc wożę go w wózku, po części zakupów wjechałam wózkiem na pietro i udałam sie do Pańskiego sklepu.

Ku mojemu zdziwieniu przwitała mnie ekspedientka ("smarkula, może zaraz po szkole, która ewidentnie nie posiada wykształcenia handlowego- może eksternistyczne...."), która wskazującym palcem, skierowanym w podłogę, ruchem mówiącym:" zanieczyściłaś mi podłogę" wygoniła mnie ze sklepu... Jako dopełnienie, dodała: "z tym...., tutaj....- NIE!!!"

Po czym podziękowałam i wyszłam...- do sklepu Deichamann (dokładnie naprzeciwko!!!)

Dokonałam zakupu 3 par butów....



Przyznam, że jestem niezmiernie zdegustowana... Jestem handlowcem od 15 lat, ponad 13 lat u jednego pracodawcy, pokonując kolejne szczeble kariery. Dziś zajmuje się szkoleniem pracowników, funkcjonujących na stoiskach tradycyjnych, gdzie kontakt z klientem jest podstawą. Dziś klienci są coraz bardziej świadomi i wymagający....., konkurencja nie śpi....

Bardzo mnie kusi, by zadać to pytanie:" Panie Dariuszu, kto Panu zatrudnia pracowników?"



To już nie te czasy, kiedy do handlu zatrudnia się osoby, które nie nadają sie nigdzie indziej.

Przepracowałam za ladą ponad 11 lat, nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby w stosunku do klienta postapić w taki sposób. Wynika to zwyczajnie z kultury osobistej człowieka i sposobu w jaki kierownik danej placówki ja prowadzi, nadzoruje pracę swoich ludzi. Najbardziej dołujący jest fakt, że przełożona niskiej (ok 160cm wzrostu) blondynki z wlosami do ramion, o imieniu na literę "K", pani Marta, niestety nie reprezentuje sobą innego poziomu kultury i wiedzy na temat obowiazujących w handlu standardów, niż jej podwładna...



Nie usłyszałam jednego, prostego słowa, które nie boli- przepraszam....



Zdaję sobie sprawę, że pewne decyzje wydawane są z pozycji siedziby firmy,centrali, zarządu..... , może ktoś z Państwa wpadł na tak beznadziejny pomysł- trudno! Jednak w tej sytuacji należałoby podejść i grzecznie poinformować, że firma wprowadziła zakaz i jako personel mamy prośbę, aby wózek zostawić na zewnątrz...



Z przykrością muszę przyznać, że ten sam problem ma Pan w "BOTI" w Lesznie przy markecie Kaufland.

Wszystko jest kwestią źle dobranego personelu! "BOTI" przy TESCO w Lesznie- obsługa rewelacyjna. Dziewczyny uśmiechnięte, kontaktowe, miłe....

Panie Dariuszu- kluczem do sukcesu są handlowcy z zamiłowania, a nie ofiary losu i dyskotekowego kaca...



Pozdrawiam

Handlowiec z zamiłowania
do Pekinu żale wylewć,wasze pieniądze juz tam sa / 78.8.77.* / 2013-05-16 20:53
obraziłas sie na jeden sklep z chinskimi śmierdobutami i poszłaś do drugiego takze z chińskimi smierdobutami...ot Polka pożal sie Boże i jeszcze dumna ze rozkłada swój kraj na łopatki i jeszcze sie truje wraz z dziecmi ku chwale własnej durnoty
ccc-> / 31.0.78.* / 2013-05-15 21:47
To już nie te czasy-gdzie zatrudnia się osoby które nie nadają się do niczego??ja uważam,że to już nie te czasy-gdzie mawiało się :"nasz klient-nasz pan.." Ten "pan" -klient zrobił się tak chamski,że w pale się nie mieści!! Wydaje mu się że wolno mu wszystko ! Drogie Panie ..! nie zostawiajcie takiego chlewu po sobie na litość boską !!Zużyte stopki wyrzuca się do kosza-a nie zostawia na pufach lub w pudełku z butami-cholerne flejtuchy!!! Szanujce chociaż trochę pracę innych.Robicie na sklepach taki syf-aż wstyd.Potem macie pretensje że nie można nic znależć! Trochę kultury i szacunku !!
Diego Loupen / 89.74.104.* / 2013-05-10 21:15
Bardzo sfrustrowany handlowiec z zamiłowania jak widać. Można zrozumieć, że ma Pani pewne wymagania co do obsługi, sam mam wiele gdy jestem obsługiwany. Tylko na Boga powinna Pani chyba zrozumieć, i jako handlowiec z doświadczeniem wiedzieć, że z wózkami się do sklepów nie wchodzi i nie każde Pani życzenie zostanie spełnione. Takie są procedury i koniec. Doprawia Pani filozofię na potrzeby zaspokojenia swojego urażonego ego, pisze Pani donosy, obrażając zresztą przy okazji. "ofiary losu i dyskotekowego kaca" - gratulacje. Niesamowite, że na forach słychać najczęściej tylko oszołomionych wiecznie urażonych, nie słychać zaś tych, którzy są zadowoleni. Zazwyczaj mam "gdzieś" papkę skarg i zażaleń internetowych, ale teraz musiałem napisać. Niech Pani najpierw polubi samą siebie, potem proszę chodzić na zakupy, może uda się choć raz przejść przez centrum handlowe nie węsząc wokół możliwości podniesienia sobie poczucia wartości.
gala11 / 83.22.129.* / 2013-05-24 14:16
To prawda,że klienci są różni ale rzadko piszą ci zadowoleni.Bardzo często dziękują za pomoc,chwalą.Niestety wielu jest takich,którzy widzą wady personelu a swoich nie:te stopki wpychane za pufy lub wciskane w rękę sprzedawcy z pyt.:co z tym zrobić?",cieknące lody i kawa z MC Donalda lejaca się po podłodze itd.Niektórzy znają słowo przepraszam ale większość NIE.A potem pytania klientów:czemu obuwie ma plamy i jest na sklepie A KTO TO ROBI?znikły niestety naklejki z zakazem wchodzenia z jedzeniem,a jak ktoś zwraca uwagę to wręcz zdziwko NIE ma zakazu.Może więc dać więcej uprawnień pod tym względem personelowi?naklejki?
sdefrgt / 95.160.184.* / 2013-06-26 20:53
nie odwracaj uwagi od tego że ludzi oszukujecie a nawiązując do tematu to jestem pewien że też jesteś klientem i też potrafisz na ten czy inny sposób ludziom życie umilić ,także nie pisz o głupich lodach i nie rób z siebie meczennicy
dzięki / 31.175.132.* / 2013-05-14 22:16
Dzięki Boże że jeszcze istnieją wyrozumiali ludzie na tym świecie, pozdrawiam Diego Loupena
Klientka / 83.13.230.* / 2013-05-10 08:42
Pięknie to Pani opisała, rzeczowo. Pozdrawiam.
fdd / 83.29.217.* / 2013-05-09 19:34
Tu masz rację buty na magazynie są przerabiane i trafiają do sklepów.Kozaki zimowe są najbardziej zapleśniałe i na magazynie się je czyści zwykłą szczotką oraz silikonem i przepakowuję się je do pudełka daję się świeży papiery i takie buty przerobione i przepakowane idą na sklep.
I jak kupuję się buty to trzeba zwracać uwagę na ozdoby bo nie są takie same bardzo często.
wff / 83.10.13.* / 2013-05-03 00:05
Do dyrektora Szymczaka w Polkowicach ccc
sylwester.szymczak@ccc.eu
Numer telefonu -768458418
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy