CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
spikod / 188.33.180.* / 2010-09-03 11:55
Gdzie najlepiej wziąć kredyt na akcje?

http://kredyt-na-akcje.blogspot.com
była pracownica / 178.36.125.* / 2010-09-03 11:45
czy ktoś z "góry" weźmie się za regionalnych, którzy molestują pracownice???
LOOJZA / 83.3.163.* / 2010-09-05 12:47
A może by tak w końcu się zebrać i do sądu pracy na tych skur...???!
niezadowolony klijent. / 178.235.84.* / 2010-09-02 19:08
czy to prawda że u was w firmie zatrudniają na kierownicze stanowiska po zawodowej szkole?
WYKSZTAŁCONA / 87.205.143.* / 2010-09-03 23:22
TO WSTYD ALE DUŻO KIEROWNICZEK POSIADA TYLKO WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, NIESTETY!
kinga bąk / 109.243.156.* / 2010-09-07 22:37
Ten wpis świadczy o tobie myślisz, że jak ktoś nie ma wyższego wykształcenia to się nie nadaje?
To jesteś w błędzie nie każdy ma szanse na studia są różne syt.losowe które na to
nie pozwalają.
Nie każdemu pomogą rodzice.
Zastanów się nad sobą i nad twoim podejściem bo nie jedna osoba po studiach nie dała by sobie rady z prowadzeniem sklepu.
sen na jawie / 79.186.52.* / 2010-09-04 13:46
albo podstawówkę :D
konkretna / 89.239.75.* / 2010-09-04 18:08
tylko ze takie kierowniczki więcej robią niż te które mają wyzszą szkołe
dfgl;;;;;;;;; / 87.205.137.* / 2010-09-04 22:28
Życzyłabym sobie i wszystkim aby tak było. NIE ROBIĄ NIC,ciągle słysze, że im nie wolno nic robić. I ten ciągły strach ze z takim wykształceniem cieniutko bedzie znależć prace, bo by ich tu juz nie było.nawet nie potrafią podjąć właściwego dialogu z klientem. to wstyd dla firmy. w koncu powinny byc wizytówką.
boti wielkopolska / 83.20.145.* / 2010-09-05 22:03
Wiesz trochę bolą mnie te słowa, ponieważ jestem osobą właśnie po zawodówce. Nie rwałam się na stanowisko kierownicze, regionalny sam zdecydował i mam nadzieje, że tej decyzji jak na razie nie żałuje :). Pracuję tak samo jak moje dziewczyny, a nawet może trochę więcej i jest mi z tym dobrze.
Wcale nie żałuję, że jestem dziewczyną po zawodówce bo niektóre z nich maja więcej kultury w sobie niż te(niektóre) z wyższym wykształceniem.
Rada: Zanim coś napiszecie zastanówcie się dobrze!!!
kasia linik / 109.243.156.* / 2010-09-07 22:24
ja nie wiem po co się przejmować tymi wpisami.
Są osoby które uważają , że osoby po zawodówce są mniej kompetentne na stanowisko kierownika ale to nie jest Prawda . Uważam , że powinny się wstydzić osoby które tak uważają. Ja skończyłam liceum ponieważ nie byłam wstanie podjąć dalszej nauki i nie
uważam żeby kierowniczki nie potrafiły porozmawiać z klientem.
A nawet są bardziej ambitne od tych po studiach.
A więc nie wiem dlaczego obrażasz osoby po szkole zawodowej.
Czy myślisz , że jak jesteś po Studiach to jesteś lepsza od nas to się mylisz wychodzi twoje chamstwo i nieposzanowanie innych ale to się z domu niestety wynosi.

Pozdrawiam
mła / 79.175.214.* / 2010-09-05 22:39
Jak to mówią: "nie pomogą doktoraty, kiedy człowiek chamowaty" ;). Więc nie ma się co przejmować :). Jest wiele 'PAŃ' które mają ukończone studia a kultury nie mają za grosz ;). Wychowanie się z domu wynosi przede wszystkim i zaradność w każdej sytuacji również więc... po co się denerwować niepotrzebnie :)
marlatola / 188.146.235.* / 2010-08-31 23:58
Widzę że więcej tu takich komentarzy zniesmaczonych obsługą klientów, dlatego powtórzę mój komentarz by był dla Państwa bardziej widoczny:

Hah bo jakby szanowna Pani nie wiedziała to uświadomię. Priorytetem w tej pracy
są dobrze ułożone pudełka a nie obsługa klienta. Klienci są winni temu że musimy
sklep po nich układać po godzinach za które nikt nie płaci. Chore ale prawdziwe.
Regionalna jak przyjedzie to nie pyta o utarg tylko znajduje źle ułożone
pudełka. I to nie wina pracowników że tak klientów traktują tylko firmy w której
pracują. Boti i CCC to przykład sklepów, w których klient nie jest
najważniejszy, ale wygląd sklepu. Ot co. A Pani radzę następnym razem nie
przeszkadzać dziewczynom, bo się z układaniem nie wyrobią i będą musiały zostać
po pracy. Polecam za to pooglądanie prosto i we właściwej kolejności ułożonych
pudełek niczym w muzeum jakimś. Pozdrawiam serdecznie.
000099999 / 91.150.140.* / 2010-09-01 12:32
Tą swoją premią to niech firma sobie tyłek wytrze bo pogłoski o
'niej" to nic innego jak rozwścieczanie ludzi i mydlenie oczu.! po co te wasze premieeeeeee???! tylko teoria i chore obietnice!
Na każde zawołanie tyraj po nocach i od świtu a gdy nadchodzi czas oceny to nigdy nam się premia nie należy bo czynniki nie wyrobione. KPINA!!!!
W tej firmie to tylko garba się można dorobić ,a regionalna jak koń -klapy na oczach i czynniki po głowie jej się kołaczą.
POWODZENIA DROGA PANI!
To się zwolnij :) / 83.6.232.* / 2010-09-01 20:22
.
marlatola / 188.146.235.* / 2010-08-31 23:39
Hah a jak dla mnie to żeby być sprzedawcą w Boti czy tam CCC to trza tępym być na maxa! :D Dać sobą pomiatać i ciorać we wszystkie strony. I tyle. Nikt normalny nie pracuje tam dłużej niż pół roku, albo przynajmniej pracuje szukając innej roboty. Dla całej reszty rispekt za skłonności masochistyczne :D
czarno na białym:) / 87.105.99.* / 2010-09-01 10:41
No inteligencja się odezwała,jak takich tłumoków mamy w Polsce to nic dziwnego,że Nasze Państwo spada na psy skoro polak polaka nie szanuje szydząc z pracy jaką wykonuje żeby nie musiał kraść albo zbierać puszek po śmietnikach.Doczekaliśmy się miłości braterskiej o jakiej świat nie słyszał!Ciesz się dzieciaku ze swoich "sukcesów"zawodowych i pozwól innym pracować i obyś zdobył(a)takie wykształcenie jakie ma wielu z nas w tej sieci,zdziwiłabyś(łbyś)się kto Cię obsługuje!Przez Tobie podobnym co siedzą w rządzie mgr podaje Ci buty tępaku!
myk / 78.88.87.* / 2010-09-01 23:26
BRAWO

PIĘKNIE POWIEDZIANE! TYLKO TACY MOGĄ WYSTAWIAĆ TAKIE GŁUPOWATE OPINIE!
To się zwolnij :) / 83.6.232.* / 2010-09-01 20:28
Jaki "mgr", taka praca. :D
czarno na białym:) / 217.30.136.* / 2010-09-01 20:52
Domyślam się,ze ty jestes po OHAP-ie:)o ile wiesz co to takiego:)
To się zwolnij :) / 83.6.232.* / 2010-09-01 21:13
I po jakiego diabła się jątrzysz ? Nie, nie jestem po "OHAP-pie". A Ty nie jesteś magistrem. I wydaje mnie się, że nigdy nim nie zostaniesz :)
Cięta na debili... / 78.8.20.* / 2010-09-02 17:11
Nie wiedziałam,że w tej firmie zatrudniaja jasnowidzów,boli Cię,że ktoś ma racje?Skaczecie sobie do gardeł jak wygłodniałe zwierzęta.Wystarczy jak ktoś dobrze napisze to trzeba go zaatakować!
To się zwolnij :) / 83.6.240.* / 2010-09-02 18:38
Ad, 1
Nie mam z tą firmą nic wspólnego.To, że magister z "czarno na białym:) " taki, jak z koziej dupy organki, wywnioskowałem z wypowiedzi w/w
Ad. 2
Jakie "skaczecie sobie do gardeł " ? Ja tutaj zaglądam, żeby rozładować gromkim śmiechem codzienne stresy :)
Ad. 3
Dobrze napisze ???? :DDDDDDDDDDDDDDDD Zrobiliście sobie z tego forum prywatny czat ala "onet" , towarzystwo wzajemnej adoracji, więc nic dziwnego w tym, iż zaglądają tutaj ludzie tacy jak ja i robią sobie żarty z Waszych wypocin :) Pojęcia nie mam, co bardziej Was boli:
- czy fakt, że w miejscu pracy trzeba pracować
- czy też fakt, że Wasi pracodawcy zarabiają więcej niż Wy ( a to jest przecież naturalne )
Podsumowując - jeżeli komuś z Was nie pasuje pod jakimś względem ta praca, to ją zamieńcie na inną, lub ( ku mojej uciesze, oraz, jak sądzę, uciesze innych użytkowników tego portalu ) piszcie te bzdety nadal :))))
Pozdrawiam serdecznie, z życzeniami "weny twórczej" :)))))))
Niby nikt a jednak ktoś... / 78.8.20.* / 2010-09-02 22:31
I o co Ci wogóle chodzi?
Półgłówku popatrz na swoją wybrankę losu to dopiero się uśmiejesz!heh!
To się zwolnij :) / 83.6.246.* / 2010-09-03 06:25
Zdecyduj się, czy mam popatrzeć na swoją wybrankę, czy wybrankę losu :D Całygłówku ;)
ŚWIĘTA RACJA :D / 213.25.114.* / 2010-09-02 21:22
:DDDDDDD
To się zwolnij :) / 83.6.232.* / 2010-09-01 20:23
.
podkołdernik jadowity / 83.6.245.* / 2010-08-30 20:26
Chej dziefczyny !!!
som u was jekeś etaty, roboty szókam . z gury dzenki za namjary.
jantek szprycha / 83.238.145.* / 2010-08-30 23:41
Suuu.....a jakze panoczku!!!....ino trza kompetencyje mieć wielko,ajkiu-ze 300....no i burokow nie przyjmujo ani pastewnych ani cukrowych.Na mopie trza dobrze umieć pomykać.Mieć krzepa w rękach coby sie łod tego przerzucania pudełkow,na starośc jak u małpy nie powyciągali.Na laktopie trza sie znać-bo trza korespondencyjo co i acz słac do bossa.No i grzecznym trza dla klienteli być,ząbki proste mieć-bo uśmiechać sie trza do nich coby buciczki łod nas kupowali bo to chleb nasz powszedni.Cultiwatum Vitale (CV)...ślij na Rekrutacje NG2....i juz jezdes NASZ-:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bacha z miasta / 79.186.52.* / 2010-09-04 09:39
to jest dobre, ja to kupuje hahaha
Stała klientka / 80.48.4.* / 2010-08-29 20:06
Teraz prawie wszystko produkowane jest w Chinach , i to wiedzą wszyscy . Chodziło mi o miejsce zakupów - jeśli nie zrozumiałeś /aś aluzji , to nie komentuj .Znam dziewczyny z CCC i wiem ,że naprawdę ciężko pracują i nie zawsze mają czas na uśmiech i pomoc ,ąle to nie ich wina . Poprostu nie zawsze da się to wszystko połączyć .Trochę zrozumienia i szacunku dla ludzi .A praca w handlu ,to " ostatni kawałek chleba".
GROSZEKKKKK / 77.114.199.* / 2010-08-28 20:01
JESIEŃ PRZED NAMI ,TROSZKĘ WIĘCEJ OPTYMIZMU LUDZIE .PRACA JEST OK
dziarska swinia / 188.33.195.* / 2010-09-04 20:11
praca jest ok -jak ch** pozdrawiam
menbhgggfa / 109.243.30.* / 2010-08-28 23:10
dokładnie cieszmy sie że nie ma bassano na wyspach!!!!! tylko dlaczego te same koszulki co wyglądamy jak w workach na kartofle!
cecece / 213.238.127.* / 2010-08-29 08:53
Nie narzekaj na koszulki-te są ok...luźne przedewszystkim.
.Nie mow ,że te obcisłe,krępujące ruch były lepsze......ciężko dogodzić ,co???!!!
karrrrolkkkaaa / 109.243.56.* / 2010-09-02 10:12
jak ktoś jest gruby to może dobrze w tych wygląda ja jestem szczupła i cała moja załoga też i wyglądamy tragicznie w tych workach. Sprzedawca powinien wyglądać schludnie a nie taki rozchemłany. Oczywiście że tamte były lepsze pod tym względem że my ładnie w nich wyglądałyśmy. :) pozdrawiam
pracownik CCC / 94.75.107.* / 2010-08-28 08:43
Czy to jest pewna informacja,że to kierownik przydzielał premie półroczne swoim pracownikom? Na jakiej zasadzie to się odbywało? Np.opisywał pracownika czy w inny sposób?
Dziękuję za odpowiedź.
wuuwwwuu / 91.94.250.* / 2010-08-29 00:04
Tak.kierownik przydzielał,ale za konkretnie wykonane zadania.Nie na ładne oczy.............
Też klientka / 80.48.4.* / 2010-08-25 19:44
Salony CCC ,to sieć samoobsługowa , więc jeśli nie umie pani sama zdecydować , to mogła pani zabrać na zakupy koleżankę .A jeśli chodzi o reklamację , to na pewno składając ją liczyła pani na wymianę lub zwrot pieniędzy a że się pani przeliczyła to wypisuje pani te bzdury. Fochy proszę stroić w domu a nie w sklepie , gdzie naprawdę bardzo !!!!!!!! ciężko trzeba pracować. Wystarczy jedna taka " baba" jak pani i można być wiecznie niezadowolonym. i tak na marginesie, przyjemnie krytykować anonimowo , prawda ?
biedny emeryt / 89.228.145.* / 2010-08-27 17:35
ng2 to wielkie g.................... juz dwa lata te grosze 1600 brutto to juz biedronka ma wiecej.czy pracujesz jeden dzien czy pare lat to ta sama wypłata.az sie płakac chce
ralfraf / 2010-08-29 12:28
to idź do biedronki...skoro dostaniesz więcej
mikigls / 85.202.58.* / 2010-08-25 18:51
witam nie jestem z branży ale potrzebuję jakiegoś kontaktu z waszym przedstawicielem regionalnym na region płn-wsch byłbym wdzięczny
Dikson / 95.178.18.* / 2010-08-25 18:22
Do wszystkich pracowników ccc i boti. Jak macie problemy z pracownikami lub swoim RKS to jest bardzo szybka i skuteczna metoda zeby to zmienic.Ja tak postąpiłem i mam po problemie.Wystarczy wejsc na strone NG2 i napisać maila do działu rekrutacji.Dzałaja bardzo szybko i skutecznie,mam nowego RKS i jest o wiele lepiej.
maxxxi / 2010-09-02 18:51
powiedz co napisałeś na ile było skuteczne i co dalej

CCC

L&M / 83.27.160.* / 2010-08-24 15:47
jak czytam co tu wypisujecie to nóż mi sie w kieszeni otwiera! ciągle tylko narzekacie, ze tyra na RKS itd... jak nie pasuje to wypad!! Zwolnić się i po sprawie. a nie ględzicie jak wam źle! znajdzcie inna robote taką zeby wam odpowiadała skoro tak się męczycie w ccc. w (|) sie poprzewracało!!! do tesco na rybny wynocha!!!
mamyyyyyyyyyyyyyyyyy / 109.243.203.* / 2010-08-25 02:38
na lubelszczyźnie jest lipa z pracą jakbyś pracowała w ccc to byś wiedziała o co chodzi mój mąż ciągle pyta kiedy wrócisz z pracy a ja ciągle sklep przekładam i nikt mi za to nie płaci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
do mamyyyyyyyyyyyyyyy / 91.94.171.* / 2010-08-25 14:23
Jak to nikt ci za to nie płaci??? nie rozumiem...nie bieżesz wypłaty?Pracujesz na czarno czy co???Przecież ta praca polega właśnie na ciągłym przekładaniu i za to jest kasa.Marna-to fakt,ale można przecież zrezygnować jak się tego nie lubi...Nie wiem po co się tak męczyć ...
Morrna / 78.8.15.* / 2010-08-26 14:09
Dokładnie zgadzam się z Tobą. Po cholerę ciągle tu wypisywać jakieś bzdety i narzekać skoro można się zawinąć i olać i nie pracować skoro komuś nie pasuje to czy owo. Mam wrażenie, że czasami siedzą tu ludzie, którzy sami nie wiedzą czego chcą. A praca jak praca nie jest to szczyt ambicji ale jeśli komuś nie pasuje to niech spada i po temacie.
Zbiorą się takie ciotki plotki i wiecznie nie zadowolone z życia wypisuje p*******, może to z wami jest coś nie tak, a nie z RKS-em.
oburzona / 89.228.236.* / 2010-08-24 20:03
Jak czytam co tu pani wypisuje,to panią powinno się wysłać na rybny do tesco,bo coś mi się zdaje że jest tam pani jakimś siódmym dyrektorem,który traktuje ludzi jak zwierzęta ,bo co to za zwracanie się do pracownika wynocha.Tak może zwracać się tylko pracodawca cham albo jego przydupas.Zyczę aby spotkało panią to WYNOCHA na rybny do Tesco
elemeledutki / 83.6.244.* / 2010-08-29 21:55
zwiazki zawodowe zalozcie ;DDDD
L&M / 83.29.121.* / 2010-08-26 13:22
jestem zwykłym pracownikiem, ale w przeciwieństwie do Was szanuje to co mam. Skoro decyduje się na pracę to wykonuje to co należy do moich obowiązków i nie narzekam. Wiem trochę o rynku pracy i płacy i szczerze Ng2 a przynajmniej CCC to sklep gdzie daja torchę więcej niż najniższa krajowa. Nie robię warkoczyków na zapleczu, ani nie przyjaźnie sie z kierownikiem. Mam proste rozwiązanie na Wasze problemy...zwolnijcie się i znajdzcie sobie gdzie indziej prace skoro Wam tak źle. Nikt na siłe nikogo nie trzyma, a przez takich jak Wy atmosfera w pracy jest fatalna, aż sie odechciewa. Jesteście zwykłymi dzieciuchami, które myśla że praca to stukanie tipsami o lade a kasa leci za nic. Troche wyobrażni!
32 / 77.45.51.* / 2010-08-24 20:40
popieram!!!!!!!!!!!!!
Kasia.W. / 62.233.182.* / 2010-08-14 23:13
Witam czy ktoś wie coś na temat premi półrocznej kiedy ją otrzymamy i ile?jak jest liczona pozdrawiam serdecznie :-)))))
.................////////////////////// / 188.146.110.* / 2010-08-21 12:23
Nie polecam nikomu zakupów w sklepie ccc w Płocku
w galeri Mazowia!!!! Fatalna obsługa!!!! Panie nie potrafią
ani doradzić,ani nawet nie wiedzą gdzie konkretne buty stoją!!!!
Karygodne!!!! Kierowniczka wiecznie nie zadowolona z życia !!!!!!
Łaskę robi że przyjmie i wypisze reklamację!!!!! Powinien ktoś
wyciągnąć konsekwencję!!!! Stanowisko jednak zobowiązuje i
należy dawać pozytywny jednak przykład!!!! Nigdy więcej tam zakupów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STAŁA KLIENTKA / 80.48.4.* / 2010-08-25 19:32
Po pierwsze ta strona jest tylko dla pracowników , więc nie powinna pani na nią "wchodzić"
Po drugie , jeśli ma pani problemy rodzinne lub ze zdrowiem psychicznym , to niech pani uda się do psychologa , a nie wyładowuje pani swoje frustracje na pracownikach ccc .
Po trzecie , niech pani nigdy więcej nie przychodzi na zkupy do salonu CCC w Galerii Mazovia - targowiska i Centrum Mody Chińskiej czekają
marlatola / 188.146.235.* / 2010-08-31 23:56
Hah bo jakby szanowna Pani nie wiedziała to uświadomię. Priorytetem w tej pracy są dobrze ułożone pudełka a nie obsługa klienta. Klienci są winni temu że musimy sklep po nich układać po godzinach za które nikt nie płaci. Chore ale prawdziwe. Regionalna jak przyjedzie to nie pyta o utarg tylko znajduje źle ułożone pudełka. I to nie wina pracowników że tak klientów traktują tylko firmy w której pracują. Boti i CCC to przykład sklepów, w których klient nie jest najważniejszy, ale wygląd sklepu. Ot co. A Pani radzę następnym razem nie przeszkadzać dziewczynom, bo się z układaniem nie wyrobią i będą musiały zostać po pracy. Polecam za to pooglądanie prosto i we właściwej kolejności ułożonych pudełek niczym w muzeum jakimś. Pozdrawiam serdecznie.
nng2 / 87.205.208.* / 2010-08-26 15:40
a buty z ccc to co -może w Szwajcarii produkują ? Obsługa za to gorsza niż na wyśmiewanych targowiskach! Przekładacie i przestawiacie , ciągle jesteście zmęczone, złodziei nie upilnujecie a co dopiero doradzić klientowi ! Tylko kierowniczki ze spojrzeniem nadzorców obozowych i przyklejonym uśmiechem niekiedy wycedzą - Elu, pomóż pani ...
Cięty na debili... / 78.8.26.* / 2010-08-30 10:02
Napiszę jedno...debil(ka) z Ciebie i tyle!Znam wiele dziewczyn z CCC to równe fajne dziewczyny,które mimo natłoku pracy potrafią się uśmiechać i obsłużyć klienta.Ciężka praca była w obozach pracy za czasów wojny,w kopalniach,kamieniołomach,w ubojniach drobiu i bydła,gdzie bez względu na porę roku jest 4 stopnie.A tu Wam ciepło,za chwilę bedzie zimno,koszulki nie takie,kierownik do niczego,a o RKS nie wspomnę.My w tej sieci zarabiamy na chleb i nikt nie trzyma nas na siłę,niektórzy piszą,że nie ma pracy,więc co Wam innego pozostaje,zamknąć się i pracować,a przede wszystkim przestańcie narzekać,bo naprawdę ludzie pracują o wiele ciężej.
myk / 78.88.87.* / 2010-08-26 22:25
ELO nng2!!!!!!!!!!!

SŁUCHAJ OSOBO(BO NIE WIEM KIM JESTEŚ) ZAPEWNE PRACOWAŁAŚ W CCC, ALE CHYBA CIĘ WYWALILI, ŻE TAKIE RZECZY WYPISUJESZ. ŻAL PRZERODZIŁ SIĘ W NIENAWIŚĆ. MÓWISZ O PRACOWNIKACH, ŻE PRZEKŁADAJĄ I PRZESTAWIAJĄ -TO ICH OBOWIĄZEK I PRACA(NORMALNY CZŁOWIEK, KTÓRY WIE CO TO PRACA NIE NARZEKA), A TY IM UBLIŻASZ JAKIM PRAWEM!!!!!!!!!!??????. JEŻELI, MÓWISZ, ŻE SĄ CIĄGLE ZMĘCZENI TO NAPRAWDĘ NIE WIESZ CO TO PRACOWAĆ!!!!!!!! ZAWIEDZIONA OSOBO!!!!!!! KIEROWNIK NIE JEST OD TEGO, ABY SIĘ UŚMIECHAĆ JAK "MARIOLKA" STANOWISKO DO CZEGOŚ ZOBOWIĄZUJE.

SKOŃCZ Z TYMI WPISAMI NA FORUM I ZAJMIJ SIĘ CZYMŚ POŻYTECZNYM.

A ZAKUPY RÓB NA TARGOWISKACH.
elemeledutki / 83.24.65.* / 2010-08-26 19:41
65% to import z Chin :))))))))))
10% import z Indonezji ( o ile dobrze pamiętam )
25% krajowe.
To z wypowiedzi wiceprezesa w TVNCNBC :)
A tak ogólnie, to to jest jakiś czat frustratów ????
:))))) / 85.14.85.* / 2010-08-24 00:09
no wszystko jasne widac ze często Pani tam bywa :))bo jak czytam " kierowniczka wiecznie nie zadowolona z życia" to raczej nie opinia po jednym dniu :))) czyli należy Pani do u********** klienteli co to raz kupią buty a potem na reklamacjach się ślizgają przez cały sezon:)))
to wcale się nie dziwie tym dziewczynom :))
kkjauuttnnsjakllkdjklk / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:16
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
Theressa Menessa / 78.8.15.* / 2010-08-26 14:13
Jeśli nie odpowiada Ci pani kierownik to idź na pasaż, pogrzeb w koszach to może jakieś trzewiki sobie wybierzesz.
Ja byłam wiele razy tam na zakupach i wyobraź sobie, że nie spotkałam się z niemiłą obsługą. Następna ciotka która musi ponarzekać. A może miałaś na pieńku z panią kierownik i wypisujesz teraz te bzdety?
Stuknij się w czoło, a potem komentuj i nie łaź tam gdzie ci się nie podoba. Zawsze można na działce grządki poplewić zamiast pisać bzdury.
Włodarczyk28 / 188.33.79.* / 2010-09-01 21:51
Jest Pani w błędzie nie miałam i nie mam nic jak to pani napisała na pieńku z Panią Kierownik. Widocznie Pani tam pracuje albo to Pani jest tą panią Kierownik .
A tak poza tym nie jesteśmy na TY to proszę mnie nie obrażać a w czoło to Pani może się stuknąć.
Agnieszka Włodarczyk
Włodarczyk283698555 / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:15
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
Włodarczyk28 / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:15
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
Włodarczyk / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:15
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
obsługa / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:13
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
Corrida / 78.8.15.* / 2010-08-26 14:16
A ty się zacięłaś, czy nie znasz innych tekstów. Polecam słownik ortograficzny do poczytania przed snem!!!
oburzona / 89.228.236.* / 2010-08-23 21:19
Gdyby osoba ,która napisała opinię o obsłudze w ccc przez panie tam pracujące ,choć przez jeden dzień tam pracowała to przestałaby wydawać takie opinie.To nie jest praca to obóz pracy porównywalny do obozu koncentracyjnego sterowanego przez osoby na wysokich stanowiskach ,których można porównać do Hitlera.W jaki sposób panie tam pracujące mogą wiedzieć gdzie są jakie buty skoro każą im co drugi dzień przestawiać buty z jednego końca sklepu do drugiego.Bardzo mi przykro ale trafiliśmy na bardzo nieudolne kierownictwo tej sieci sklepów jakim jest ccc.Przecież wiadomo ,że przykład idzie z góry skoro kierownictwo jest nieudolne to jacy mają być pracownicy??????
Meeeee / 109.243.241.* / 2010-08-31 16:51
dokładnie !
nie wiem wogole czemu niektore osoby tak strasznie denerwują się złymi opiniami o swoich sklepach! po to chyba jest ta strona by ja komentowac? tak czy nie? ja rowniez pracuje w ccc łatwo nie jest ... ale przyjemniej by sie wykonywalo polecenia gdyby na salonie byla zdrowa atmosfera-i nie chodzi mi o to by kierowniczka mi w "tylek " wlazila by poprostu potraktowala mnie z szacunkiem! zreszta ... sama wiem , że klienci.. sa tez rozni... jednych moglabym z radoscia obslugiwac pol dnia... a innych to poprostu wcale :) ale niestety zawod sprzedawca... łatwy nie jest ... :)
bdjjiikama,agnieszka / 81.190.212.* / 2010-08-25 17:17
Witam
Jestem klientką Boti jestem zniesmaczona obsługą w sklepie w Leclercu to jest skandal jak tam się traktuje klienta . Pani kierownik jest nie miła opryskliwa. Nie wiem kto zatrudnił taką osobę na to stanowisko. Kiedy poprosiłam Panią o podanie rozmiaru botka to pani z łaską i wielkimi nerwami podała mi buty.
Ale już wiem , że nigdy nie odwiedzę tego sklepu.
I powiem znajomym gdzie nie powinni kupować obuwia.
Agnieszka Włodarczyk.
Czarno na białym:) / 62.87.174.* / 2010-08-26 11:30
I wszyscy wiedza o jaki sklep Boti w Leclercu chodzi,kobieto takich sklepów jest pewnie z 50 w Polsce:)
obserwator2 / 81.190.212.* / 2010-08-31 13:08
Chodziło mi o sklep w Leclercu we Wrocławiu.
Choć w marino we Wrocławiu jest tak samo Pani Kierownik w czarnych włosach ma straszną minę jakby była obrażona na cały Świat. Ja też pracuje w handlu i takie zachowanie dla mnie jest nie do pomyślenia. Nie wiem czy takie zachowanie jest spowodowane przemęczeniem czy zbyt wieloma obowiązkami ale ten widok jest straszny.
Jakby ktoś podał mi numer telefonu albo mailowy do Kierownika regionu to bym bezpośrednio do niego napisała . Albo imię i nazwisko to znajdę numer przez waszą firmę.
Pozdrawiam
Agnieszka Włodarczyk
jkfgiuefgaeliufgawleuf / 94.254.166.* / 2010-09-11 13:45
Pewnie jest PANI typem u********** klientki której nigdy dogodzić nie można dlatego tak PANI wszystko nie pasuje. Jak klient jest miły to i obsłudze jest lepiej pracować i obsługiwać klientów.A jak klienci chodzą i robią ciągle burdel jak przed momentem pracownica tam poukładała to już może sfrustrować. Popracowałaby PANI jeden dzień w tym sklepie i uciekałaby PANI gdzie pieprz rośnie pewnie. Ale z reguły tak jest że im większa dama tym mniejsza kultura.
zachwycona / 109.243.247.* / 2010-09-03 23:21
Drogie Panie każdy pisze coś niemiłego na wasze sklepy a ja bym bardzo chciała pochwalić jeden sklep który odwiedziłam.
sklep na ul Krakowskiej odwiedziłam ten sklep przez przypadek i była tak miła Pani ku mojemu zdziwieniu na plakietce miała napisane Kierownik (taka bardzo wysoka blondynka).
Jak czytam wasze wpisy to myślałam , że kierownik jest niesympatyczny oschły jednak jak obsługiwała mnie ta Pani to chciała bym powiedzieć tym co źle trafili we Wrocławiu że powinny przejechać się tam i zobaczyć jak wygląda wspaniała obsługa.
A te Panie Kierownik które nie potrafią się zachować powinny pobrać lekcje od Pani z Krakowskiej we Wrocławiu.
myk / 78.88.87.* / 2010-08-24 22:42
WIELCE OBURZONA!!!!

JA TU CZEGOŚ NIE ROZUMIEM PRACUJESZ W ZAKŁADZIE PRACY, KTÓRY CI NIE ODPOWIADA TAK?

WIĘC CO TAM ROBISZ, ALBO JESTEŚ STUDENTKĄ, KTÓRA POTRZEBUJE NA STUDIA, WIĘC IDŹ NA PROMOCJE LUB ROZNOŚ ULOTKI, A JAK JESTEŚ OSOBĄ NIEUCZĄCĄ SIĘ TO ŻABKA, NETTO ITP. NA CIEBIE CZEKA.

DLA MNIE TO JEST NIEZROZUMIAŁE CO TU WYPISUJECIE JEST WAM ŹLE TAK ,TO PRZECIEŻ WASZE ŻYCIE I WASZA KARIERA JEST W WASZYCH RĘKACH, A NIE W NG2 LUDZIE ZWALNIAJCIE SIĘ, A NAM, KTÓRZY WIEDZĄ, ŻE W KAŻDEJ PRACY TRZEBA PRACOWAĆ BĘDZIE DUŻO LEPIEJ.

PS. A Z TYM HITLEREM TO SOBIE SKARBIE ZALECIAŁAŚ, MYŚLISZ, ŻE NIC W PRACY NIE TRZEBA ROBIĆ I PRZEŁOŻONY NIE MA PRAWA ZWRÓCIĆ CI UWAGI TO SIĘ MYLISZ, ZOSTAŃ KIEROWNIKIEM ŻYCZĘ CI TEGO Z CAŁEGO SERCA, I LUDZI NIEROBÓW TAKICH JAK TY TO WTEDY POGADAMY
KIERONIK / 89.228.206.* / 2010-08-27 22:45
NIESTETY ....ALE TO WŁAŚNIE LUDZIE NIEROBY ZOSTAJĄ KIEROWNIKAMI....JEŻELI NIE PITRAFI SIĘ ZARZĄDZAĆ LUDZMI
TO PO CO SIĘ PCHAĆ NA TO STANOWISKO.....NIEUDOLNYCH KIEROWNIKÓW CZEKA NETTO LUB ŻABKA....ŻYCZĘ ABYŚ KIEDYŚ WYLĄDOWAŁA JAKO PRACOWNIK I MIAŁA TAKĄ PRZEŁOŻONĄ JAK TY.
meeeee / 109.243.241.* / 2010-08-31 16:55
zgadzam się ! :)
myk / 78.88.87.* / 2010-08-28 22:13
KIERONIKU MIŁY

TACY JAK TY NIGDY NIE ZOSTANĄ KIEROWNIKAMI, BO NIE ZNASZ NAWET ORTOGRAFII.


JEŻELI TRAFIŁEŚ NA KIEROWNIKA, KTÓRY NIE UMIE RZĄDZIĆ LUDŹMI TO PRZYKRE, ALE WIEDZ, ŻE NA STANOWISKO KIEROWNIKA GDZIE BYŚ NIE POSZEDŁ TO MUSISZ MIEĆ WIEDZĘ NAWET W NETTO, A PO DRUGIE ZOSTAŃ KIEROWNIKIEM BĘDZIESZ MIAŁ SZANSĘ SIĘ OBIJAĆ.

A CO DO PRZEŁOŻONEJ TAKIEJ JAK JA (JAK BYM NIĄ BYŁA) TO Z WIELKĄ CHĘCIĄ BYM MOGŁA Z TAKĄ PRACOWAĆ.

POZDRAWIAM
kinga 21 / 81.190.212.* / 2010-08-25 16:55
Jak tak czytam to co napisałaś to się za głowę łapię.
I ty jesteś kierownikiem?????????????
To jakaś kpina mam zbyt wiele znajomych w CCC żeby wiedzieć , że Kierownik tylko się obija. To personel za Ciebie zasuwa nie raz widziałam jak dziewczyny są zdołowane zmęczone kompletnie załamane.
Czy sugerujesz , że na 15 sklepach jakich byłam to personel się nie nadaje??????????????
Naprawdę jest nieliczna grupa Kierowników którzy nadają się na to stanowisko.
Może pora się nad tym zastanowić ??????????
myk / 78.88.87.* / 2010-08-26 22:36
KINGUSIU, KOCHANIE MOJE SŁODKIE !!!!


JAK PRACOWAŁAŚ NA 15 SKLEPACH TO CI GRATULUJĘ ROZWOJU.

TY NAPRAWDĘ NIE WIESZ CO OZNACZA FUNKCJA KIEROWNIKA JA NA PEWNO BYM JEJ NIE CHCIAŁA, ALE TY I TAK TEGO NIE ZROZUMIESZ, BO TWOIM ZDANIEM KIEROWNIK, KTÓRY CHODZI PO SALONIE TO TYLKO PO TO BY STRASZYĆ PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW.

POWODZENIA W ŻYCIU
katowiczanka / 62.233.182.* / 2010-08-20 15:47
Jeżeli chodzi o premie półroczną to decyduje kierownik sklepu ma dostarczyć RKS-owi formularz z uzasadnieniem dla kogo i ile za co i ma być jakoś we wrześniu dlatego przez to dowiecie się jakich macie kierowników tzn jak Was doceniają i co sądzą dobre co......bo albo Wam przyzna,albo nie........ POWODZONKA
agnieszka 99 / 213.238.85.* / 2010-08-27 17:29
Widzę , że nie szanujesz swojego kierownika .
Pamiętaj jednak , że to zależy od RKS bo to ona premię obcina.
Dziewczyno zrozum to wreszcie
jest jak jest / 89.238.27.* / 2010-08-20 17:40
Droga Katowiczanko - wszystko zależy jakiego masz RKS u nas jeśli nie wyrobisz choćby jedego ze wskaźników to nie ma mowy o żadnej premii nawet tej dodatkowej za zadania półroczne orzydzielane przez kierownictwo.
katowiczanka / 62.233.182.* / 2010-08-20 19:39
Dokładnie zgadzam się z Tobą zapomniałam wspomnieć o tym..... na dodatek wskażniki wskażnikami są ważne,ale dlaczego kierownik sklepu ma decydować komu ile się należy może mieć osobiste odczucie do jakiegoś pracownika on może b.dobrze pracować starać się a kierownictwo sklepu może go żle ocenić w tej ankiecie dla RKS.Dlatego uważam,że nie kieronik sklepu a bezpośrednio RKS powinien takie decyzje podejmować bazyując tylko i wyłącznie na danych do premii zadaniowej półrocznej a nie ocenie kierownika sklepu o pracownikach :-))) pozdrawiam i badżmy dobrej myśli
agnieszka 99 / 213.238.85.* / 2010-08-27 17:27
Premie powinien przyznawać kierownik bo to on widzi jak pracujesz a nie RKS A pamiętaj o tym , że kierownik wystawiając premie liczy się z obniżeniem jej przez RKS bo tak niestety jest.
A jak boisz się żeby to kierownik ustalał premie to jesteś dziwna bo to właśnie kierownik chce jak najlepiej dla załogi a RKS tylko patrzy na wskaźniki a nie na ludzi obcinając wszystkim premie ona zyskuje.
popopop / 91.150.139.* / 2010-09-28 10:27
Akurat!!!!
kierownik to robi wszystko by siebie wybielić w razie jakiejś wpadki i obciążyć pracowników
a wszelkie zasługi zawsze przypisuje sobie!!! i tak wygląda ta ocena kierownika!!!
kto niby podnosi te wskaźniki?
kto wciska klientom ciemnotę że niby super kosmetyki ?
kierownik??!!!
a premie za wzrosty tylko kierownik zbiera! to co mamy się wysilać jak firma nas tak docenia!
premia??? / 91.94.159.* / 2010-08-20 22:17
Jak RKS miałby przydzielać premie,jak prawie nawet nie zna tych ludzi..a już tym bardziej nie pracuje z nimi.???????Nie sądzę,że jakiś kierownik kieruje się takimi sympatiami o których piszesz.Co z tego ile kierownik przyzna praemii,jak RKS obetnie... :/
cbcbcbcbcbbcbcbcb / 77.114.17.* / 2010-08-19 12:35
A miał ktoś z Boti szkolenie z obsługi klienta?
Jak to wygląda?
My z CCC mamy 30.31.08 i 01.09 .
To aż potrzba tyle czasu na to?
A musi jechac kierownik? Czy może byc zastępca?
botttinka / 77.89.124.* / 2010-08-19 17:58
szkolenie jest naprawdę super
trwa dwa dni
musi jechać kierownik lub osoba pełniąca funkcje kierownika
cccr / 83.5.133.* / 2010-08-24 23:17
hej napisałas ze szkolenie ok?to prosze cie napisz pokrótce co tam sie dzieje ,bo bardzo sie stresuje ....czy piszemy jakies testy?czy sa scenki?
Coś tu nie pasi:( / 87.105.99.* / 2010-08-19 17:35
Po co pytasz o Boti skoro Ty jestes CCC,generalnie niczym sie nie różnimy przeciez?To długo macie,ja miałam dni,pewnie 30 tam pojedziecie a 31i 01 bedziecie mieli szkolenie.
CCCBOPTI9 / 188.125.137.* / 2010-08-19 10:25
Dziewczyny z jakiego regionu jest ta Pani Edyta S?
bo jeżeli to ze Szczecinka to powodzenia.....
owad / 109.243.23.* / 2010-08-15 11:12
półroczna niewidoczna
jupiju / 79.186.17.* / 2010-08-13 06:54
Jestem ciekawa czy nasza firma wspomoże tak jak inne pomagają w jakkolwiek sposób chociaż nasze pracownice ,przecież one jak nie patrząc są powodziankami .A może im jednak podziękują ??????????????????///
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy