CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
Długodystansowiec / 89.78.176.* / 2013-03-22 10:44
...A DO TYCH PÓŁBUTÓW POLECAM BIŻUTERIĘ, KTÓRA IDEALNIE BĘDZIE WSPÓŁGRAŁA Z PANI URODĄ! HAHAHAHAHA....
en gie dwa sra tata / 86.111.108.* / 2013-07-13 16:54
Taaaak, a do tej torebki polecam wkładki antypotliwe, idealnie będą się komponowały kolorystycznie!
Długodystansowiec / 89.78.176.* / 2013-03-22 10:42
...a do tych półbutów na obcasie poleciłabym Pani skarpety frote, bardzo skutecznie pochłaniają wilgoć i przykry zapach:-))) HEHEHEHE! TAK SIĘ ROBI WSKAŹNIK!
głowa mała / 78.8.52.* / 2013-03-19 19:34
TO JEST FORUM DLA INWESTORÓW.A pracownicy na strone CCC tam załozyc forum i uskuteczniać pudelkowe ploty.A na marginesie to KTO wam tam karze kupować czy pracować.
nie inwestor / 93.105.54.* / 2013-03-19 22:30
Faktycznie,rynek pracy jest tak bogaty,że tylko przebierać jak w ulęgałkach !!!
AAAAAAA989 / 91.200.174.* / 2013-03-16 23:57
to jest forum dla pracownikow a nie dla ludzi ktorzy nie sznuja butow. WYPAD, JAK SIE DBA TAK SIE MA
iza553 / 91.192.3.* / 2013-03-19 14:28
witam wszystkich !ja też zakupiłam buty w salonie ccc czekałam 2 tygodnie na i co najlepsze to sklep wydał opinie a nie rzeczoznawca tak się dzieje w Gliwicach ul;Zwycięstwa 11 masakra przy tym panie są tam bardzo niemiłe
mała mi / 62.21.6.* / 2013-04-20 22:48
radzę zapoznać się z ustawą konsumencką będzie wiedziała Pani kto może rozpatrzyć reklamacje
iza553 / 91.192.3.* / 2013-03-19 14:28
witam wszystkich !ja też zakupiłam buty w salonie ccc czekałam 2 tygodnie na i co najlepsze to sklep wydał opinie a nie rzeczoznawca tak się dzieje w Gliwicach ul;Zwycięstwa 11 masakra przy tym panie są tam bardzo niemiłe
Rhena / 77.114.33.* / 2013-04-12 09:17
Reklamacja rozpatrywana jest w sklepie, poza obuwiem po o wiele wyższej cenie - te idą do rzeczoznawcy.
cece / 77.89.98.* / 2013-03-21 19:51
Bo to sprzedawca odpowiada ,a nie producent.
Udziałowiec - Inwestor / 89.231.67.* / 2013-03-19 11:28
Forum na Money jest przeznaczone dla inwestorów, spekulantów itp. nie zaś dla pracowników CCC S.A. ( sprawy "sklepów" proszę omawiać ze swoim Kierownikiem).
Drodzy klienci: odwołania i żale proszę kierować do Rzecznika Praw Konsumenta - tam znajdziecie rozwiązanie.
Vincents2 / 89.151.40.* / 2013-03-14 21:01
Jedyne forum w money gdzie nie wypowiadają się inwestorzy tylko rozgoryczeni pracownicy i niezadowoleni klienci.
xxx706 / 188.147.144.* / 2013-03-14 18:53
CCC nie warte polecenia!!! Nigdy więcej nie kupię tam butów. Złożyłam reklamację zimowych kozaków. Skóra się pomarszczyła na podbiciu i po bokach i tylko patrzeć aż popęka. Oczywiście moja reklamacja została odrzucona, uargumentowali to złym czyszczeniem butów. Zaznaczam iż czyszczone były zgodnie z instrukcją jakiej udzielili mi w tym sklepie. Po odwołaniu się od ich decyzji kolejny raz reklamacja została odrzucona. Nic nie wskórałam. Buty praktycznie do wyrzucenia, a były noszone raptem 2 miesiące, a zapłaciłam za nie ponad 300 zł. Najbardziej żenujące było to iż na drugim odrzuceniu był podpis innego "specjalisty" który zaznaczał tam, że wcześniej (przed moim odwołaniem) oglądał buty. ha! tylko wcześniej był podpis innego specjalisty. Także niezły tam bałagan mają. Jak będą tak dalej traktować klientów to długo nie pociągną. Mam nadzieję, że któregoś dnia zamknął tą sieć sklepów. Kasjerka oczywiście także była bardzo nieuprzejma. Zero profesjonalizmu. Wciskają ludziom tandetę..
mała mi / 62.21.6.* / 2013-04-20 22:46
nikt nie każe Pani tam kupować są przecież jeszcze inne marki
Renata700 / 83.142.222.* / 2013-03-14 18:05
Te sklepy , to jedno wielkie oszustwo- buty są jednorazowe , nie uznali mi kolejno 4 reklamacji , które dotyczyły 4 różnych par butów! Jedna , bo były buty za bardzo eksplatowane !!! Drugie , że źle uzytkowane , a teraz po 3 miesiącach od kupienia kozaków za 140 złotych , gdy cała licówka pomarszczyła się , miejscami odpadła , do tego podeszwa odkleiła się , znów nie uznali - ciekawe jakie maja przygotowane tłumaczenia . Podejrzewam ,że wpisując nazwiska w komputer wyświetlają się dane , ile razy dany klient składał reklamacje i z mety decyzja jest odmowna . Do tego swoja opinię wyraża kierownik sklepu , który nie jest rzeczoznawcą . Takie sklepy powinno się zamykać !!!A właściciela oskarżyć o sprowadzanie chińskiej tandety pod wymyśloną nazwą polskiej fabryki. To skandal !!!!
cecece / 176.109.50.* / 2013-04-04 00:52
Po pierwsze to proponuję najpierw zapoznać się z odpowiednią ustawą i nie wypisywać takich bredni! Od kiedy to rzeczoznawca jest zobowiązany do opiniowania reklamacji??? Czy to z rzeczoznawcą zawarłaś umowę konsumencką czy może ze sprzedawcą??? To co Twoim zdaniem zakrawa na "skandal" jest zgodne z prawem. A po drugie: klient myśli, że im bardziej zniszczone buty przyniesie do reklamacji tym bardziej prawdopodobne jest uznanie reklamacji - niestety nie tędy droga. Zanim więc następnym razem podniesiesz głos, doinformuj się proszę bo masz problem z definiowaniem podstawowych pojęć.
ccc* / 81.190.100.* / 2013-03-21 09:46
Jak sama Pani pisze:"po 3 miesiącach od kupienia kozaków za 140 złotych , gdy cała licówka pomarszczyła się , miejscami odpadła , do tego podeszwa odkleiła się"- kto doprowadza buty do takiego stanu??!! trzeba było zanieść buty od razu jak tylko było widać pierwsza usterki a nie jak już buty się do niczego nie nadają, a potem zdziwienie,że reklamacja oddalona...szkoda słów
abc prawa i kultury / 89.231.67.* / 2013-03-14 23:55
Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

W Ustawie mowa o sprzedawcy jako osobie odpowiedzialnej za towar, nie zaś jak Pani twierdzi o " Rzeczoznawcy". Do rzeczoznawcy ma prawo Pani udać się i z własnych środków zapłacić za opinię i wraz z tą opinią dociekać swoich praw w sklepach - ale jak ... szkoda kilku złotych, trzeba raban na sklepie zrobić ocierając się o ochronę galerii :) klientowi wszystko wolno? podważać kompetencje innych, besztać z błotem, szantażować, zastraszać ? co jeszcze??? ludzie to miał być cywilizowany kraj, a nie cwaniactwo. Na szczęście, co niektórzy-wyłudzanie pieniędzy przez klientów wyczuwają na wskroś - więc KLIENCI notorycznie reklamujący znajdźcie sobie inne hobby, nic nie wskóracie. Proszę stosować się do zaleceń producenta; pielęgnować i czyścić obuwie; stosować choćby dezodoranty, wkładki ( wymienne), by możliwa była ocena, a nie jak ZAWSZE przynosicie gnój, smród a następnie zdziwienie, że reklamacja oddalona. TROCHĘ KULTURY! miejsce zwierząt jest w ZOO!!!
górny sląsk-obuzona / 93.105.158.* / 2013-03-14 09:22
wchodze rano na zaplecze a tu na korku wypisane jakie kto ma zarobki odnosnie etatu i jaka premie bedzie....miał ja wyrobi plan.
No i co widze ,ze moja kolezanka ma o 100zł wiecej na tym samym etacie...
i wogóe czy to jest zgodne z prawem ujawnienie moich zarobków .....moze jeszcze mamy wypisac kiedy mamy okres ??
gratuluje pomyslu pani kierownik
zar / 83.22.13.* / 2013-03-14 13:39
koleżanka ma prawo zarabiać więcej, natomiast nikt nie ma prawa wiedzieć ile ty zarabiasz to jest poufne jeśli Kierowniczka wypisała z imienia i nazwiska to masz prawo ją o to oskarżyć no i oczywiście zgłosić ten fakt wyżej.
pozdrawiam życzę powodzenia
SZNURÓWKAPO 3.99 / 93.105.158.* / 2013-03-14 09:16
Hej!Mam pytanie do pracowników CCC czy wasz/wasza Rks tez ma tak stuknięte pod kopuła z tymi wskażnikami jak ta na ślasku??
Piekli sie o te PA jakby nie wiedziała,ze po zimie ludzie maja pasty ,wkładki i t p i ciezko jest im wepchac kolejna sztuke.A co na to kierownicy salonów ,karza nam sie składac na sznurówki ,pasty za 3.99 ,aby dobijac ...byle tylko RKs zadowolic bo Pa musi byc 1.60...chore
czy ktos wkoncu zauwazy,ze zarabiamy po 1000 zl i juz nie mamy siŁ dokładac do tych WSKAZNIKÓW!!!!
ccc* / 81.190.100.* / 2013-03-21 09:50
bez sensu jakim prawem ktoś każe Wam składać się na pasty by zrealizować wskaźnik- paranoja. Dziewczyny pamiętajcie,ze ilość szt na pa to nie tylko pasty, jest mnóstwo uczciwych sposobów by dobrze sprzedawać i osiągać wskaźniki, może brak wyobraźni waszego kierownika...a może Wasze niedopilnowanie, ale na wskaźniki sprzedażowe wpływa o wiele więcej czynników niż tylko sprzedana pasta...powodzenia
Edyta56478329 / 195.140.153.* / 2013-03-14 16:55
U mnie było tak samo. Nie masz obowiązku składać się i z własnej kieszeni podbijać wskaźnik PA. Nie zgadzajcie się na coś takiego, nikt nie ma prawa Cię do tego zmusić ani wyciągnąć konsekwencji jeżeli się nie zgodzisz. Wyluzujcie laski, ta praca nie jest warta stresu, nerwów, własnej wykładanej kasy itd. Traktują was tam jak śmieci (wiem bo to przezyłam), płacą jakąś jałmużnę, a Wy się jeszcze dajecie naciągać na kasę i podbijanie wskaźników własnym kosztem.
Edyta56478329 / 195.140.153.* / 2013-03-14 16:55
U mnie było tak samo. Nie masz obowiązku składać się i z własnej kieszeni podbijać wskaźnik PA. Nie zgadzajcie się na coś takiego, nikt nie ma prawa Cię do tego zmusić ani wyciągnąć konsekwencji jeżeli się nie zgodzisz. Wyluzujcie laski, ta praca nie jest warta stresu, nerwów, własnej wykładanej kasy itd. Traktują was tam jak śmieci (wiem bo to przezyłam), płacą jakąś jałmużnę, a Wy się jeszcze dajecie naciągać na kasę i podbijanie wskaźników własnym kosztem.
kiero... / 149.6.5.* / 2013-04-07 15:11
My też pracujemy nad wskaźnikiem szt/pa,ale nie takim kosztem!Nikt się nie składa na kosmetyki,jestem kierownikiem i to jest niedopuszczalne!!!Co za kierownik każe Wam to robić?
ewa6933 / 195.205.247.* / 2013-03-10 19:49
Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie.Kupiłam tzw. kozaki w których po przyjściu do domu rozleciał się suwak przy pierwszym zasunięciu .Złożyłam reklamacje -odmowa ,złożyłam odwołanie -odmowa. Argumentacja taka -sama pani urwała.Mam mnóstwo butów w niektórych chodzę bardzo długo żaden suwak nie rozleciał się. Co ciekawe w jednym bucie jest suwak inny w drugim inny,co zauważyłam dopiero teraz ale w sklepie uważają że to niema znaczenia.Ze względu na sposób załatwienia oczywistej wady obuwia wszystkim odradzam zakupy ,to nie jest dbanie o klijenta!!!!!!!
anijanity / 79.124.109.* / 2013-03-11 15:52
moja rada złóż reklamacje w innym sklepie ccc powinni naprawic suwak no chyba ze faktycznie buty sa zdewastowane albo data uszkodzenia powyzej 2 miesiecy to juz inna sprawa :)bo czesto jest tak opisujac na forum nie piszecie wszystkiego tylko to co jest wam na reke niestety ale taka jest prawda ;/
ewa6933 / 195.205.247.* / 2013-03-12 08:01
Oto chodzi ,ze wogóle nie były chodzone ,chciałam je włożyć do kościoła i jak zasuwałam to suwak mi odpadł nawet na podeszwach są jeszcze nalepki,a buty zakupiłam miesiąc temu oczywiście biorąc pd uwagę dwie reklamacje!!!
anijaanity / 79.124.109.* / 2013-03-12 08:13
mogła pani oddac jezeli nie były chodzone do 30 dni na podstawie paragonu, a moze nie chciała sie pani zgodzic na naprawe? w takim razie proponuje isc do innego salonu zareklamowac i poprosic o naprawe obuwia :)
ewa6933 / 195.205.247.* / 2013-03-12 13:01
Przecież napisałam ze buty były dwa razy reklamowane i reklamacja była odmowna .A pieniędzy też nie chcieli zwrócić .buty do reklamacji zaniosłam po dwóch dniach od daty zakupu.jeśli w tym sklepie nie uwzględnili reklamacji ,to nie wiem czy w następnym naprawa będzie uwzględniona,
Rhena / 77.114.33.* / 2013-04-12 09:23
Droga Pani, suwak nie podlega reklamacji tak samo jak ozdoby. Proszę iść zapytać Rzecznika Praw Konsumenta.
arabella23 / 46.112.87.* / 2013-03-14 22:57
powinny oddać pani pieniądze skoro były 2 dni od zakupu i buty były nie chodzone dziwna sprawa...
długoletni pracownik handlu / 31.174.62.* / 2013-04-15 14:42
co za bzdura, pracowałam przez 3 lata w ccc i 10 lat w innych sieciach i nie wprowadzaj klienta w bład na suwaki jest 2 letni okres gwarancji.
ewa6933 / 195.205.247.* / 2013-03-15 12:56
powiedziano mi ,ze nie mogą zwrócić pieniędzy ,ze jeżeli chcę to mogę zareklamować,więc zareklamowałam i co z tego jak moja reklamacja była nie uwzględniona napisali ,że zle zasuwałam suwak !!!I to z mojej winy ,
ccc* / 81.190.100.* / 2013-03-21 09:53
nie można przyjąć zwrotu obuwia uszkodzonego nawet jeśli nie było użytkowane!!! dlatego trzeba spisać reklamacja, powinni to naprawić, a może Pani nie wyraziła zgody na napraw tylko żądała wymiany lub zwrotu dlatego odmówili, najlepiej iść do innego salonu i od razu poprosić o naprawę obuwia!!!
wieloletni pracownik handlu / 31.174.62.* / 2013-04-15 14:47
Jak nie można, spisujesz później przedsprzedaż, wysyłasz do firmy i tam naprawiaja.
anijaanity / 79.124.109.* / 2013-03-13 15:47
obuwie rozpatrywane sa na sklepie wiec pisze o tym zeby poszła pan do innego salonu ccc i złożyła reklamacje może akurat kierownik sklepu kaze rozpatrywac reklamacje jako niezasadne ale skoro pani nie zalezy ;/
Katowice612 / 89.70.64.* / 2013-03-06 23:21
Totalna porażka, buty ze skóry, które rozwalają się po 2 miesiącach ??!!!Paranoja, do tego reklamacja oczywiście NIE uwzględniona, a kierownik sklepu nie potrafi odpowiedzieć na pytania w kwestii gwarancji obuwia. Nigdy więcej nie przekroczę progu sklepu ccc !!!!!!!!!!! To już nie pierwszy raz dałam się nabrać na słabą jakość butów, raz jeszcze postanowiłam zaufać i oczywiście zawiodłam się. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie.
ccc* / 81.190.100.* / 2013-03-21 10:01
w sklepach ccc nie ma gwarancji tylko ustawowa reklamacja!!!
skórzane buty rozpatrywane są u producenta (najczęściej) warto przeanalizować opinie i zobaczyć dlaczego oddalona, może jest szansa na pozytywne załatwienie sprawy chociaż naprawę ,nawet jak buty są uszkodzone z winy klienta i producent nie musi naprawiać robi to :) wystarczy powiedzieć o tym sprzedawcy.
:):):( / 83.22.9.* / 2013-03-08 11:42
Pamiętaj jedna rzecz na obuwie nie ma GWARANCJI!
Gwarancje dostaniesz na sprzęt RTV AGD ...
xyzka / 83.12.162.* / 2013-03-06 10:40
Wśród sklepów z obuwiem najlepiej wypadła Bata (82 proc.), a najgorzej CCC (48 proc.).


badania szwedzkiej firmy Daymaker wynika, że poprawia się jakość obsługi w sieciach handlowych w Polsce. W badaniu najlepiej wypadła perfumeria Douglas, najgorzej sklepy z ubraniami C&A - pisze "Puls Biznesu"
ale głupich nie sieją / 78.8.73.* / 2013-03-07 23:39
sieciówka zawsze=syf.kto kuma to wie.Badziew,chińszczyzna,taniosc.Jak by ja nie nazwali to zawsze kupa w ładnym papierku
Robert1982 / 46.204.25.* / 2013-03-05 22:25
Właśnie, masz racje... kupiłem buty w lipcu 2011 i wczoraj oddałem je do reklamacji i panienka jeszcze miała jakieś pretensje, jak mozna produkować takie buble, przeciez nie mam obowiązku je suszyć, pastować, a w piłe tez moge pograć... co za szajs!
mała mi / 62.21.6.* / 2013-04-20 22:54
to jak wygladają Twoje buty śWiadczy o TOBIE!!!!!!skoro chodzisz w brudnych i śmierdzących to gratuluję ...a do grania w piłę to proponuję korki !!!!!
długoletni pracownik handlu / 31.174.62.* / 2013-04-15 14:52
A w piłę, gra sie w butach specjalnie do tego przeznaczonych (napewno wtedy posłużą wiele lat)Typu Adidas , Nike (odpowiednie modele)
NO chyba, ze nie stać na takie drogie. Kupuje się tanie buty i klient mysli, ze bedzie w nich chodził latami i robił w nich wszystko.A może latem na wczasach posłużą jeszcze do chodzenia po wodzie jak bedzie kamieniste zejście. Może wytrzymaja - prosze spróbować.
ccc* / 81.190.100.* / 2013-03-21 10:03
Panie Robercie- właśnie buty trzeba czyścić , suszyć, pastować...!!!
uuu1981 / 77.115.148.* / 2013-04-01 19:00
.... a do reklamacji przynosić czyste:)
ale ludzie tego nie rozumieja tragedia
dość! / 5.173.236.* / 2013-03-08 15:52
Co za bezczelny typ, wyłaził sie w butach półtora roku i ma czelność przynosić je do reklamacji i nazywać szajsem,i zdziwiony że nikt czerwonego dywanu przed nim nie ścieli i nie wita go z otwartymi ramionami.
Weź się lepiej dziadu jeden nie wypowiadaj, zapłać za buty 3, 4 stówy to będziesz chodził 10 lat i może nawet w piłe sobie w nich pograsz..
szok,brak słów po prostu!
starsza / 5.226.70.* / 2013-03-07 17:56
a ja jestem ciekawa czy majtki z 2011 roku też Pan Panie Robercie przyniósł by do reklamacji ????????
PannaNikt / 46.204.84.* / 2013-03-07 00:02
Drogi Robercie,w piłke gra się w butach do tego przeznaczonych!! U nas wszyscy myślą że jak kupią buty,to mogą w nich łazić non-stop,grać w nich w piłę,nosić jako wyjściówki,do gnoju,jako kalosze,jako śniegowce i co jeszcze?? Jasne że nie masz obowiązku ich pastować-widać Twoją dbałośc o buty.Nie masz też obowiązku ich suszyć..pewnie-najlepiej po grze w piłkę zapakuj je szczelnie w reklamówkę i tak przechowuj....O buty trzeba dbać Wy skunksy!!!! Potem przynosicie takie śmierdziele,że się rzygać chce od samego widoku-i wielkie zdziwienie,że reklamacja odrzucona bo buty zdewastowane!!!!!
CA / 78.9.6.* / 2013-03-07 11:12
Prawda!!! Klienci myślą, że im wszystko wolno!!!
mah201 / 91.226.7.* / 2013-03-04 20:56
Traktują ludzi jak idiotów. Po miesiącu noszenia butów odrzucili reklamację bo niby to moja wina że nie zauważyłem wcześniej że to bubel!!!
mah / 91.226.7.* / 2013-03-04 20:55
Traktują ludzi jak idiotów. Po miesiącu noszenia butów odrzucili reklamację bo niby to moja wina że nie zauważyłem wcześniej że to bubel!!!
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy