CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
macierzński / 82.177.124.* / 2009-09-30 12:51
Obecnie jestem na urlopie macierzyńskim a kolezanka na wychowawczym i nie dostałyśmy kart rabatowych? Jest to dla nas wielkim zaskoczeniem bo ta sama koleżanka na u. macierzyńskim i jak już była na wychowawczym dostała karty? Czy ktoś miał podobną sytuację?
ha ha ha / 89.228.35.* / 2009-10-01 21:45
twoje karty wzieła/oł kierownik regionu szastają kartami na prawo i lewo rozdają bojsom chotelowym
Cośjeszcze?:) / 78.8.28.* / 2009-10-02 18:40
Gratuluje odwagi,z taką dysortografią bałabym się odezwać....o zgrozo!
little / 188.47.80.* / 2009-09-28 21:57
Proszę o odpowiedz od czego i od kogo zalezą premie polroczne tzn kto decyduje jakiemu pracownikowi dac i ile. Czy możliwe jest że nie wszyscy pracownicy danego salonu dostali premie??? BUziole
MILAAAAAAAAAa / 94.254.244.* / 2009-09-29 11:02
PRACUJESZ W SALONIE I NIE WIESZ OD CZEGO ZALEŻY PREMIA????? HA HA ... NA BLASZKĘ POWINNAŚ MIEĆ WYKUTE CELE NA PÓŁROCZE ZA REALIZACJE KTÓRYCH OTRZYMUJEMY PREMIE....CELE WYZNACZA RKS I ON PODEJMUJE DECYZJE CZY DOSTANIESZ CZY NIE OCZYWIŚCIE PO KONSULTACJI Z KIEROWNIKIEM SALONU..........NIE ZNASZ PODSTAW CO TY TU ROBISZ??? WIDAC JAK SIĘ ORIENTUJECIE NIE DZIWIE SIE ZE RKS CZY KIERO MAJA PRETENSJE JAK MOZNA TAKICH RZECZY NIE WIEDZIEĆ?!?!?!?!?!?!?!
little2 / 188.47.80.* / 2009-10-10 14:47
kretynko ... Wiem, ze to zależy od wskaźników, jaka była konwersja itp. Jak nie umiesz spokojnie odpowiedzieć to się nie wypowiadaj w ogóle!!! Ja pytałam kto o tym decyduje!!!! Bo akurat ja dostałam sprzeczne informacje! Nie oceniaj jak mnie nie znasz! Językiem posługujesz się jak przedszkolak... powodzenia w dalszej edukacji i poprawianiu słownictwa. Żenada... PS- Dziękuje za MIŁĄ odpowiedź. HAHA
klown34 / 77.113.132.* / 2009-10-11 13:30
I tu jest pies pogrzebany!! U mnie w sklepie kierowniczka zawsze przydziela najwyższe premię tylko dwóm osobom,a mianowicie swoim koleżanko, oczywiście twierdząc, że one najlepiej pracują. Jest to bzdurą bo na sukcesy sklepu pracuje prawie 10 osób. Moje drogie kierowniczki: Takie subiektywne rozdzielanie premii działa demotywująco na pracowników!
%%%%% / 95.40.249.* / 2009-10-08 18:42
A ja nie rozumiem Milo Twojego napastliwego tonu. Może dziewczyna nie była nawet poinformowana na jakich zasadach przyznawana jest premia. Pracowałam trochę w CCC i wiem, że zapytanie się kierowniczki nawet o koszulkę firmową, albo o inna bzdurę skutkowało tym, że kierowniczka albo coś odburknęła albo wydarła się na pracownika. Wiesz zupełnie tak jak Ty. Droga koleżanko Milo (albo może Lolalu3 ???) wróżę Ci wielką karierę na stanowisku kierowniczym w CCC, masz do tego predyspozycje jak nikt!!!
ja chyba snie / 77.115.19.* / 2009-09-28 19:10
o co ta afera na tym forum??? o CHINSKIE MARNE BUTY??? ale jaja ,to nie mozliwe jak Polscy konsumenci zeszli na dno!!!
w h a t ever / 83.19.237.* / 2009-10-04 09:39
Tak, o te chińskie marne buty, które mają być ze skóry,ale do tego za 50 zł!
Lala lalka / 213.158.199.* / 2009-10-07 12:43
Większośc butów po cenie zakupu to mniej niż 50zł. a na sklepie ok 200zł. niezły biznes ktoś miał dobry pomyśł na założenie CCC.Gratulacje .Szkoda tylko wykorzystywanych pracowników bo ci co mają plecy w centrali to mają fajnie przykład Kłodzka no ale cóż nie ma to jak rodzinka.
:;;;; / 83.23.240.* / 2009-09-28 21:38
Dziewczyny z Botii macie już karty rabatowe?,bo nasz sie coś ociąga .Nie chce dać?
booooooooo / 80.54.11.* / 2009-09-29 10:20
Jeszcze nie mamy kart
tandeciarstwo / 77.115.19.* / 2009-09-28 19:02
o co ta cala zadyma na tym forum ?,o CHINSKIE buty? ale jaja!!!

CCC

k****** / 213.172.178.* / 2009-09-28 14:05
powiedzcie mi czy to prawda ze nadgodziny wyplacane sa kwartalnie? i na sklep przysluguje tylko 80 nadgodzin do wyplacenia
archiwum X / 87.207.152.* / 2009-09-26 17:19
Ojej, rozpacz!!!!! Aż 4 klientów - żenada kobieto! Dodatkowo buty przez "ó" otwarte?!!! Koszmar i bez komentarza!!! Dzieci mam nadzieję jepiej dokształcone... Wiedz więc że CCC to "salony" samoobsługowe! Po to wam gamoniom robi się obrazki za kudłach a pracownicy przesuwają i sortują ciągle buty w te i wewte, żebyście mogli se ćwioki wyjąc towar z półki - a że się dupy nie chce schylić to już inna sprawa. Przekonanie "klient nasz pan" już nieobowiązuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Złodziejom winszujemy. I tak nie ma premii więc łaski nie zrobiłaś babo. NG2 niech się cieszy że wogóle ma pracowników. Rynek pracy niedługo się odwróci i zobaczymy kto będzie chciał pracować w CCC... Co poniektórzy już zmieniają bez problemów na lepsze. Kwestia czasu.
KLIENTKA!! / 89.228.35.* / 2009-10-01 21:58
A tak po za tym to skoro się pani tak broni to zapewne to pani mi nie pomogła bo i po co skoro i tak sie wychodzi z załorzenia że cytat"dupy nie chce schylić to już inna sprawa. I tak nie ma premii więc gamoniom robi się nie chce,obrazki bez problemów "se ćwioki" Boże jedyny mam jedynie nadzieję ze nie jesteś na stanowisku kierownika bo firma zatrudnia debiliiiiiii!!!!!
klientka! / 89.228.35.* / 2009-10-01 21:42
Jak już to lepiej a nie jepiej dokształcona.Przekonanie "klient nasz pan" jeszcze obowiązuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
slask / 81.190.167.* / 2009-09-27 22:37
sklep wipowski!!!!!!!!!!!!!!! a gdzie jakies dodatki!!!!!!!!!!!
booooooooooooooo / 80.54.11.* / 2009-09-28 07:49
Właśnie my też jesteśmy sklepem wipowskim i zapieprz..... i nic z tego tylko ciągle wszystko źle!!!!
:-).............. / 93.105.165.* / 2009-09-26 18:34
Wypowiedziała się ta "dokształcona".......swoją drogą ciekawa jestem czy przeczytałaś to co napisałaś?
To ,że jest samoobsługa w CCC nie zwalnia z obowiązku pracowników z tego ,aby pomogły klientom ,kiedy o to proszą.Sam fakt ,że ta Pani napisała o swoim rozczarowaniu z wizyty w "salonie"CCC mówi sam za siebie.My też jesteśmy niejednokrotnie klientami innych sklepów,wię czastanów się dziewczyno czy chciałabyś usłyszeć taką odpowiedź od sprzedawcy.
Pozdrawiam wszystkich pozytywnie nastawionych do pracy.
FIFA / 83.29.71.* / 2009-09-26 19:53
tak masz absolutnie rację ja w sklepie będąc klientem też wymagam fachowości i miłego uśmiechu
ale.... przychodzi do mnie klientka kobieta i stuka nogą w pudło te buty mi pani poda albo podnosi nogę na wysokośc drugiej półki w regale pokazując nogą to krew mnie autentycznie zalewa i nigdy nie pozostawiam tego bez komentarza dziś na ten przykład przyszła pani która próbowałą się sama obsłużyc (sory c z kreseczką mi nie działa) i zamiast wyciągnąc buty z regału wyciągała na siłę buty z najniższego pudełka potargała przy tym karton i porysowała buty a ja byłam obok obsługiwałam i zamiast poczekac chwilę i poprosic o pomoc to jeszcze focha strzeliła klienci nie zachowujcie się jak bydło to każdy będzie mile obsłużony GWARANTUJĘ
cccccccccccccc / 91.189.136.* / 2009-09-27 09:02
dokładnie!! ZGADZAM SIĘ Z KAŻDYM TWOIM SŁOWEM!!!!!!!
jole@tyl.pl / 89.228.35.* / 2009-09-25 09:58
Witam serdecznie wszystkich tu zalogowanych.Jestem tylko klientem sieci ccc kupuję buty dla całej mojej rodziny ale to co mnie ostatnio spotkało w jednym ze sklepów ccc (warmia i mazury) to przeszło samą mnie.Zdecydowałam się poraz kolejny na zakupienie obówia dla mojej córki wchodząc do sklepu zauważyłam tylko 1 osobę któr stała przy komputerze i klikała prosząc o pomoc kategorycznie odmówiła odpowiadając cytat"nie widzi Pani że na salonie jestem sama i nie jestem od tego na tą chwilę aby nad panią skakać".Poprostu brak słów. Sklep jest bardzo duży ludzi było dużo i sama osobiście widziałam jak pakowano do torby 2 pudełak z butami.Tak mogłam coś z tym zrobić ale po co skoro Pani NIE MOGŁA MI POMÓC TO JA RÓWNIEŻ SIĘ ZREWANŻOWAŁAM.Zastanawia mnie jedna rzecz gdzie jest kierownik skoro nie umie ustawić ludzi.Napewno CCC straciło 4 klientów( bo tyle liczy moja rodzina)
ewelinka cis / 79.162.86.* / 2009-11-01 22:55
wiem jak to jest, bo sama niedawno byłam tak obsłużona a tak naprawę nie obsłużona. Bo dziewczyny przy ladzie są tak zajęte piciem herbatki że nie są w stanie pomagać innym. tylko za co biorą pieniądze bo nie na pewno za pomaganie innym. A tak poza tym to może ta dziewczyna co stała przy kasie to sama kierowniczka. Pozdrawiam Klientkę,
Klientka23 / 95.160.241.* / 2009-10-11 10:52
Witam! Jestem klientem sieci Boti( woj. Śląskie) i to co sie dzieje na tych sklepach to jakaś paranoja za kazdym razem jak wchodze do sklepu chcąc obejrzeć i kupić jakieś buty które stały np na pierwszym regale już tam nie stoją tylko gdzieś z tyłu bo co chwile te dziewczyny przestawiają jak sie pytam dlaczego tak robią to mówią ze muszą bo mają nowa instrukcje układania, przerzut albo zwózka, ciągle jest tam duzo pracy niewidziałam nigdy zeby te pracownice staly ciagle coś przestawiają a czasem na sklepie jest potrzebne więcej osób niz dwie. A letem jak byly te upaly to do tego sklepu nie dalo sie wejśc taka duchota podziwiam że wytrzymaly w tej duchocie ileś tam godzin bo ja bym nie wytrzymala ani chwili potrzebna jest klimatyzacja w takie dni pracodawca powinien o tym pomyślec a nie meczyć swoich pracowników!
ALICE100 / 83.14.68.* / 2009-09-26 23:26
były napewno 2 pracownice jak juz ale ta druga moze towar musiala rozpakowac albo reklamacje spisywała albo pakowac przezuty musiała lub ewentualnie normalnie była na przerwie ktora sie nalezy kazdemu pracownikowi a co mozna sie bylo spodziewac po redukcji etatów?! tak wyglada na kazdym salonie praktycznie,a wdodatku firma nic nie robi aby zmobilizowac pracowników do lepszej i owocnej pracy!! i odbija sie to zazwyczaj na klijentach,a PANI ZEKOMO BYŁA TAM Z WLASNA RODZINA I ROZUMIE ZE Z DZIECMI KTORYM POKAZUJE SIE PRZYKŁAD JAK SIE POWNNO REAGOWAC WIDZAC KRADZIERZ TZ.PRZESTEPSTWO -PIEKNY OBRAZ RODZICA!!!!DZIEKI TAKIM LUDZIOM SWIAT JEST CORAZ GORSZY ,MOZE DZIECI PANI KIEDYS OKRADNA SASIADA I MOZE SIE OCZY OTWORZA SZEROKO!!!POWODZENIA W DALSZY UCZESTNICZENIA W WYCHOWYWANIU DZIECI!!!
tututu / 83.24.149.* / 2009-09-25 23:30
Jedna osoba z personelu i pełno ludzi. Nie dziwie się, że nie pomogła.
nnjnjnjn / 82.177.130.* / 2009-09-25 19:17
zastanow sie kobieto gdzie byla druga osoba? podejzewam ze ta dziewczyna byla sama... a niesamowici prezesi twierdza ze jedna wystarczy...
;;;;;;;;; / 83.23.211.* / 2009-09-25 20:59
tak dać wiecej władzy rks-om ,nasz mówi żadnych ponadnormatywnych godz dla 1/2 etatu.to jak to zrobić ? to można od rana być samemu na salonie.A klienci raz zauważą ,drrugi raz że od rana jest jedna i ma tysiąc spraw od rana do wykonania to co-OKAZJA CZYNI ZŁODZIEJAA..Podziekować rks-om
Były pracownik CCC / 89.25.147.* / 2009-09-28 15:57
No no ładnie się dzeije tam u Was, szczerze współczuję Wam takich niewyrozumiałych klientów i tego że macie mało etatów na salonach:( zresztą sama to przechodziłam więc wiem jest. Powodzenia!!!
err5fggg / 89.171.243.* / 2009-09-23 21:54
Najgorsze jest to że nawet Lasocki niby Polski a też made in china żenada NIE BUTÓW Z POLSKI wszystko chinskie
kiki8 / 82.177.130.* / 2009-09-25 19:18
kto wam powiedzial ze polski?smiej sie z siebie...
mała mi ccc / 89.171.243.* / 2009-09-23 23:46
NAjśmieszniejsze jest to że do regionalnego i kierowników trzeba mówic na Pan, heh nie ma jak na sile wymuszac tego bo na pana tzreba mieć wygląd i prezencje Prawda Panowie Michały z Firmy :)
regionalny to jeszzce ze wzgędu na stanowisko ale kierownik jakis czeresniak bożyszcze żal serce ściska, dziewczyny trzymamy sie nie dajemy sie czereśniakom
ANNA>KAROLAK / 89.230.0.* / 2009-09-23 13:14
Ja w poniedzialek ide pierwszy raz do pracy na okres próbny.
Co mi radzicie? Dac sobie spokój z tą pracą? Nie wiem czy mam wiezyć co jest napisane ale sądząć po ilości komentarzy to na prawde szkoda nerw.
Jestem osobą młodą i nie zamierzam się z nikim kłócić. Jak ktoś mnie w***** to po prostu wyjde hehe :P
kiiikiii / 82.177.130.* / 2009-09-25 19:22
zalezy od twojego charakteru... silniejszy wytrzyma i sie przyzwyczai... fakt ze jest tam zapier...ale da sie to przezyc... zalezy jeszcze od wspolpracownikow...jak beda sympatyczne to git...
:( / 77.45.28.* / 2009-09-23 21:18
daj sobie spokoj!!!!!!!!!!!!!!!!nie radze tam pracować!!!!!!!!!!!!!!!!!jak napisałas ze jesteś osobą młoda to szukaj innej pracy!!!!!!!!!!!!!!posłuchaj starszej osoby która tu jeszcze pracuje ale tez mam zamiar rozgladac sie za inna praca.ale jak narazie to w mojej miejscowosci cienko jest z praca i musze tu tkwic:)pozdrawiam
onfo / 89.239.75.* / 2009-09-23 21:15
Jesli piewszy raz to ci juz wspólczuję istny dom wariatów jeden wielki bałagan na salonie zero tolelancji a przedewszystkim jesli mam kupic buty to u konkurencji bo w
ccc to tawet zadna nie podejdzie i nie doradzi mam odpowiedni sklep i tam uwielbiam
zachodzic i ze nic nie kupię to jest badzo miło i przyjemnie Pozdrawiam
rrrrrrrrrrr / 83.29.72.* / 2009-09-23 17:26
no to powodzenia z takim nastawieniem to pewnie długo popracujesz i nerwów też nie potrzeba za dużo
najpierw Aniu pokaż co potrafisz a dopiero później możesz się sprzeczac o to kto ma rację
rxt / 80.245.186.* / 2009-09-23 17:24
szczerze mówiąc musisz sama się przekonać pracuję od dwóch lat i jak zaczełam wydawało mi sie kolorowo teraz napewno tak nie myślę ale do wytrwalych świat nalezy powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!
ANNA>KAROLAK / 89.230.0.* / 2009-09-23 21:19
Idę z dobrym nastawieniem ale nie dam sobie w kaszę dmuchać :)
Poza tym dzien próbny nie jest legalny to tak jak pracowac na czarno wiec samo to swiadczy o pracodawcy.
kiiikiii / 82.177.130.* / 2009-09-25 19:25
nie jest to w zadnym wypadku na czarno... nie dopuszcza cie do pracy puki nie podpiszesz umowy zlecenia... gwarantuje
malgorzata z ccc / 77.115.76.* / 2009-10-07 21:35
Nie jest to prawdą gdyż umowę zlecenie w CCC kierowniczka podpisała ze mną po 4 dniach próbnych i to pomimo moich upomnień o umowę. Tak podpisywała umowy ze wszystkimi
WOLNA / 94.42.53.* / 2009-10-07 21:52
JA MIALAM INACZEJ PIERWSZY DZIEN I JUZ PODPISALAM UMOWE ZLECENIE ALE MOZE TO SIE ZMIENILO, BO JA TĄ UMOWE PODPISYWALAM 3 LATA TEMU.
do ANNY KAROLAK / 89.174.119.* / 2009-09-23 22:05
masz umowe zlecenie na dzien probny. ale mimo wszystko radze zebys przemyslala czy naprawde chcesz tam pracowac, jedno co ci moge powiedziec po dwoch latach w tej firmie to zalezy kto bedzie twoją kierowniczką na sklepie, są jeszcze w tej firmie kierowniczki ktore naprawde cenią ludzi, tylko zalezy gdzie. Jesli w trojmiescie to nawet nie idz bo tu są tylko ze dwa sklepy normalne,
zszokowana / 94.254.251.* / 2009-09-22 22:17
Chyba sama podstawówka pracuje w ccc(+kierownictwo),że dajecie tak sobą pomiatac.WSTYD zaglądać na forum,trochę wiary w siebie.pozdr
"zszokowany" / 213.17.201.* / 2009-09-29 04:40
Ja nawet podstatwówki nie skonczyłem i nafet dobrze pisac nie umiem.
cccwarszawa / 89.171.243.* / 2009-09-22 19:04
notowania firmy rosną więc jest ok :)
Milek sie wzbogaci jeszzce bardziej jak zaoszczedzi na papierze toaltowym :P
Zenada
KasiaAsia / 89.238.6.* / 2009-09-21 17:40
jak ci tak żle to się zwolnij!!! koleżanka z Boti
89.238.6.* / 79.184.77.* / 2009-09-27 20:24
ok :D
BYLY / 78.8.30.* / 2009-09-21 18:54
wszystkich was w koncu stad w******... jak sami nie odejdziecie.
UWAGA zaczęła sie akcja ZAKAZ RABATÓW i posypały sie nagany i wypowiedzenia dla kierowników.
wszyscy od zawsze dawali rabaty a w firmie nagle sie obudzili ze rabaty dajemy!!!
DEBILE....
vbgfccc / 89.171.243.* / 2009-09-21 16:31
od dnia dzisiejszego trzeba sie wyprózniac pzred wyjsciem do pracy bo zrobili limit na papier toaletowy :) a co bedzie jak pracownicy dostaną rozwolnienia?
Wiem! wyciągajmy z lasockiego papier ktorym sa owiniente i zaoszczedzimy
RXT / 80.245.186.* / 2009-09-22 22:13
POPROSTU REWELKA STRZAŁ W DZIESIĄTKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ttttttt / 79.185.215.* / 2009-09-21 20:24
super jeszcze tego nie było
allluśka / 81.190.229.* / 2009-09-19 12:15
dobra praca na krótki okres, kiedy nie można zlaleść niczego lepszego. Z perspektywy czasu własnie tak myśle. Premia półroczna to bajka,wymyślona żeby zmobilizować pracownika. Co ciekawe nawet im się udało zmobilizować ale na krótko, bo jak ktoś sie stara i daje z siebie wszystko w nadziei ze dostanie premie a tu po raz kolejny nic... to rodzi frustracje w człowieku i złość, a to nie prowadzi do niczego dobrego, w ten sposób firma robi sobie tylko wrogów a ludzie od których bardzo wiele zależy są źli na cały świat i mszczą sie na każdym kroku. Już ja wiem do czego zdolny jest taki rozgoryczony pracownik. Ludzie, którzy są na stanowiskach w ccc są konpletnie nieodpowiedzialni i bez serca. Długo pracowałam w ccc, nigdy nie narzekałam, ale było z dnia na dzień coraz gorzej. Wiecie jak to jest gdy czlowiek budzi się rano z nadzieją że może wreszcie coś się zmieni... Zmienic mozemy my sami, to mit że nie ma teraz pracy. Powiem wam więcej pracodawcy widząc że pracowaliśmy w ccc o wiele chetniej nas zatrudniają. A to dlatego że wiedzą że byli pracownicy ccc są wytresowani jak pieski. Rygor, obowiązki, ciężka fizyczna praca i ciągłe ponaglanie popychanie pracownika.... Ja pewnego dnia stwierdziłam że jeżeli nic sie nie zmieni to chyba strzele sobie w łeb:) dosżłam wreszcie do tego i już nie byo wyjscia. W dwa dni znalazłam nową prace. Jest świetnie, nie ma porównania, czuję sie jak nowo narodzona, całkiem inny poziom, inne traktowanie pracownika jak CZŁOWIEKA:) miła przyjazna atmosfera i aż chce sie życ. Życze wam kochani tego samego, nie bójcie sie spróbować, przecież gorzej chyba być nie może :D Pozdrowienia dla wszystkich:*
zadowolona / 95.160.187.* / 2009-09-23 09:28
praca,praca i jeszcze raz praca, a co? kasa za picie kawy firmowej na konto będzie wpływać?chyba ...?wszyscy podjęli pracę po to żeby pracować, a obowiązki jakie mamy wykonywać są jasno sprecyzowane w momencie podjęcia pracy, więc jak się nie chce nic robić to po co się umowę podpisało?ciągłe narzekanie i nic więcej. jestem kierownikiem sklepu i nie chciałabym aby wszyscy byli mierzeni jedną miarką, zawsze stoję murem za swoimi dziewczynami , często układam sklep lub pomagam w innych czynnościach, które jakby nie było są obowiązkiem każdego pracownika NG2. Nie raz jest duży nakład pracy, ale są dni kiedy na spokojnie można wszystko wykonać, wystarczy sobie pracę odpowiednio zorganizować i nastawić się na swój własny wkład w pracę, jeśli sklepy nie będą rentowne to nie będziecie mieli na co narzkać. to prawda rks czasami przesadzają ale to oni mają też swoich przełożonych, którzy im również wyznaczają cele i zadania do wykonania. ja jestem zadowolona z pracy, czasem są instrukcje i zasady, które nieraz wydają się bezsensu ale co , naprawdę jest Wam wszystkim , aż tak źle....? Jedno co mnie bardzo denerwuje to zarobki: stres, klienci i nakład pracy jaki wkładamy w to aby ekspozycja, sprzedaż itp. były na jak najwyższym pozimie pownne być wynagradzane o wiele wyżej. A gorzej może być zawsze "zawsze dobrze jest tam gdzie nas nie ma" Myślę,że najgorzej o tej pracy wypowiadają Ci, którzy już nie pracują , a może nie robią tego co trzeba i dla tego rks mają pretensje.... czasami warto przemyśleć czy aby napewno to wszystko to wina "tych na górze"
KONIECKONIEC / 89.239.75.* / 2009-09-17 20:49
Co to za premia smiechu warte za pól roku 160 zł wsyd mydlenie oczu a wymagania wysokie instrukcja przerzuty ułozenie sklepu w d to mam bedzie tak jak płacą sklepy otwierają a etaty kroją i jak sie wyrabiac ze wszystkim . Pasty niech stoją na komodzie ich sprzedawac nie bedziemy za pemie szmiechu warte .
S**** / 213.172.178.* / 2009-09-28 13:53
niektorzy to dostali premie aniektotrzy nie?!! pracuje w CCC 1,5 roku i zadnej premi pol rocznej czy nawet zadaniowej nie otrzymalam! k**** klamia jak najeci!!
oooooooooooooo / 83.142.122.* / 2009-09-28 14:10
u nas kierowniczka wszystko zwaliła na rks że niby ona taka zła i nikomu premii nie dała a jak jest prawda?????
KOMENDA / 87.207.142.* / 2009-09-18 10:59
Po co tyle się? staracie po co ?
\\\\ / 80.48.195.* / 2009-09-20 15:18
\\\\\
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy